Calea către Mont Blanc

Ideea de a arăta munții copilului dvs. a fost coaptă timp de câțiva ani. Dar aici a venit momentul în care Oleg a împlinit opt ​​ani, și a întârziat în continuare evenimentul devenind indecent. În ceea ce privește obiecțiile rudelor cu privire la pericolele din munți, am asigurat că vom merge în cel mai sigur loc din lume - în Alpii. Și pentru mine, am hotărât că dacă Alpi ar fi acolo, atunci ar trebui să mergem în patria de alpinism, în Chamonix. Când am aflat de unde mergeam de data aceasta, soția mea Olga a decis să ne alăture. Conform descrierilor călătoriilor pe Internet și povestirilor prietenilor, am putut înțelege doar aproximativ ceea ce trebuie să fac pentru a ajunge la Chamonix vara. Prin urmare, pentru a vă face mai direct drumul spre Alpi, vă voi spune despre călătoria însăși și despre aranjamentele organizaționale necesare.

Evident, aveți nevoie de o viză Schengen. Finlandeză, dacă zburați din Finlanda și din Franța, dacă zborul este direct. Există o altă opțiune - pentru a zbura la Geneva, iar apoi aveți nevoie de altă viză elvețiană de tranzit, dacă nu treceți prin coridorul francez. Inițial, mă gândeam la opțiunea unei drumeții de munte de numai două săptămâni. Pentru el, cea mai potrivită opțiune este Geneva, de acolo o oră și jumătate cu autobuzul - și tu ești în Chamonix, dar după ce i-ai colectat informații, ți-a revizuit decizia. Dacă plecați prin coridorul francez, puteți ajunge la Chamonix cu taxiul, care este foarte scump, sau puteți închiria o mașină, care nu este recomandată pentru o excursie pe munte. Dacă mergeți în Elveția, atunci există autobuze regulate, dar acestea merg doar de două ori pe zi și nu există rezervări pentru ei. În plus, încă mai trebuie să obțineți o viză de tranzit elvețiană. Mă opresc la opțiunea cea mai scumpă, dar confortabilă: zboară de la St. Petersburg la Paris cu zborul regulat al companiei "AirFrance". Am ales "AirFranse" datorită conectării cu succes a zborurilor și trenurilor. Nu am vrut să contactăm companiile aeriene din anumite motive.

- Confirmarea rezervării sau invitației hotelului cu o copie,
- Politica medicală cu o copie,
- O foaie despre rezervarea transportului cu o copie,
- Certificat de la locul de muncă privind venitul și poziția + cu traducerea în limba franceză,
- Pașaportul cetățeniei generale,
- Un pașaport valabil străin cu o copie,
- Pașapoartele străine anterior cu copii,
- Un formular completat, depus la consulat sau imprimat de pe site,
- Fotografie 3.5x4.5 2 piese pe fundal deschis, fata nu este mai mica de 80% din aria cadrului,
- Pentru un copil un certificat de naștere cu o copie,
- Costul unei vize este de 35 de euro, copilul este gratuit, să plătească în ruble.

Pentru a depune documente, mai întâi trebuie să veniți la consulat și să vă înscrieți. Înregistrați mai bine decât o săptămână timp de 4 înainte de depunere, în scopul de a emite lent bilete, documente, toate carte. Prezentarea nu poate fi făcută mai devreme de o lună înainte de data estimată a plecării.

Calea către Mont Blanc

Amintiți-vă că există o Disneyland lângă Paris, a decis să zboare cu o zi mai devreme și să o vizitați cu un copil. Pentru a face acest lucru, am rezervat un hotel la Paris. Hotelul a fost ales aici: www.paris.org/Accueil sau www.hotels.su/france/paris/allhotels.asp aici referindu-se la harta de la Paris: www.euro-travel.ru/descr56.html. Alegeți un hotel lângă gara din Austerlitz (Gare d'Austerlitz), de unde trec trenurile spre Chamonix. Numărul a fost rezervat direct pe site-ul hotelului www.mercure.com. Pentru 80 de euro totul a fost foarte decent. Apoi sa dovedit că Mercure este o rețea mare de hoteluri care sunt chiar în Chamonix.

Așadar, firul rutei a fost următorul: joi dimineața devreme în sosirea la Paris, verificați în hotel, mergem în Paris, facem o imagine istorică "Eu și Turnul Eiffel". Dimineața părăsim hotelul, luăm lucrurile la bagajele de la gară, mergem la Disneyland, seara în timp ce stăm în tren și sâmbătă dimineața suntem în Chamonix!

Știind că francezii nu-i plac engleza, și când comunică în munți, s-ar putea să existe probleme, am hotărât să reîmprospătăm cunoștințele dobândite în copilărie și am condus 20 de lecții de franceză împreună cu profesorul. Astfel de lecții costă 400 de ore pe oră. Trebuie să spun că am folosit prea puțin vorbite în limba franceză, dar cunoștințele acumulate mi-au dat încrederea că, dacă aș fi fost ceva, aș putea să mă explic.

