Buna ziua tuturor!
Aici ne-am lansat pentru weekendul din nordul Capului, nordul Norvegiei. Despre care scriu un raport scurt.

În Norvegia a fost prima dată. Să spun că mi-a plăcut era să nu spun nimic. Sunt doar încântat de Norvegia!

Am ieșit doar pentru weekend, deci totul a fost un galop în Europa. Multe lucruri pe care nu au avut timp să le vadă, multe locuri frumoase s-au sarit, trecând prin fereastra mașinii. Dar începutul este necesar!

Ruta noastră totală este Murmansk-Nortkap.

1.700 de km pentru jumătăți de soare, sâmbătă și duminică, dintre care 1300 pentru Norvegia.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

În avans, campingul și pensiunea au fost coapte pe drum. Îți voi spune despre ei în acest proces.

Mi-am imaginat natura Norvegiei de Nord despre Murmansk, doar dealurile mai înalte și golfurile mai serioase. De fapt, sa dovedit că dealurile au devenit aproape ca munții, iar frumusețea golfurilor pur și simplu nu poate fi exprimată prin cuvinte!

De la fjordul Varanger și de la alte ape, are o culoare turcoaz minunată.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Bănuiesc că această culoare de apă nu este întotdeauna cazul, este clar, am avut noroc: vremea a fost însorită și vântul în partea „dreapta“, dar valul a făcut munca lor. Și pe toată durata călătoriei am admirat culoarea excelentă a apei!
Și fotografiile ascund aproximativ o treime din culoare, de fapt, ochiul percepe o nuanță mult mai chic!
Atât de neobișnuit această umbra "Caraibelor" a mării, cu fetițele pitice arata! Această "discrepanță" nu ma lăsat să merg până la capăt.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Între orașele Tana și Lakselv bru poate ajunge în două moduri: E6 traseul european și drumul de importanță regională 98. Am trecut pe ambele. În ceea ce privește calitatea, ele sunt cam la fel, este deja puțin mai îngustă. Este, de asemenea, mai scurt cu aproximativ 70-75 km și mai frumos (IMHO). Eu scriu atât de detaliat despre drumuri, înainte de călătorie am fost torturat de alegerea unde să merg. Sa decis să încercăm un drum într-o direcție și pe drumul spre altul să mergem. Deci, dacă vrei mai interesant și ai timp să te uiți, atunci ești pe drum; dacă ești obosit de fiordurile și dorești un drum relativ neted, fără să te întorci, în jos, în dreapta, în stânga - apoi pe E6.

Prima noapte pe care o aveam aproape de furca acestor drumuri, lângă orașul Tana bru.
Camping Tana familiecamping. Nimic deosebit, o casă mică cu două paturi supraetajate, o masă, un frigider vechi și o țiglă. Facilități într-o casă separată.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Când am ajuns, m-am dus la ușurința inspecției. Am intrat cu un aspect inteligent în duș, apoi în toaletă. Și sunt doar băieți! "Razula sunt ochii", și acesta este departamentul bărbaților. -D
Pentru fete, tot confortul de pe partea cealaltă a casei! Mai târziu am observat că nu am fost singură neatenție. Partea feminină a campaniei a fost invidioasă cu tenacitate de invidiat în partea masculină a sufletului / sorter!

Numar de pret 425 NOK (

3270 ruble). Nu există pături și lenjerie de pat (sau mai degrabă pentru o taxă). Am scos din casă păturile noastre + lenjerie.
Aceasta a fost prima noastră experiență de camping. Nu este nimic! Dușul / toaletele sunt curate, apa este fierbinte, cele mai necesare ustensile sunt în bucătăria comună, chiar și mașina de spălat cu uscare.

De asemenea, vreau să spun că toată mâncarea a fost luată din Murmansk, în vederea austerității. Cârnați, felii, cârnați, brânză, ouă fierte se plimbă în răcitorul de drum al bateriilor; pâine și fidea b / p so. La graniță, nimeni nu sa uitat și nu a crapat.

Sâmbătă trebuia să ajungem la Capul de Nord și să vedem tot ce puteam face. pentru că toată a treia zi a fost dusă la drum spre casă.

Ne-am trezit devreme și ne-am grăbit. Pe fiecare platformă de vizionare doriți să vă opriți și să faceți o grămadă de fotografii. Dar după ce am parcurs doar 150 km în patru ore. cu o grămadă de opriri și ahov / ooh, sa hotărât să mă duc împreună și să merg fără să mă opresc.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Planificat special a fost sosirea în Trollholmsund. Nu este departe, la doar 5 km distanță. Aceasta este o stâncă ciudat de pe plajă.
Se pare că nimic special, dar mi-a plăcut cu adevărat! Energie și pret!

