Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Nu, probabil, o astfel de persoană din Rusia, care n-ar fi auzit de insulă și rezervația muzeului Kizhi. Se poate numi fără exagerare unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia.

Insula Kizhi este situată în Karelia, pe Lacul Onega, unde monumentul arhitectural - ansamblul renumit al Kizhi Pogost - este perfect inscripționat.

Din punct de vedere teritorial. Kizhi se află la o distanță de 66 de kilometri de orașul Petrozavodsk și se pierde printre șerriile Kizhi - așa-numitele congestii pitorești ale insulelor mici. Kizhi este una dintre cele mai frumoase insule din țara noastră vastă.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

După ce am cumpărat biletele de intrare, ne-am îndreptat spre partea de nord a insulei pentru a face o plimbare prin satele locale. Pentru a examina partea principală a muzeului de arhitectură din lemn a fost decisă în seara, când cea mai mare parte a vizitatorilor se va întoarce deja la Petrozavodsk.

După ce am ajuns în penultimul sector Pudozh și ne-am uitat în jur, ne-am întors în partea centrală a insulei, în satul Yamka. Satul Yamka are o stradă și 10 rezidenți permanenți. În ciuda unor astfel de scale universale, am reușit să mergem în jurul ei și în împrejurimile sale timp de peste trei ore. Aici ne-am uitat la viața, modul de viață și economia localnicilor, am văzut casele și băile reale în care locuitorii insulei kareliene trăiesc și se odihnesc de sute de ani.

În Pit este o atmosferă de nedescris de pace, liniște și liniște. Nu am putea crede nici măcar că mii de turiști de pe diferite continente se rătăceau în jurul dealului vecin și că suntem într-unul dintre cele mai populare locuri din Rusia. De asta am venit aici, asta am vrut să-l văd pe Kizhi.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Se întuneca. Noi, urmând planul, ne-am dus să vedem principalele atracții ale muzeului. Turiștii nu au devenit mai puțin. Navele plutitoare au umplut muzeul cu altele noi, în special grupuri străine. Sincer, am fost plăcut surprins de o asemenea atenție față de Rusia și frumusețile sale din partea turiștilor francezi, italieni și englezi.

Mă întreb cum se schimbă moda în ultimul secol. Aceste mame și fiice în haine de diferite generații s-au întâlnit pe drum spre muzeu

Pe insulă puteți închiria o bicicletă sau puteți folosi serviciile unei astfel de căruțe trase de cai.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

În partea de sud a Muzeului de arhitectură din lemn există un golf atât de pitoresc, în care se află casa lui Sergheev din satul Logmoruchey. A fost construit acum un secol.

Forge din satul Suisar este în apropiere

Capela Arhanghelului Mihail din satul Lelikozero a fost construită în a doua jumătate a secolului al XVIII-lea.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Capela Învierii lui Lazăr a mănăstirii Murom. Cea mai veche capela din Kizhi se referă la secolul al XIV-lea.

Arhitectura clădirilor din lemn și amploarea acestora sunt impresionante. Străinii acolo, în general, merg cu ochi rotunzi și guri deschise. A fost foarte interesant să le urmăriți. Un astfel de sentiment că nu au înțeles de unde au ajuns și cum este posibil să se construiască.

În acest cadru trei site-uri într-o singură: Baie din satul Ust-Yandoma, Cournot Elizarova colibă ​​din sat insulă Seredka Klimetskogo și moară de vânt-stolbovka NY Bikanin din satul Volkostrov.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

O casă bună a lui Oshevnev din satul Oshevnevo. Se compune din trei colibe, o cameră, o cutie de lumină deasupra pridvorului cu două etaje, o curte cu două etaje, cu o grămadă, sprijinită de busteni în colțuri. Acest design vă permite să schimbați buștenii de degradare a vacii, fără a dezmembra acoperișul.

Dupa 8 ore de turisti pe insula nu se gaseste. Stați practic singur în mijlocul incredibil de frumos.

Cazul se apropia de apusul soarelui și ne odihnim o vreme și ne grăbim pe deal în apropierea satului Yamka. Mi-a plăcut cu adevărat punctul de vedere care se deschide de acolo. Urcând la vârf, am văzut o ceață și am crezut că era praf dintr-o mașină care trecea de-a lungul drumului, sa dovedit că mai aproape de apus, toată insula a început să se scufunde în ceață. Așa arăta o moară de vânt din satul Voroniy la apusul soarelui, era și pe prima fotografie.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Și așa - Capela Salvatorului care nu a fost făcută de mâini din satul Vigovo (secolele 17-18)

Ridicând această capelă, avem o vedere frumoasă asupra Golfului Mozh Guba.

Mai departe ne-am îndreptat spre satul Vasilievo, pe malul drept al insulei, în care există exact același număr imens de oameni, precum și în Yamka.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Soarele era deja aproape ascuns în spatele orizontului și ne grăbim să ne odihnim puțin. După câteva ore trebuia să mă întâlnesc în zori.

După ce am dormit cam două ore, m-am dus să întâlnesc zorii. Era încă patruzeci de minute înainte de răsăritul soarelui.

Cerul albastru-albastru, aproape neclintit, sa transformat treptat într-o culoare roșie-portocalie de zori. Toate zonele joase erau pline de ceață groasă.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Urcand pe deal la capela Mântuitorului, din care poate fi văzut aproape întreaga insulă, în fața mea a deschis o vedere foarte frumoasă și nu destul de standard al bisericii Kizhi.

Capela Adormirii din satul Vasilievo arată ca o navă care plutește de-a lungul întinderii nesfârșite de ceață.

Capela celor Trei Sfinți din satul Kavgora se înalță peste râurile întinse.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Primele raze ale soarelui de dimineață pe care l-am găsit lângă sectorul Pudozhsky, ceața peste golfurile din Lacul Onega a început să dispară treptat.

Sectorul Pudozhsky este dedicat satului rusesc Pudozh și constă într-o stradă în cazul în care există 3 case cu pridvoare: Casa Belyaev din satul Kubovskaya casa Potasheva Pyalma din sat și casa Butin din satul Pyalozero.

Pe partea opusă se află: hambarul lui Belasheev din satul Pialozero și hambarul lui Pakhomov din satul Ostrov-Zarechye.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Se făcu o tăcere de apel. Uneori, de undeva departe, de pe marginea lacului, vine un strigăt de pescăruși care, la acea oră devreme, își făceau micul dejun.

Se simte ca pe o insula locuita. Sunt singur în răsăritul frumuseții înconjurat de vechile clădiri vechi de secole. Acestea sunt adevărate Kizhi. Sunt sigur că mai mult de 99% dintre turiști nu au văzut o astfel de insulă. Trebuie să spun că am pierdut foarte mult.

Curând m-am dus în cea mai frumoasă capela a insulei. Se numește Capela celor Trei Sfinți din satul Kavgora.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

Aceasta este o vedere care se deschide din partea de nord a insulei, către capela Mântuitorului, care nu a fost făcută de mâini.

Principalul muzeu al insulei de mers pe jos de dimineață este o plăcere. Dar ieri am văzut deja destul de mult aici, o vom vedea în după-amiaza aceea, așa că vă voi arăta câteva fotografii de dimineață și voi merge să dorm câteva ore, pentru că astăzi există încă o cale de întoarcere la St. Petersburg.

Toată lumea știe perfect acest loc.

Kizhi este unul dintre cele mai frumoase locuri din Rusia

În acest sens îmi voi termina fotografia despre una dintre cele mai frumoase insule din Rusia. Sper că v-ați interesat.