Bari centrale sau gara din Bari este dedicată, călătorește cu ușurință!

Bari. Stație de tren. A intrat în suflet.
Așa sa întâmplat ca viața noastră să dureze trei zile în jurul stației de cale ferată Bari Centrale.
Am făcut o modificare a drumurilor interne din Puglia, cu Tranitalia la Bari Centrale, atunci când sunt trimise la fabuloasa Alberabello (Alberabello), deja la acel moment au fost în măsură să evalueze lipsa de elaborare privind transportul în Apulia. Arăta așa. Am tipărit plecarea celor mai apropiate trenuri de la Bari către Alverabello. La sosirea la Bari Centrale x fătări cumpăra un bilet din mașină, nu sunt, de obicei, nu linii, în contrast cu casa de marcat. Coada la casierie pentru a cumpăra bilete în Italia, mereu m-am întrebat următoarele câteva mașini cu regularitate funktsioniruschih care acceptă și hărți, iar banii, dar italienii prefera coada de casier. Cu toate acestea, comunicarea în direct este întotdeauna plăcută.

În acest moment, numărul cu achiziționarea unui bilet în terminal nu a trecut. Nu există stații Alberabello în Trainitalia. Nu am fost mulțumit de comunicarea cu casierul. În italiană, desigur. Chiar și în prima călătorie semi-independentă în Italia, am dat seama că casierului casierii simplu italian funcționează, precum și în birourile noastre, simplu kachchiry rus că nimeni nu vorbesc o limbă străină nu este obligatorie, iar în cazul în care să vorbească, atunci este proprie inițiativă. Am arătat casierului programul meu tipărit,

Bari centrale sau gara din Bari este dedicată, călătorește cu ușurință!

ea a spus că nu a vândut astfel de bilete și a arătat mâna în care ar trebui să mergem. După această schimbare de evenimente, am decis că am avut un program de autobuz în mâinile mele. Cu acest gând, am fost de acord imediat, pentru că amintiți-vă - cu autobuzul merge la Alberabello oră și jumătate de tren, și am putut decide cu ușurință să-l meargă pe autobuz, iar printre multele necazuri înainte de plecare - uita despre asta.
În sprijinul gândurilor mele, am găsit un fel de cuvânt ca o mașină pe imprimantă și ne-am dus să căutăm un punct de plecare al autobuzului. A găsit un pod peste calea ferată, a sărit cu bucurie pe el cu valiza și cu geanta. Podul într-un fel se potrivește cu ușurință în înțelegerea mea a gesturilor casierului.
Pe drum au cerut un cuplu de localnici, au determinat unde se opresc autobuzele. Și opririle diferitelor linii oh, cât de mult în Bari. În final, am ajuns la dreapta. Senor a sugerat că este necesar de a cumpăra un bilet înainte de a urca în autobuz, casierul ne-a spus că, în Alberobello autobuzele nu vor, și ar trebui să fie pe un tren și ne-a trimis în direcția cea bună. Ce se numește a treia secundă secundară. Intrăm în același tunel, care coborâse, venind de la Roma la Bari, numai în cealaltă parte a străzii. Era clar că avea două intrări pe străzile din Bari. Nu mai mult decât atât. Semnează cu numerele de pe platforme, dar nu indică direcțiile. Mă întorc la casierul de la gară. Din nou, întreb, doar la un alt casier. Urmăresc cu grijă gesturile, înțeleg că obiectul dorit este undeva în tunel. Mă duc din nou în ea și de data aceasta găsesc aceleași denumiri pe imprimat și pe una din ieșirile din tunel. Înainte de plecarea trenului 1 minut, următoarea într-o oră. Deja plimbare cu 40 de minute. Este foarte necesar să ai timp în 1 minut. Mai repede decât vântul vom zbura sus. În partea de sus, îi întrebăm pe inspectorul Alberabello dacă trenul - spune el da. Eu întreb unde să cumpăr bilete - arată și vorbește, abia repede. Bilete în mână, vom rula masina, îngrijitorul nu ne-ar lăsa în mașină, am decide că biletele nu sunt perforate și alergăm înainte spre sertare în cazul în care perforarea un bilet, din nou, încercând să intre în mașină, el ne-a spus valuri, care nu au nevoie de ea stă, dar nu mergeți la următorul. În cele din urmă, suntem în mașină, îngrijitorul dă un semnal și trenul pleacă. Se pare că în compoziția diferitelor mașini și nu toate ajunge la Alberabello. Am făcut-o! Curând o surpriză pentru fiul meu sunt casele fabuloase ale lui Alberabello, dintre care una va fi a noastră toată noaptea.

Bari centrale sau gara din Bari este dedicată, călătorește cu ușurință!

Dacă mergeți la Alberabello, acesta este ruta scurtă de la stația Bari Centrale. Du-te în tunel, mergeți la ieșirea SUD-EST, este al doilea din partea opusă ieșirii spre stație. Rezultatele rămase sunt numerotate. Urcați-vă și vedeți remorcile roșii. Sunt ei. Biletul la checkout costă 4,5 euro, copiii sub 10 ani sunt liberi, mai în vârstă la prețul unui adult. Trenul este trimis de îngrijitor, întreabă-i trenului în care trebuie să stai. Asta e tot. O oră și jumătate și ești într-un basm.

Traseul nostru din Bari a mers la Napoli. Serviciul feroviar direct Bari-Napoli nu este, pe trenurile regionale cu transplant a fost considerat nerezonabil. Au găsit o opțiune bună la autobuz. Compania de autobuze Marina, plecarea de la stația de autobuz de la stația Bari Centrale.

Apropo, dacă ajungeți în Bari pentru o zi și doresc să ajungă acolo, nu numai în Bazilica Sf. Nicolae, dar, de asemenea, în biserica rusă în Bari, de asemenea, este mai ușor de făcut dreapta de Bari Centrale, la 7 minute de la ieșirea tunelului spre strada Via Gjuseppo Capruzzi. această ieșire dincolo de ieșirea spre sud-est. Vei trece drumul și spre stânga este strada Corso Benedetto Croce, pe ea și merge drept, trecut nu va trece.

Acum, când știm cu toții, este clar că este suficient de convenabil pentru călători, dar ne-am înțeles. datorită gradului scăzut de conștientizare.

Vă mulțumim că le-ați spus prietenilor făcând clic pe butonul rețelei dvs. sociale preferate!

Din nou în Turcia. Deci, a existat o viață care exact un an mai târziu, m-am întors la locurile preferate: Goreme, Urgup, Uhchisar, Fethiye, Saklikent, Guzelcamli, Istanbul. Desigur, că după fiecare călătorie granița cu necunoscutul este extinsă, întorcându-se întotdeauna cu un sentiment.

Bari centrale sau gara din Bari este dedicată, călătorește cu ușurință!

Prima cunoștință cu căile ferate turcești sau cu trenul de la Selcuk la Izmir. De fapt, călătoria cu trenul prin Turcia nu a fost inclusă în planurile noastre de data aceasta. Pregatirea pentru ultima calatorie a realizat ca reteaua era pe calea ferata.