Festa Delphinarium, Bulgaria - recenzie de autor, ore de funcționare, prețuri, colectare de copii

Kid reia

În partea de nord a Parcului de pe litoral există un delfinariu, care, potrivit numeroșilor vizitatori, este cel mai bun pe întreaga peninsulă balcanică. Dolphinarium-ul funcționează încă din 1984, iar vizitatorii se află în standuri situate sub formă de pătrat. Spectacolul cu delfinii poate fi vizualizat simultan de 1.200 de oaspeți ai hotelului. Este cunoscut faptul că delfinii în captivitate cu greu se multiplica, dar 2 cazuri de fatare la mamifere subacvatice au fost înregistrate în Varna Delfinariu. Acest lucru indică faptul că animalele sunt foarte îndrăgite de animale și le oferă îngrijirea corespunzătoare. Copiii sunt bucuroși să meargă la prezentările celor mai deștepți reprezentanți ai faunei marine. Animalele care efectuează numerele acrobatice unice și varietate de forme în aer, fluierând cântece, teetering pe apa, jonglerie bile, sari prin inele și alte obstacole, dans muzica, participa la jocuri cu vizitatorii, care este un deliciu autentic pentru copii.

Delfinii locali sunt foarte pasionați de oaspeții lor, se bucură cu sinceritate pe toți cei care au venit să-și urmărească emisiunile. Audiența așteaptă glume amuzante, divertisment, concursuri interesante. Copiii dvs. vor fi interesați nu numai de vizionarea performanțelor delfinilor, ci și de ascultarea comenzilor formatorilor, deoarece spectacolul se desfășoară în patru limbi, dintre care una este rusă. Performanța de patruzeci de minute a animalelor inteligente arată într-o respirație, iar după aceea oaspeții instituției pot merge la o cafenea și pot lua o gustare. Printr-o mare sticlă panoramică, puteți vedea clar modul în care actorii joacă și dansează în piscina demonstrativă.

În mod separat, vreau să spun despre posibilitatea de a vizita delfinariul în afara programului oficial de spectacol de către persoanele cu probleme de sănătate. Conform numeroaselor cereri, acest serviciu a fost reglementat de autorități. Delfinii sunt cunoscuți ca vindecători excelenți - terapia de comunicare cu aceste animale este folosită pentru tratarea autismului și a paraliziei cerebrale. Mai ales pentru persoane speciale, în fiecare duminică, în delfinariul din Varna se desfășoară un program terapeutic de comunicare cu mamiferele. Nu aveți nevoie de o înregistrare pentru o vizită, trebuie doar să ajungeți la orele speciale. Procesul de a privi cum delfinii înot, exercițiu, hrăni și înot împreună cu ei are un efect calmant și ajută la îmbunătățirea imaginii bolii. Vizitarea Delfinariului din Varna este unul dintre punctele obligatorii ale programului de divertisment de la faimoasa stațiune bulgară. Copiii dvs. îți vor aminti cu siguranță un program de spectacol interesant, cu participarea unor delfini inteligenți.

5.00 Evaluare generală

Interesant și profesional

Citiți toate recenziile