Nu departe de Roma este orașul Tivoli, una dintre ale cărei atracții este Vila De Este. Locul foarte frumos.

Cea mai rapidă rută, conform navigatorului, era prin trecerea de la munte. Prima urcare la o înălțime de 2 km, apoi o coborâre coborâtă și aici suntem pe malul mării înconjurat de frumusețea necunoscută anterior a coastei Amalfi.

Sa dovedit a fi locul cel mai convenabil de a rămâne. Nu este cea mai pitorească, dar cu o plajă mare și un spațiu relativ liber.

În Italia - un sălbatic

Un oraș frumos, dar foarte mic, format dintr-o stradă în sus. Nu există aproape nici o plajă, nu există absolut nici un loc pentru a pune o mașină, singurul loc plătit de parcare costă 3 euro pe oră.

Un oraș pentru milionari de odihnă. Acesta ar trebui să miros de trabucuri și parfum scump. Superdorogoy public, în principal, 50. garaje Ferrari, parcare de 3,5 euro pe oră pentru autoturisme cu motor 1.3 alb taxi Mercedes pe străzile orașului magazine de branduri de conducere de îmbrăcăminte cu noile colecții, în portul de iahturi ascunse cu o dimensiune medie a navei, se deplasează de-a lungul râului Volga.

Sorrento:

Cel mai frumos oraș de-a lungul coastei. Și locul este mult și frumos. Dar un dezavantaj - este foarte necesar pentru a încerca să înoate în mare.

Mi sa părut un oraș neplăcut.
1) Drumuri murdare și rupte.
2) Un număr mare de negri și indivizi nu sunt un fel de activități de înțeles.
3) Nerespectarea deplină de către italieni a tuturor regulilor drumului (Totuși, acest lucru se aplică tuturor locurilor de călătorie).

Unul din numeroasele locuri din Europa, de unde am vrut repede să plec. Nici măcar nu am făcut o fotografie.
Dar cafeaua este cea mai bună!
Caserta:
Am mers acolo, citind pe Internet povestile despre palat cu fântâni, aproape mai bine decât în ​​Peterhof.

De fapt, orașul sa dovedit a fi absolut nimic, doar o sălbăticie a Italiei. Fântâni - nonsens. Am mers 5 kilometri în sus pentru a vedea ceva. Autobuzul din spate merge pentru bani. Cu furia au condus iepurii.

Într-o dimineață, culcată pe pat, am observat un ghid pentru Compania. Orașul-cetate a prins ochiul meu și imediat a fost decis să meargă acolo.

Ne-am dus acolo pentru o lungă perioadă de timp, o oră și jumătate. Dar a meritat. Întregul oraș - ca un castel mare, cu o mulțime de tranziții și arcuri. Foarte frumoasă și neobișnuită.

Dar acum, ca întotdeauna în mod neașteptat, a venit ziua plecării și cu o mică dispoziție tristă mergem la Roma și apoi înapoi acasă.

E timpul să ne gândim la o nouă călătorie!))))
ZY
Despre drum:
Pentru mine, o mare surpriză a fost numărul mare de dispozitive care măsoară viteza pe drumurile cu taxă. În Spania, pentru 600 km. calea a venit din puterea celor 4 camere. Aici, toți sunt blocați și mișcarea de-a lungul unei astfel de suprafețe bune se dovedește a fi destul de lentă. În aceleași orașe, drumurile părăsesc foarte mult, chiar și în Roma există multe locuri cu o suprafață ruptă.
Despre cumpărături:

Nu sunt un fan al cumpărăturilor, dar Italia ma lovit.
Un lucru ce pot spune este că, după Italia, nu pot merge la magazinele rusești.

La ei în "Auchan" "Levais" este în vânzare.
Despre cafea și mâncare:
Mâncarea italiană este foarte gustoasă (mai ales "ravioli" cu brânză și sos de roșii).
Despre italieni:

Foarte prietenoși și oameni simpatici.
În prima zi a călătoriei am făcut o plimbare în jurul orașului și ne-am pierdut. Toate cunoștințele noastre au fost reduse la numele străzii noastre mici. Am fost deja disperați, când un italian a venit să ne cunoască, care studiază limba rusă la Universitatea din Roma. El a fost de acord să ne ajute. El a chemat un serviciu, a mers cu noi înainte și înapoi, a întrebat trecătorii, dar a găsit această stradă și ne-a condus direct la casă.