• Coreea de Sud

În inima orașului Seoul: palate, parcuri și străzi ale orașului.

Doar acum, în timp ce în Coreea de Sud și gânduri poraskinuv la petrecere a timpului liber, am ajuns la concluzia că Mila informații de la călătorii independente (în special în buget) nu este atât de mult pentru țară. Și ceea ce este, dincolo de Seul și împrejurimile sale nu se aplică. Așa că ne-am gândit că cineva ar fi foarte interesat să știe cum să călătorească în Coreea de Sud, autostopul cu un cort, dar încă reușesc să nu să-și petreacă o mulțime de bani. Deci, o serie de articole despre Coreea de Sud, în special din blog-ul LiteTrip este anunțat deschis :)!

Cum să ajungeți de la Aeroportul Incheon la Seul.

Aeroportul Incheon este deja la 100 km de capitala Coreei de Sud. Am zburat din Filipine noaptea, așa că am reușit să dormim doar în avion, norocos pentru a găsi rânduri libere. AirAsia zbura, care a reușit să cumpere bilete cu câte 60 USD fiecare. De asemenea, visul de a găsi un zbor ieftin către direcția de interes? Atunci tu ești aici!

Seul este cunoscut pentru a fi un oraș mare, deci a fost logic să folosiți Couchsurfing. Am primit răspuns doar de o singură persoană, care, din întâmplare, sa dovedit a fi un filipinez pe nume Derik. Am fost de acord că vom aștepta la intrarea sa la ora 20:00. Cu toate acestea, avionul a sosit devreme dimineața, ceea ce înseamnă că va trebui să studiezi capitala cu rucsaci la margine. Pentru noi, desigur, nu pentru prima dată, dar după o noapte aproape fără somn a fost complicată.

Prima problemă pe care am întâlnit-o la aeroport este cum să intrăm în oraș. A fost posibil să încercați imediat autostopul, dar am decis să nu pierdem timpul.

Și am decis să folosim serviciile trenului. La intrarea în țară, întotdeauna mă schimb câte ceva la aeroport și apoi mă uit la schimbătoarele din oraș, pentru că de multe ori (nu întotdeauna) rata este mai bună. Nu mă voi concentra asupra modului în care am suferit de la terminal pentru emiterea cardurilor de călătorie, mai bine ar fi să scriu data viitoare un articol separat privind transportul în Coreea de Sud.

Coreea de Sud

Pot spune doar că călătoria spre oraș ne-a costat 3.500 de woni (100 de ruble.) Pe persoană, plus un depozit de 500 woni (cu fiecare carte), că, după o călătorie, puteți obține înapoi la returnarea cardului într-o mașină specială. Mi-a fost amintit de acest sistem de Dubai (EAU).

Palatul Gyeongbokgung.

Trenul ne-a condus complet la locul greșit unde am cumpărat biletele, ceea ce părea destul de ciudat pentru mine. Ne-am dus la gara Seul Station, și sincer vorbind în primele minute ale metroului nu am putut naviga. Până am ieșit pe stradă, unde au întâlnit accidental un înalt Hare Krishna foarte asemănător cu cel rusesc. De fapt, sa dovedit a fi un băiat din Belarus, care a trăit în Seul de mai mult de șase luni. Apoi mi-a ajutat să-mi pun puțin gândurile, sugerând să merg la principalele atracții ale orașului cu autobuzul.

Coreea de Sud

La început, m-am decis să urmeze sfatul lui, dar apoi m-am gândit că este ușor de navigat, din moment ce el a trăit aici pentru o lungă perioadă de timp, dar pentru mine primul metrou tânăr a fost cel mai bun ghid, și ne-am urcat din nou în „temnita“.

Pentru informații! O hartă a metroului și o hartă a orașului pot fi accesate gratuit în orice centru de informare. Uneori "ajutoarele" se apropie de un turist pe stradă dacă își văd confuzia.

Am plecat de pe stația Anguk, care în sine a fost deja un punct de reper, deoarece a fost posibil să admirați lucrările unor artiști de stradă.

Coreea de Sud

Desigur, am fost mai interesați de Palatul Gyeongbokgung. în care a trăit familia regală a dinastiei Joseon.

M-am gândit la început să-și încheie deschis gratuit la muzeu din apropiere, și apoi du-te la Palatul, construit în 1394, dar ne-am întors puțin acolo și a obține destul de contrariul.

Pe partea stângă va fi o cabină cu bilete. Pentru a vizita palatul numai ar trebui să plătească 3.000 de woni (100 freca.), Și pentru trecerea 4 din aceste palate din Seul are un bilet comun pentru 10.000 de woni (350 rub.). Și curtea poate fi plimbată gratuit, care se aplică și unui muzeu din apropiere, plătește doar intrarea directă în palat.

Coreea de Sud

Am decis să încep cu muzeul, pe care nu l-am regretat deloc. Din toată colecția colectată, am observat vase dinastice neobișnuite și unele meșteșuguri tradiționale. În general, am observat că muzeele coreene sunt capabile să facă cât mai mult posibil stilul original, astfel încât toată lumea să poată găsi ceva remarcabil pentru ei înșiși.