Treptat, am început să înțeleg că voi fi doar trei zile distanță de cel mai înalt vârf din Europa, Mont Blanc 4807 (franceză scrie numele Mont-Blanc, care se traduce ca White Mountain). Iar gândul sa strecurat, dar nu voi încerca să urc? Există mai multe modalități de a urca Mont Blanc:

Ghid de vorbire franceză
Se iau cu maxim doi oameni. Serviciile costă 750 de euro pe zi. Alimentarea și cazarea sunt în detrimentul clientului. Urcarea pe vreme bună durează 2-4 zile, în funcție de pregătire.

independent
Cel mai bun mod de a avea încredere în abilitățile lor și în vremea bună, când există o cale bine călcată.

Cu grupul
Calea mea. S-a dovedit cu foarte mare succes că în prezent la Mont Blanc există un grup de la Moscova. Chiar și în Sankt Petersburg a semnat cu capul, întrebat despre posibilitatea de a se alătura. Sa dovedit că o astfel de oportunitate nu este exclusă, și au convenit să se întâlnească în Chamonix, să se cunoască, să discute detaliile. Totul sa dovedit, dar mai mult despre asta mai târziu.

Parisul îi plăcea, multe flori, în paturi de flori, pe balcoane.

Calea către Mont Blanc

Urcarea a fost de-a lungul traseului clasic. În prima zi am ajuns la Saint-Gervais (Saint-Gervais) tramvai munte la Nid d'Aigle 2372. vreme bună, aveți nevoie pentru a cumpăra un bilet pentru o jumătate de oră. Vremea noastră a început să se deterioreze, era tulbure. A venit la refugiul de tete Rousse (Hut Tetus) 3167 Pe drum au întâlnit o capră sălbatică.

În colibele de 55 de euro, se oferă cină, un loc pe paturi cu două etaje și mic dejun. Serviciu uimitor pentru astfel de înălțimi, dar scump, pentru că toate livrate de elicoptere. În special impresionat cu o sticlă de apă și jumătate de litru pentru cinci euro. Seara, începu să zăpadă. Din dimineața zăpadă a continuat să meargă. Undeva la o jumătate de oră zăpada se opri și se lumina puțin. În 12 ne-am dat seama că nu este nimic mai mult să aștepte și sa dus la urmatoarea cabana Refuge Aiguille du Gouter (Gouthier Hut) 3817. de „marginea morții“ au fost genunchi în zăpadă. L-au traversat la 100 de metri deasupra cablului, apoi au urcat peste pietrele acoperite de zăpadă și am așteptat tot timpul când am ieșit pe drum. După un timp, am fost surprins să observ că am trecut mult de-a lungul căii marcate.
Din cauza vremii rele, cabana era aproape goală. De fapt, toate locurile din cabană au fost rezervate încă din primăvară, dar există un loc în vremea proastă. A treia zi este vreme rea absolută. Stăm, dormem într-o colibă.

În a patra zi, am promis să îmbunătățim vremea de la ora 12. Trebuie spus că previziunile pe termen scurt în Chamonix pot fi de încredere, au decis să iasă la ora 10:00, astfel încât vremea sa îmbunătățit pe drum. Stilul clasic de alpinism implică o ieșire în 2-3 nopți, urcând spre vârf dimineața și coborând imediat la Tet Rus, pentru a elibera locuri în colibă ​​superioară celorlalți alpiniști.
La 10:00 am luat legătura, am plecat. Zăpada, vizibilitatea vântului la 20 de metri, nu există urme, mergem la genunchi în zăpadă. Până acum, nu înțeleg cum ne-a condus ghidul până când vremea sa îmbunătățit. Întorcându-ne înapoi în vreme bună, ne-am uitat la calea: pe o parte o pauză cu o altă fisură, iar traseul se învârte în mod egal între ele. Câteva ore mai târziu, vremea sa îmbunătățit și sa deschis o priveliște minunată asupra Aiguille du Midi:

Calea către Mont Blanc

Eram singura bandă care a venit în Mont Blanc în acea zi. Cu excepția celor doi cehi care ne-au urmat. În partea de sus pentru o lungă perioadă de timp nu linger, fotografiat și a fugit în jos, în speranța de a avea timp înainte de întuneric. În colibă ​​erau la ora 21:30, la ora 22:00 era complet întunecată. Colibă ​​a făcut o impresie puternică. Oamenii erau peste tot: pe podea, pe mese, sub mese, în cămară. Bucătăria nu a funcționat. Într-un fel, m-am împiedicat, am băut niște apă și prăjituri și am căzut într-un vis. La ora două dimineața, luminile au fost aprinse, toată lumea sa ridicat, a mâncat micul dejun și a plecat. Am rămas din nou într-o colibă ​​goală. Dimineața, s-au ridicat încet, au mâncat micul dejun și au coborât la Chamonix!

Cheltuielile noastre în timpul călătoriei s-au ridicat la puțin peste 5000 de euro. Inițial, m-am bazat pe o sumă mai mică, dar nu regret nimic. Pentru a vizita cel puțin o dată în Alpi merită!

Zborul Petersburg-Paris-Petersburg (2 adulți 1 copii): 1300
Hotel în Paris: 80
O zi la Disneyland: 150
Trenul Paris-Chamonix-Paris (2 adulți 1 copil): 350
Apartamente în Chamonix: 750
Viza, asigurarea, traducerea referințelor: 140
Cheltuieli în Paris și Chamonix: 1850 (transport, inclusiv ascensoare: 600, alimente 850, diverse 400)
Alpinism Mont Blanc (cabane, hrana, inchiriere de echipamente): 400

Îmi doresc toată vremea bună și norocul în munți!