Rock Mirror

În imediata apropiere a Goryachy Klyuch puteți face o excursie de week-end, cu o vizită la stânca "Zerkalo". Traseul de la stația de autobuz spre stâncă durează doar 4 km. Calea este bine ambalată și etichetă. Nu există ascensiuni, aproape întotdeauna merg pe câmpie. Un astfel de traseu va fi stăpânit de o persoană cu orice formare fizică, chiar și copii și pensionari. Traseul este potrivit pentru ciclism. Dintre minusuri - adesea vizitat loc, ci pentru că mulți turiști.

Cum să ajungem acolo?

Am ieșit pe colțul străzilor Psekupskaya și Voroshilov, pentru că există o stație de autobuz, iar ceea ce este important este Magnit și piața pe care am cumpărat produsele lipsă.

Apoi pe stradă. Psekupskoy am mers în direcția opusă, adică spre lac și nu spre canonul Dantovo. Apoi ne-am îndreptat spre stradă. Irkutsk divizia și a mers spre munți. A stat repede într-un sfârșit mort - a fost st. Shchorsa. Sa întors spre dreapta. Un pic a trecut și a fost o furculiță: a plecat în banda și un pic pe drumul cel drept. Și așa că drumul va duce la stâncă. Am intrat pe alee și drumul a condus la o pistă în munți. În dreapta se afla fluxul lui Maltsev.

După ce trec puțin, vor fi pași pe stânga, vor duce la o poală mare și un foișor, atunci nu am urcat, dar am coborât și am mers de-a lungul râului. Pe drum ne-am întâlnit cu un lac mic abandonat și murdar. Casele din dreapta s-au terminat, iar drumul ne-a condus spre calea marcată. De-a lungul traseului copacii erau adăpostiți de soarele arzător, era rece și nu fierbinte deloc. Pe drum au existat multe ferigi

Pentru reper - calea va merge întotdeauna cu fluxul. Există sucursale, dar chiar dacă vă întoarceți într-o direcție greșită, va exista un sfârșit mort, de exemplu, am găsit un izvor, dar am revenit pe calea principală și am continuat pe drum.

2. Apoi a fost o furculiță, dar spre surprinderea noastră au fost semne pe cutii de carton: la dreapta - o oglindă, la stânga - cascade. Am intrat prima oara la rock "Oglinda".

Rock Mirror

3. După cum puteți vedea, calea este bine împachetată, uneori chiar lată.

4. Pentru a vedea roca "Oglinda", un defileu mic este depășit de tipul lui Dante. Există multe mușchi verzi.

5. Și aici este piatra în sine, care este destul de netedă. Acesta este un singur masiv de rocă, mai multe dintre aceste pietre pe traseul pe care nu l-am întâlnit.

Rock Mirror

6. Rock de înălțime de gresie de 32 de metri. Pentru a afla cât este de mare - căutați micul om din fotografie.

7. Când am venit aici, exista deja un grup de turiști, iar pe drum ne întâlnim încă două grupuri.

8. Locurile de aici sunt bune, dar un turist rasfatat probabil va fi plictisit.

Rock Mirror

9. De la stația de autobuz până la stânca "Oglindă" avem aproximativ o oră, turiștii neînvățați vor trece timp de 2 ore.

10. Aproape de stâncă există o parcare unde puteți găti mâncare, șederea sau culcarea, pe care am făcut-o.

11. Pe stânci puteți vedea că alpinistii se antrenează și, din păcate, există o mulțime de inscripții peste tot.

Rock Mirror

14. "Oglinda" a fost numită stâncă, pentru că este netedă și reflectă puternic soarele, când primește raze.

Dacă stânca este în spatele tău, atunci există trei căi înainte. Cel mai tare se presupune că duce la platformele de observare, dar nu ne-am ridicat.

Apoi ne-am întors pe drum și am ajuns la cascadă, despre acest lucru în următorul articol.

Va fi interesant

Rock Mirror
Cheile Danto și Rock "Cockerel"