Cum să ajungeți de la Phuket la Bangkok cu autobuzul

În această dimineață am ajuns în Bangkok. Am găsit un autobuz de noapte de la Phuket. Autobuzul este confortabil, scaunele sunt largi și bine prevăzute. În acest articol vă voi spune unde să cumpărați bilete, cât costă, cât de mult să mergi, unde să aduc la CCA și cum să ajung la centru.

Phuket-Bangkok. Cât costă biletul, timpul în tranzit, cât costă timpul

• La stația de autobuz numărul 1 din orașul Phuket a cumpărat bilete pentru autobuz cu o zi înainte de plecare. Am cumpărat în biroul portocaliu din clădirea de lângă stație (în stânga, dacă stăm cu spatele la stație).
  • Biletul pentru autobuzul VIP de la Phuket-Bangkok costă 913 baht pe persoană. Biletele totale ne costă 1826 baht pentru doi.
  • Plecare din Phuket: 19:00 (există și alte zboruri)
  • Sosind în Bangkok: 07:00
  • Timp de călătorie: 12-13 ore.

Notă: Puteți cumpăra bilete mai ieftin - în clasa întâi pentru 630 baht și cel mai ieftin pentru 420 baht într-un autobuz obișnuit. Ele diferă în etanșeitatea fotoliilor și în confortul general. Aerul condiționat este disponibil în toate tipurile de autobuze. În cel mai ieftin nu există toaletă.

Road Phuket-Bangkok

Autobuzele spre Bkk pleacă de la stația de autobuz nr. 2 (terminalul 2 al autobuzului). Am luat un taxi și 200 baht au condus de la stația de bass-1 până la cea de-a doua stație de autobuz. Aproape nu a sosit cu întârziere. Am sărit în autobuz în ultimele minute, deoarece piesa dorită a oprit traseul și nu a ajuns la stație. Și apoi un alt șofer de taxi a fost foarte lent, a condus, din anumite motive, livezi pentru ocolire. A fost norocos că autobuzul spre Bkk stătea pe stație timp de 10 minute.

Nu am pierdut că am mers pe basul VIP. Era la fel de confortabil și spațios ca și drumul de la Hua Hin spre Phuket.

Cum să ajungeți de la Phuket la Bangkok cu autobuzul

Pe vip autobuze cele mai multe locuri posibile. Spoile de spate confortabile și spațiul pentru picioare, unde ne-am împins noul rucsac pentru călătorii mici.

Conde a lucrat la conștiință, dar nu am fost înghețați. Nici măcar nu m-am îmbratisat, m-am acoperit cu o pătură și era caldă.

Mese în autobuz

Primul lucru pe care, de îndată ce ne-am așezat la locul lui, fata dulce ne-a adus o sticlă de apă, precum și emise de către fiecare cutie de cafea instant, ficat, banane mini suc keksikok și guava. Toți mâncăm. Ei bine, cu excepția sucului. Îmi place Thailanda. Incercam inca unele produse pentru prima data.

Cum să ajungeți de la Phuket la Bangkok cu autobuzul

Ce gust de suc de guava? Ei bine, ca și cum ați bea iarbă lichidă sau cactus stoarse

După aproximativ 3 ore de călătorie am avut singura oprire. Am fost aduși timp de 20 de minute la un snack bar de la marginea drumului. Acolo puteți mânca mâncare thailandeză sau, prezentând bilete pentru autobuz, obțineți apă liberă cu un bun sau cu lapte. Nu am încercat soarta și am luat băuturi. Am avut o mușcătură pe drumul înainte cu nuci luate din 7/11.

Sosind în Bangkok

Cum să ajungeți de la Phuket la Bangkok cu autobuzul

În dimineața, oamenii de la gară sunt puțini

Pe ce stație de autobuz se află autobuzul Phuket-Bangkok

În funcție de zboruri, autobuzele pot ajunge la stația de autobuz din sud sau la nord (Mochit). Autobuzul nostru, plecând la ora 19:00, a ajuns la autobuzul de sud din Bangkok până la ora 8 dimineața. Pe drum, am petrecut aproape 13 ore.

Terminalul autobuzului sudic

Cum să ajungi la oraș de la Gara de Sud

La stația de autobuz din South, naviga rapid și intra în hotel. Stația este la periferie. Dar am pregătit în avans, după ce am studiat informațiile de pe Internet, cum să ajungem la Bangkok cu transportul public. Puteți lua un taxi direct de la stație, dar va fi mai ieftin să ajungeți la autobuzul de oraș spre centru - Monumentul Victoriei, și de acolo să luați un taxi.

Pe drum trecea grădina zoologică din Bangkok. în care am fost deja 2 ani în urmă. Din Monument a luat un taxi la hotel, deoarece metroul probabil că ar fi ieșit la fel, dacă nu și mai scump. Dar șoferul de taxi a prins o viclenie, a decis să ne ia o excursie la Bangkok. Ca urmare, în loc de 5 minute, ne-am dus la hotel pentru aproape 20, dar în schimb a plătit 50 Baht 130. Dar noi nu rasstoroilis un astfel de divorț, gândindu-se că șoferii de taxi din Phuket chiar și la cel mai apropiat Sevena nu dovezut pentru 100 baht tine.

Unde să stați în Bangkok

Dacă trebuie să stați peste noapte în Bkk, verificați selecția noastră de hoteluri de buget de calitate în centrul orașului - hoteluri în Bangkok. Iată câteva linkuri rapide la mai multe opțiuni:

• Casa Adamaz
  • Vizualizare
  • Tara Place
  • Stațiunea Orchid House Boutique
  • Nouvo City Hotel
  • Phasumen Riverview

Lucky, aparent, a luat bilete pentru vânzare. Când trebuia să mergem, un bilet către o persoană într-o singură direcție costa 1200 baht (35 de dolari)

Bună ziua! Riscul principal atunci când rulați o bicicletă fără drepturi - în acest caz nu va exista asigurare, chiar dacă activați opțiunea "odihnă activă". Și polițiștii locali de trafic, de regulă, au întotdeauna suficiente mită. Principalul lucru este întotdeauna să călărim o cască pentru a opri una mai mică

Mulțumesc Glory, mulțumesc Eugene, care a răspuns! Da, ar fi minunat să contactezi contractele de închiriere de încredere. Mergem spre Karon.