Negru buccaneer

Trecerea Corsair-ului negru

Deci, tu - aventurierul mării Francis Blade, pe care norocul unui noroc gentleman la adus la o insulă misterioasă, unde sunt păstrate comori nespuse. Cu toate acestea, sosirea nu a fost solemnă, ci mai degrabă tragică, deoarece, în timpul naufragiului, întregul echipaj al Bladei a dispărut și numai unul a reușit să iasă pe plajă.

Scuturați nisipul aderat la haine, urcați la cea mai apropiată coloană de piatră, de unde trebuie să vă deplasați la marginea stâncii. De acolo, săriți și alergați la stânga, după cutiile de lemn de mai jos. Luați din nou stânga și vedeți o mică torță care arde cu o flacără roz. Lângă el puteți salva, dând un număr mic de puncte. Din spațiul de depozitare, deplasați-vă spre stânga și veți fi pe o mică plajă, unde veți vedea o navă strâmbă. După examinare, mergeți la piept, situat la arcul navei. Vă va oferi acces la noi mișcări de atac. Apoi stați în spatele tunului sub baldachin. Sut de la arma trebuie să distrugi grătarul, care închide trecerea în stâncă. După ce ați făcut acest lucru, intrați în peșteră.
De la marginea dreaptă a gropii, săriți pe platforma de lemn. De acolo, săriți pe platforma de piatră ruinată. După ce treceți prin ușă, mutați-vă spre dreapta de-a lungul marginilor de lemn care ies din perete. Așa că vă veți afla pe coridor, prin care veți intra în cameră, unde veți ataca maimuțele. Faceți-le cu ele, urcați pe piatră, stând în partea de jos a sălii. Din aceasta, săriți spre dreapta spre platforma de lemn și, de acolo, urmați pervazurile de piatră în colțul îndepărtat. Odată ce ați ajuns la arzătoare, mergeți la platforma de lemn și folosiți pârghia în perete pentru a opri unele dintre ele. Merită să se grăbească, din moment ce timpul de funcționare al comutatorului este limitat.
Din podul de lemn treci pe coridor. Pe ea veți merge în acea parte a sălii unde se află idolul care deține amuleta Black Corsair. Va trebui să faceți mai multe saltări de-a lungul celorlalte părți ale zidurilor și coloanelor pentru a merge la statuie și a ridica amuleta. Când vă aflați în mâini, utilizați știfturile care ies din peretele stâng pentru a vă deplasa la ieșirea din peșteră.
Mergeți la plajă, coborâți și fugiți până la gaura neagră din nisip. Prin apăsarea tastei R (implicit), puteți declanșa un zombie care vă va ajuta să faceți față maimuțelor. După bătălie, treceți prin focul taberei în partea de coastă unde ați văzut cutiile mari din lemn.
Lângă perete, desenați o cutie pe stâncă, care are o punte de lemn, a doua, împingeți spre junglă până se oprește. Apoi, puneți-vă pe pod, săriți pe cutie și apoi mutați-o pe stânca din dreapta.

După ce treceți prin tunel, veți merge la o mică curățenie, unde trebuie să vă luptați cu maimuțele. După bătălie, urcați pe locul în care se află levierul. Folosind-o, sări de la podul înălțat până la pervazul din stâncă și treci peste el pe balconul din piatră. De acolo, ajungeți pe ultima margine, de unde trebuie să sari înainte spre dreapta, să vă lipiți de rădăcina copacului care înfășoară roca. Așa că ajungi la pervaz, unde se află altarul din Ogun. Aflați ce este, glisați cutia de lemn pentru a vă elibera de la distanța lungă până la altar. Mai departe alerga la stânga de-a lungul albiei. Trebuie să ajungi la locul unde pieptul este pe cea mai înaltă margine. Această zonă este păzită de trei maimuțe mari. Ucideți-i și apoi începeți să plasați casetele pe butoanele de piatră. Plasați cutia pe pământ pe primul buton și apoi începeți să vă mișcați în sens invers acelor de ceasornic, împingând cutiile în jos și plasându-le pe butoanele situate pe o linie. Când acest lucru se întâmplă, puteți ajunge la piept lângă pervazuri. Din aceasta veți primi un nou atac pentru Black Corsair.

