Pescuitul peștilor pașnici

Totuși, memoria umană este un lucru uimitor. Cu mulți ani în urmă, fratele meu a ieșit adesea să prindă baraje pe rezervorul Travian. În acel moment n-am fost în acest rezervor și toate ideile mele despre el au fost construite numai pe poveștile fratelui meu. Cu fiecare nouă poveste despre o dată acolo de pescuit, formată în mintea imaginea prea mare rezervor de iarbă cu detalii noi și noi, cum ar fi garda casei, sizhoy convenabil și confortabil, frumos, și de ce este o rara acvatic bay insule de vegetație ...

Când am ajuns acolo, rezervorul a fost cu siguranță diferit de imaginea mea fantezie. În fantezii era mult mai frumos ...

Dar, interesant, chiar și acum, după cincisprezece ani, când este vorba de teren iarbă, în memoria mea, prima pe suprafața „fișierul“ de ieșire cu modul în care aceasta este, fantezia corpului idealizat de apă, deși peștele pentru mine a avut destul de des, și anotimpuri diferite ...

Ceea ce mi-a format imaginea virtuală a râului Psel, chiar mi se pare dificil de spus.

Pe psalm pentru karisem

Probabil, acesta este un fel de solyanka, format din diferite fragmente de informații. Și totuși, această imagine este foarte stabilă. Psilul virtual este rapid și rapid, cu apă curată, cu o mulțime de șanțuri, saturată cu gălbui și o mulțime de alte pești, întotdeauna cu plajă bobinată. Plajele sunt frumoase, curate, acoperite cu salcii și plopi, cu locuri de parcare șic ...

Acea parte a râului, unde am primit în timpul primului meu pescuit exploratoriu în Psle, era diferită de ideile mele despre acest râu de la rădăcină. Țărmul este o piatră solidă, în loc de nisip, granit sau pietriș mic, un nivel constant de schimbare a apei și, ceea ce este cel mai interesant, un curent reversibil. Și în plus față de orice altceva și vremea nu a fost norocoasă - pescuitul a coincis cu prăbușirea fronturilor atmosferice. Cu drepturi depline, adică complet dedicat pescuitului, a fost doar o zi. Și întreaga zi a suflat o vânt puternic contra-diagonală în fața noastră ...

Deci, Psel. I-am sunat pe prietena mea Zhenya și m-am oferit să merg la Pssel. Au existat informații că din Nipru în Psal au venit șeptelurile uriașe de crap crucian și nu este rău prins. În general, nu îmi imaginez cum a fost posibil să refuzi o astfel de călătorie, mai ales că au apărut câteva mese gratuite.

Pe psalm pentru karisem

Terekons de-a lungul drumului.

Au sosit la loc timp de 20-30 de minute înainte de întuneric. Punctul pe care ne-am îndreptat era numit "Pe cioburi". De fapt, numele a coincis cu natura zonei.

Prima sarcină pentru ei înșiși a fost definită - "Luați limba", adică. găsiți pe cineva de la pescarii locali și încercați să profitați la maximum de informații utile despre specificul unui anumit site. Din fericire, au descoperit astfel. Ce am reușit să aflăm - da, crucianul este prins aici, dar pescarul stă pe un somn.

Aici este, momentul adevărului! Mi-a străbătut capul. La somn! Experiența de a prinde un somn de noapte cu unelte de la sol, am luat-o, și am luat-o și am târât cu totul. Dar acesta nu este cel mai important lucru. "Un card atribut în manșon" este o varză sau un urs. În ajunul pescuitului, a fost posibil să sapă o duzină de dăunători.

Pe psalm pentru karisem

Undeva când a fost citit că pisica miroase mirosul său de aproape un kilometru. Dar miracolul nu sa întâmplat. De fapt, nu sa întâmplat nimic despre som. Timp de două nopți - nici măcar o mușcătură de somn pe mine sau pe Zhenya.

Primul pește pe care l-am prins în acea noapte la Pslev a fost un gusher. Și erau în general cinci. Ceea ce este interesant, prima noapte pe river a fost inversa (reversibil) curent. Râul din partea inferioară a acestuia a fost rezervor puternic podpruzena, iar acest fenomen aici este obișnuit ...

Dimineața dimineața, din motive evidente, am dormit. Primul lucru pe care l-am făcut dimineața era să fac un mic tur al zonei. Am vorbit cu pescarii locali, care s-au destrămat deja în apropiere, și au prins cu succes un roach.

Pe psalm pentru karisem

Apoi m-am dus să mă uit la cariera, care era la aproximativ o sută de metri de noi în spatele nostru. Înțeleg - extracția granitului. Cariera funcționează pe deplin.

