Cum să petreacă acest an concediu Khabarovsk

- Am de gând să merg în vacanță în această toamnă. Din păcate, nu pot merge la mare, pentru că am deja planuri. De fapt, pentru a avea o odihnă bună, nu este necesar să mergeți în Thailanda, Vietnam sau Primorye. Avem multe baze minunate în suburbiile din apropierea lacurilor. Acolo puteți să înotați, să călătoriți cu un catamaran, să dansați la o discotecă și să admirați natura Orientului îndepărtat. În acest an voi merge acolo în mod necesar.

Ultima oară când eram pe mare cu șase ani în urmă. Prietenul meu și cu mine am mers la Primorye la un turneu de weekend. Am sosit sâmbătă și am plecat duminică, dar am petrecut aceste zile în mod nemaipomenit. Chiar a reușit să ardă. Desigur, încă nu am gânduri despre mare. Am de gând anul viitor să ajungă încă la plajele de pe litoral și să se relaxeze.

Cum să petreacă acest an vacanțele Khabarovsk

Dacă în acest an încă mai ieșesc pe mare, atunci am visat să vizitez un golf liniștit, unde nimeni nu este. Pentru a avea o plajă curată și un loc minunat pentru relaxare. Vreau să merg cu prietenii, sunt întotdeauna mai distractivi.

Ultima dată când eram la mare în Livadia, mi-a plăcut cu adevărat, a fost o mulțime de divertisment. Am de gând să vizitez din nou acest minunat loc și să mă relaxez de toate problemele.

Cum să petreacă acest an concediu Khabarovsk

De fapt, am mers rar la mare, cel mai adesea în timp ce călătorim prin orașe. Cred că pentru distracție sau doar pentru a vă relaxa, nu trebuie să mergeți la plajă pe plajă. În Orientul Îndepărtat există numeroase locuri frumoase unde puteți petrece mult timp.

Cum să petreacă acest an vacanțele Khabarovsk

- Am de gând să petrec această vacanță acasă. Nu am ocazia să mă odihnesc anul acesta în mări, deoarece fiul meu este student, așa că acum nu mă ocup de plaje. Eu însumi vreau să mă odihnesc fie în Vietnam, fie în China, sau în Thailanda.

Am fost în concediu acum doi ani pe Saipan. Impresiile sunt excelente, am fost acolo de patru ori și vreau să merg din nou acolo. Mi-a placut clima blândă, marea caldă și temperatura este pe tot parcursul anului 26-28 grade. Locul este un serviciu calm, discret, singurul lucru - prețul este prea mare. Dacă am mers la Primorye, atunci vizitează-mi prietenii, doar pentru a te plimba în locuri interesante și pentru a respira aerul din mare.

Cum să petreacă acest an concediu Khabarovsk

- Visez să plec într-o excursie pe o navă cu 10 nave. O astfel de navă pleacă din Europa. Puteți alege orice punct: Spania, Italia, America și de acolo începeți călătoria cu o oprire în diferite țări. Acesta este visul meu.

- Recent am petrecut o vacanță aglomerată, m-am dus la Primorye. De data aceasta se odihnea lângă Nakhodka, în satul Yuzhno-Morskoy. Plaje frumoase, natura frumoasă. Am mers cu mașina cu prietenii mei, o parte a drumului trecut cu ei, prima parte.

Nu există un golf special preferat, cred că totul este bine în Primorye. În funcție de modul în care doriți să vă petreceți concediul. A călătorit în mod repetat în străinătate, a fost în Thailanda, America, Japonia, Coreea de Sud și Australia. În rest nu există nici un scop de a înota în mare, principalul lucru este să vezi noi locuri și să câștigi impresii.

Cum să petreacă acest an concediu Khabarovsk

- În acest an am fost deja două zile în vacanță, am vizitat Vladivostok cu prietenii. Am mers pe aici. Rusă, a căutat prima dată poduri și alte locuri interesante pe care nu le-am văzut înainte. A doua oară când vreau să mă relaxez cu rudele din Chita, nu aveam 15 ani din cauza inconvenientelor financiare și de transport. Acum sunt norocos - eu zbor în jurul acțiunii. De acolo voi merge la Irkutsk cu trenul, îi voi lua pe copiii mei să vadă pentru prima dată Baikal. Există și rude vii pe care nu le-am văzut timp de șapte ani. Pentru mine, vacanta - este mai mult o excursie la prieteni sau rude decât o vacanță la mare.

Întotdeauna mergem cu prietenii și numai cu sălbatici, avem totul pentru o astfel de vacanță. Lăsăm Khabarovsk în mașină, încărcăm lucrurile pe acoperiș, totul este plin. Pe mare trăim într-un cort și ne pregătim. În locul în care ne oprim, există o cafenea bună, există un mic dejun excelent și prețuri rezonabile.

Cu toate acestea, acum nu este sigur să mergem la Primorye - regiunea vecină a fost inundată de ploaie. Au inundat mai multe orașe și sate, au spălat drumuri, au demolat podul și au distrus secțiunea de cale ferată. Conform previziunilor meteorologice, violența elementelor se va încheia în următoarele 24 de ore.