Întorcându-vă de-a lungul patului râului înapoi în locația altarului, faceți stânga în tunel. Prin ea veți merge la ruinele vechiului oraș, unde veți întâlni o fată care are nevoie de ajutorul vostru. Săriți și începeți tăierea maimuțelor. La sfârșitul distracției, du-te la pasajul prin care animalele au lovit și mergeți la stânga, adânc în ruine. Acolo veți găsi o nișă unde se află pârghia, care va ridica un pod din lemn situat în apropiere. Din ea se va urca pe un ac de lemn care iese din rămășițele zidului, de unde puteți ajunge la fata. Numele ei este Vanilla, ea este fiica unui conchistador spaniol, care a luptat cu amanta acestei insule - La Borne. Tatăl nu sa mai întors niciodată din această campanie și acum își caută rămășițele pe această insulă. După ce vorbiți cu ea, coborâți, urcați-vă în sus pe coșul inversat și săriți de la el până la pervazul din stâncă. Urcând, puteți salva jocul. Treceți mai departe în tunel.

Du-te în munți. Deplasându-se de-a lungul tunelului, acordați atenție altarului Fiului Ogun, situat vizavi de ușa mare. Mergând pe stradă, săriți peste podul rupt și începeți să vă spargeți maimuțele. Apoi distrugeți coloanele din ușă. Apoi scoateți sertarul și urcați pe el. După ce ai făcut o cale de-a lungul acoperișurilor și ai deschis obloanele, te vei găsi la arma. Trageți-l în spatele care stă în piept. În interiorul lui se află frunza Sage, acesta este unul din ingredientele pentru convocarea Agve. După ce ați luat conținutul pieptului, mergeți la stânga, mergeți în trecătoarea îngustă și urcați pe marginea din stânga. Sări peste podeaua de lemn aparent rezistentă și continuați să vă mișcați între clădiri.
Când te duci la platforma de sus, situată într-un canion mare, coboară din marginea din stânga pe mâini și apoi sări. După ce ați rupt maimuțele, alergați înainte și întoarceți-vă spre dreapta. În stânga dvs. veți vedea o cutie, trebuie împinsă cât se poate de aproape de perete și apoi urcați în sus. Acolo, împingeți două cutii în jos, apoi săriți pe podea. În spatele pietrei veți găsi o pârghie care deconectează pentru o vreme flacăra care bate din perete. Acest lucru vă va ajuta să ridicați panourile situate în portbagaj, care sunt necesare pentru repararea navei. Atunci du-te înapoi. În stânga, pe marginea unei mici stânci, urcați pe margine și treceți de-a lungul pasarelelor de lemn de-a lungul peretelui pentru a urca pe podul ruinat. Mergeți pe cealaltă parte și continuați spre dreapta de-a lungul peretelui la poarta mare. După ce le-ai deschis, du-te înăuntru. La intrarea în tărâmul morților, care este închisă pe un grătar, întoarce-te spre stânga de-a lungul coridorului. Mergând în peșteră unde ard mai mulți arzătoare, împingeți caseta spre stânga până la oprire, apoi urcați-o și săriți în fereastră. În următoarea peșteră, folosiți un tun pentru a sparge grătarul. Apoi puneți cutia pe butonul de departe, iar cel care a rămas în colț, pune-l pe butonul apropiat. Deci, puteți ajunge la piept, din care veți extrage un combo nou pentru Black Corsair.
După salt, mergeți la coridorul situat în colțul din stânga. Pe ea veți ieși în peșteră, unde este păstrată una dintre cele trei sigilii, care deschid ușa pentru trezorerie. Peștera este păzită de maimuțe mari pentru a le face față, este mai bine să treci la Black Corsair. Maimutele albe care sunt aruncate de pietre, este cel mai bine să ucizi de la un pistol - o singură lovitură va fi suficientă. La sfârșitul bătăliei urcăm pe marginea din perete spre stânga și ne mutăm de-a lungul rămășițelor căii ferate într-o mică peșteră. Acolo veți vedea patru cutii. Pentru a ajunge la vârf, împingeți sertarul cel mai apropiat de perete, apare doar pe buton și puteți urca și împingeți a patra cutie. Puneți cutiile pe butoane, ieșiți în peșteră principală și deplasați-vă de-a lungul platformelor ridicate.
După ce ați luat sigiliul, săriți de la marginea pervazului lângă perete și reveniți la stradă. Acolo, săriți la loc, situat în stâncă, la stânga poarta. De acolo trebuie să ajungeți la platforma de sus și să vă întoarceți la ruinele vechiului oraș. Întorcându-ne spre dreapta la coșul inversat, mergeți direct la capăt. În stânga veți vedea pasajul, de unde aveți de fapt nevoie.