Și numai undeva la prânz am pus primul alimentator în apă. Canalul (sau poate canalul de la dragă) a trecut sub țărmul nostru și se simțea în jur de 5 metri adâncime. Rachetul a răspuns mai bine dacă ar fi posibil transferul canalului și a pus alimentatorul pe masa opusă.

Dacă canalul nu ar putea fi aruncat, atunci buglerul va mușca mai des bug-ul.

Pe psalm pentru karisem

Dar nu a fost nici un crap. Nici aici, nici cu alți pescari (în mare parte locali). De asemenea, au venit câteva echipe "oaspete", ca noi. Cineva din Poltava, altcineva de undeva. Și toți au avut o singură întrebare pe limba lor: "Crapul a plecat?" Este interesant, desigur, exact cum a fost format acest zvon, cine este acei sau acei pescari care au prins sau au văzut cum au fost prinși? Și cum în această epocă de comunicare acest zvon a fost rupt de pe canapele și locuitorii Poltava și cetățenii din Harkov și numai Dumnezeu știe cine altcineva ...

Și fără asta, nu un vânt slab în diagonală, în a doua jumătate a zilei a crescut.

Uneori rafalele au ajuns la 15 m / s. Îmbrăcăminte și scaune, cutii de plicuri din cutii de pescuit. O astfel de extremă este căderea apei, creșterea curentului drept (de-a lungul drumului) și creșterea în continuare a vântului (împotriva curentului). Vârful alimentatorului era în mod obișnuit înfocat, iar momeala în sine era în mod constant ruptă de la podstvki. Interesant, chiar și în astfel de condiții, cineva "a lins" în mod constant momeala de pe cârlig, dar să urmărească mușcătura era aproape imposibilă.

Doar doi dintre noi au rămas în zona de vizibilitate, toți ceilalți din vremea rea, și-au părăsit repede pozițiile și s-au retras. Am sunat la un prieten și am cerut o previziune pentru vremea de mâine, în special puterea vântului. Prognoza este încurajatoare, și am decis să avem unde să tic nervos, cu atât mai mult că vântul moare în jos prognoza pe timp de noapte, dar am fost încă amuzat de încredere în ei înșiși muscatura somn.

După cum am scris mai sus, miracolul nu sa întâmplat, nu am așteptat una dintre cele două nopți de somn. Dar deja spre seara încă am așteptat pentru muscatura de crap crucian, un pic mai mult decât polkilushnogo. Vârful alimentatorului a fost presat, dar jocul obișnuit, ca și în timpul ciuguirii lucrurilor mici - nu a fost urmat. Taierea - și o greutate mult așteptată la sfârșitul cordonului.

Pe psalm pentru karisem

Deci, totul este de încredere pentru ziua de mâine.

"Mâine" a fost grozav!

Relativ cald (contrar răcirii prognozate), aproape calm, care după furtuna de ieri a fost perceput ca un grație special. Și peștele a devenit mai receptiv. Ciugulirea Belle, și anume, babușcă, plătică, roșioară, cocoțat, și cel mai important - a reușit să prindă un crap câteva, dimensiunea nu la fel ca primul, dar nu prea mici.

Crapul crucian și restul peștilor erau în mare parte prinși în bureți. Dar Zhenya la prins pe un crucian pe un vierme pe un dispozitiv fără un alimentator, adică să lovească. În general, ceva de pescuit a fost salvat. Am fost atât de încântat că Evgeny aproape că a trebuit să mă scoată de pe câmpul de pescuit. Ca linia de sosire a pescuitului, am stabilit limita la ora 14.00. și nu mi-am lăsat toiagul în mâini până în ultima clipă, până când alarma a dispărut. Conform aranjamentului.

Pe psalm pentru karisem

Acum, când scriu acest blog, sunt chiar un pic amuzant de persistența mea, dar apoi ... atunci nu m-am gândit la asta. Probabil că avem un personal psihologic excelent cu Eugene. Totuși, el creează impresia unei persoane care se concentrează în mod clar asupra rezultatului final, eu însumi am o prioritate în acest proces ...

- Cu vremea, nici un noroc.

- Locul este neobișnuit, dar interesant.

- Peștii, inclusiv crapul acolo, simt asta.

- Cea mai bună școală din Ucraina este Kharkov, și nimeni nu mă poate convinge altfel. Dar nu am deranjat școala din Harkov a federației. Un pic mai mult că am fost acolo, lângă noi, la un moment sau altul timp Rybachy aproximativ o jumătate de duzină de pescari, cea mai mare parte locale, dar nu și care nu a reușit să prindă un crap decât o zi și jumătate. Și am reușit, spre deosebire de vreme și, în general, de bun-simț.

- Nu știu dacă voi fi tăiat înapoi sau când este pe acest site Psla, dar știu sigur că întâlnirea cu cealaltă, imaginația mea și Pslom virtuală, frumos, rapidă și ospitalier ...