Recenzii pentru seria Merlin (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Recenzii pentru seria Merlin (2008)

O serie minunată care ne aduce înapoi la poveste, în zilele cavalerilor, dragonilor și magicienilor. Din prima serie am fost interesat să văd formarea lui Merlin ca magician și vrăjitor, pentru aventurile sale, lupta împotriva duhurilor rele și rele. Și Arthur frumos a diluat imaginea cu bătăliile sale. De asemenea, în această serie este o poveste de dragoste atinge, care este demonstrat discret la privitor. În general, creatorii seriei au pus laolaltă toate părțile succesului: magie, dragoste, prietenie, bătălii și actori frumoși. Nu este surprinzător că "Merlin" îi place mult și are un rating ridicat.

Adorați nebun această serie, deoarece este foarte aproape de aceleași povești despre regele Arthur și vrăjitorul Merlin, după cum am auzit mai devreme. În plus, regizorii au reusit cu succes să compare evenimentele mitice ale seriei, inventate cu lumea reală și istorie destul de reală. Există un fragment în efecte speciale în film, care, desigur, îi place. Pentru că nu există nici o bibelă în asta. Există o magie care este în armonie cu vremurile medievale. Serii foarte bine organizate. De asemenea, complotul însuși, care curge ușor de la serie la serie, completează logic sezonul, transmite o imagine holistică a ceea ce se întâmplă. Acesta este modul în care întreaga poveste este amintită, și nu fragmente ale liniei de poveste prin serie. Genul de muzică face seria mai interesantă pentru spectator, în timp ce un film serios ar fi plictisitor să privești.

O serie minunată de basm. Odată ce am iubit seria despre Sinbad navigatorul. Merlin mi-a amintit de el, deoarece el este la fel de magic și fabulos. Nu există nici un patos, "referințe istorice", este doar o serie bună din motive pe care le știm. Nu aș spune că publicul țintă al acestei serii sunt copii. Personal, am fost interesat să mă uit. Mi-ar recomanda tuturor adolescentilor, pentru ca seria invata adevarata prietenie, onestitate, curaj si asa mai departe. De vreme ce vorbim de prietenie, aș dori să vă scot în evidență prietenia lui Merlin și a regelui Arthur. Nici nu-ți poți imagina cât de mult împăratul poate fi prieten cu subiecții săi. Acesta este un exemplu de prietenie adevărată. Deși la început nu a început atât de ușor. Aici te uiți la acești doi tipi și într-un fel devine plăcut sufletului. Povestea de fapt! Mai departe de profesioniști, aș evidenția caracterul dinamic. Acum multe seriale, în care personajele rămân practic statice, caracterele lor nu se schimbă în multe sezoane. Și da, multe seriale sunt statice. De exemplu, dacă este un sitcom, unde oamenii sunt obișnuiți să vadă eroi carismatici și să râdă cu glumele lor. Atunci de ce schimba ceva? Așa că nu există nici un motiv special. Ei bine, în cazul seriilor ca Merlin, personajele trebuie să evolueze cumva. La urma urmei, ei se confruntă cu o mulțime de evenimente, pierd oameni apropiați, studiază și așa mai departe. Și în serie această dezvoltare a fost, și este cool. În plus, seria nu a fost prelungită sau plictisitoare. 5 sezoane pentru 13 episoade Nu am fost de ajuns.

Destul de interesant serie de motive legende notorii ale regelui Arthur și prietenul său loial lui Merlin, care este un vrăjitor puternic, forțat să se ascundă talentele lor de a lucra pentru slujitorul lui Arthur. Grafica din serie nu este la un nivel foarte înalt, ca actorul. Este atras doar de faptul că complotul în sine este complicat și interesant. Dar personal, l-am urmărit doar la sfârșitul săptămânii cu sora mea, dar nu mi-ar fi arătat exact. E prea copilăresc. Deși personajele principale sunt destul de cool. Este deosebit de plăcut să urmăriți cum interacționează unul cu celălalt.

Recenzii pentru seria Merlin (2008)

Nu înțeleg încântarea generală a seriei. Am inceput sa ma uit la spectacol cu ​​mare entuziasm de ratingul atribuit. Dar, din păcate. Nerespectarea. Vreau doar să avertizez pe toți că istoria este luată doar prin nume - Camelot, regele legendar Arthur, cavalerii mesei rotunde (Lancelot, etc.). Dacă sunteți un fan al subiectelor istorice, treci prin, nu pierde timpul. Pornind de la prima serie până la sfârșitul sezonului 5, audiența este reamintită de fiecare episod al marii misiuni a lui Marilyn, despre soarta sa pentru doi cu Arthur. Magia din serie are un loc de a fi, ca și umorul, dar foarte rar. De fapt, el probabil a salvat. Evaluat 5 din 10.

"Emris", dimpotrivă - spune "SirMe" (Sir Marilyn), poate cineva a observat.

Recenzii pentru seria Merlin (2008)

Ei bine, cum ai putut lua o astfel de actriță pentru rolul de guinevere? Ei bine, unde în secolul al IV-lea în Anglia este un afro-american.

Aici este un nou Merlin sau poate formarea lui Merlin nici măcar nu știe cum să sune. În film, Merlin este foarte tânăr, el este de fapt învățat și câștigă forță, profesorul Gaius depune mult efort în educația sa. Am început să arăt, probabil, doar fără recomandări și alte lucruri și mi-a plăcut cu adevărat. Potrivit complotului, este atât de magic, castele, haine vechi și magie. Ca în majoritatea acestor filme, fiecare poveste are continuarea sa, aici și tânărul Merlin vrea să-l ajute pe Arthur. fotografiere personalizat, noul membru exprimate, un format neobișnuit, dar așa cum este, și dă farmec acestor cinci sezonam.Fantasticheskie aventura, uite ușor ca basm familiar pentru toate vârstele. Vă recomand.

Recenzii pentru seria Merlin (2008)

Spectacolul a fost foarte amuzant, în ciuda întregii drame. Există multe momente amuzante. Glumele deosebit de amuzate despre burta mare a lui Arthur, deși burta nu este vizibilă. Nu înțeleg alegerea actrita pentru rolul lui Guinevere, aș merge acolo a determinat Katie, pentru că era frumoasă și s-ar potrivi mult mai bine, dar, de asemenea, rolul de Morgan McGrath a făcut față minunat. Merlin este foarte tânăr și este bine, pentru că este mai plăcut să te uiți la o vulpe tânără și nu pe un bătrân cu bărbat gri, deși în serie a fost câteodată așa. Mi-a plăcut mult Mordred, cred că eroul este pozitiv, iar vina lui se află în Merlin. Ultima serie a uitat de două ori, adio-ul de adio al prietenilor a provocat lacrimi.