Au luat oi locale cu cozi lungi. Și am văzut aceste cozi numai acasă pe imagini. Privind la oile vii, n-am putut să înțeleg ce sa întâmplat cu ei! Ca oi ca oi, dar ceva nu este în neregulă cu ei!

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Mulți oameni merg la Capul de Nord! Ei bine, norvegieni: pentru a descoperi un loc care nu este un punct de interes în realitate!

Ei poziționează Capul de Nord ca cel mai nordic punct al Europei, deși în realitate nu este. Capul este situat pe insula Mahlero, deci nu mai poate fi Europa continentală, unde punctul cel mai nordic se află pe peninsula vecină a lui Nordkin.
Și dacă numărați insulele, atunci nici nu trageți la cel mai nordic punct (având în vedere, de exemplu, Spitsbergen). Și pe insula Magero există un punct mai nordic decât cel din nordul Capului. Dar totuși!

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Pentru a ajunge pe insula Mahlero și faimoasa casă, trebuie să treceți prin tunel

7 km, cu max. adâncime de 212 de metri. Apoi urcăm mai sus și mai sus, mai multe platforme de observare și intrarea în Capul de Nord.

Costul este de 260 CZK pe persoană, biletul este valabil 24 de ore, astfel încât este posibil să renunți acolo de mai multe ori. Am reușit să facem în mod literal două poze, iar capul era acoperit de ceață.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Am fost înăuntru să se încălzească. Vorbind cu trolul local, a cerut vreme bună. Ori nu ne-a auzit, sau conceptul de "vreme bună" la oameni cu trolii este diferit. Dar ceața sa intensificat.

Ne-am rușinat în complex. Filmul a fost urmărit - plăcut, frumos împușcat, cu senzație. Am cumpărat un certificat că "eram aici", câteva suveniruri. Apropo, complexul funcționează de la 11:30 până la 01:00 (clădirea însăși cu etaje subterane).

M-am dus din nou la Capul, s-au pierdut acolo în ceață (bine, că margine împrejmuită), chiar a avut timp pentru a obține speriat.

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Nu au așteptat vremea la mare și la ora 23:00 am mers la pensiune.

Hostelul a fost ales pe cealaltă parte a insulei, în orașul Honinsvog aproape de tonnelem- hostel Nordkapp Vandrerhjem. O cameră cu două paturi, o chiuvetă, lenjerie de pat - 775 de coroane (

6000 de ruble). Toaletele / dușurile de pe podea sunt foarte mici.
Micul dejun este inclus. Nu pește roșu cu șampanie, dar destul de satisfăcător și suficient. Am văzut primul mic dejun pentru micul dejun! Afișați din fereastră:

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Bine, aici ar fi o altă zi să-l scoatem. Călătorie în jurul insulei pentru a vedea roci bizare, în final o mai mult timp pentru a încerca să negocieze cu troll pe vreme, dar din păcate.
Dimineața am adunat manatele și am plecat. Când am plecat de pe insulă, vremea a fost bună și a fost excelent toată ziua. Pe drum, s-au oprit foarte rar: au o gustare și vă întind picioarele. Iată un monument al tijei de pescuit găsite

Ultimele picături de benzină au ajuns la graniță și apoi au fost realimentate. Și acolo

Ne-a plăcut neechivoc, cu siguranță vom continua să dezvoltăm Norvegia, dar nu într-un ritm atât de frenetic.

Aici, într-un fel. Toate pentru moment!

Murmansk-Nordkap (nordul Norvegiei) aruncat marș pentru weekend

Aceasta este o stâncă ciudat de pe plajă.
Se pare că nimic special, dar mi-a plăcut cu adevărat!

Da, ca și cum n-ar fi nimic deosebit, ai putea crede că există asemenea pietre peste tot. Mi-a plăcut cu adevărat aceste pietre în amintirea ta. Atât ovinele, cât și cerbii sunt testate. Unde altceva vedeți cerbul într-un mediu natural?

Excelente o astfel de vacanță într-o zi profitabilă ați dovedit, puteți fi invidiat.

Minunat călătorie, vă mulțumesc pentru feedback!

mulțumesc, interesant))) Ați încercat heringul norvegian? În vase mari de plastic se vând acolo. Foarte neobișnuit.