Revenind în curte, am auzit sunete ciudate de șoc. Se pare că am fost foarte norocos, a început timpul pentru schimbarea pazei gardei regale.

Ei spun că aceasta este una dintre cele mai de neuitat spectacole. Bărbații în rochii naționale au făcut o ieșire la sunetul de "tambur", cu un spectacol de performanță militară.

Coreea de Sud

Despre cei de neuitat, sigur, exagerat, dar în general mi-a plăcut.

Muzeul Național (Muzeul Național Folcloric) în aer liber.

Nu departe de Palatul Gyeongbokgun, practic pe același teritoriu, există o oportunitate de a vă plimba gratuit la Muzeul Național al Coreei de Sud (Muzeul Național Popular din Coreea de Sud).

Coreea de Sud

O parte din acesta este sub cerul deschis, prezentăm câteva fotografii.

A doua parte, mai sensibilă la fenomenele naturale, este situată în clădire.

Apoi, ne-am propus să vizităm Grădina Huwon din Palatul Changdeokgung. care este unul dintre "Cinci Palate Mari" ale dinastiei Joseon, dar puțin cam târziu, turneele în limba engleză au fost deja încheiate. Da, da, nu poți intra singur, doar cu ghidul. Palatul în sine nu este mult diferit de ceea ce am văzut mai devreme, așa că nu am considerat necesar să-și petreacă timpul pe el. Da, cu cât călătoriți mai mult, cu atât veți deveni mai pretențioși în privința obiectivelor. Mai ales când am văzut multe astfel de clădiri. Numai natura nu anvelopa.

Coreea de Sud

Ei bine, bine, dar într-unul dintre templele orașului am reușit să găsim o pagodă veche "glazută".

Promenade strada Insadong (Insadong).

Când ajungeam la Insadong Street, umerii noștri erau obosiți și stomacurile noastre erau goale. Cu toate acestea, găsirea unui lucru ieftin în Seoul este foarte dificilă. Prețul minim este de 1000 de câștiguri, pentru care puteți cumpăra numai un pachet de 100 g. Cookie-uri sau o plăcintă coreeană cu fasole, aburita. Prețurile la cafenele încep de la 3500 de câștiguri (120 ruble) pe porție, ceea ce, după părerea mea, după ieftinul din Asia de Sud pare să fie un jaf. Ei bine, înainte de a merge în Coreea, am depozitat mâncarea din Filipine.

Coreea de Sud

Deși, aici este o înghețată neobișnuită, care umple complet un corn lung de vafe, aș încerca. Merită plăcerea a 3000 de câștigători, dar pentru cei cărora le place mai mult, da mai pozitiv - 5000 câștigați.

Ei spun că numai în zilele de duminică strada Insadon este disponibilă pentru mersul pe jos, deoarece este închisă pentru călătorii pe orice transport. Deci, din nou norocos, norocos. De fapt, pe această stradă, în afară de magazine, mall-uri și mulți turiști, nu am găsit nimic mai mult, așa că nu ne-am oprit.

Astfel sa încheiat nostru „rucsacul“ călătorie și ne-am dus înapoi la Palatul Kenbok, sau mai degrabă de bulevard, unde, în toată măreția sa este așezat pe tronul regelui Sejong cel Mare, al cărui nume și a numit strada principală.

Coreea de Sud

Pe ambele părți ale părții pietonale a bulevardului există "ape de memorie". Mai precis, acestea sunt două fluxuri care rulează peste datele istorice ale principalelor evenimente care au fost doborâte pe plăci din 1394.

Mergem mai departe, am observat primele "moluze" - erau copii mici, care țipau bucuros în apele reci ale unei fantani de 300 de jetoane. În mod surprinzător, la temperatura de pe stradă + 22 de grade, părinții acestor copii au rămas calm, cum ar fi amiralul Yu Sung Sin, care a privit amenințător de sus.

Mila și cu mine am observat că coreenii îi iubesc atât de mult pe copii, încât îi permit să le facă diverse glume. De exemplu, au văzut o astfel de imagine în metrou: o fetiță a încercat să urce ca o frânghie pe o șină în picioare, împiedicând în mod natural pe cei care au stat pentru el. Deci, părinții ei, în loc să spună fetei "ce este bine și ce este rău", au ajutat-o ​​să o prindă mai mult. Destul de amuzant. Și da, indiferent de modul în care se comportă un copil, nu am auzit niciodată pe cineva să-l certăm, cu atât mai puțin țipă. Mai degrabă, copiii la adulți provoacă râsete, mai degrabă decât negativi.

Casa diplomatului.

Am ratat aproape toată ziua, a venit timpul să mergem la presupusa locație a lui Derik - co-curatorul, de la care am plănuit să rămânem câteva zile.

Casa lui, așa cum a fost descrisă, era undeva în zona stațiunii Seoul, am decis pe hartă că nu era departe și am mers pe jos. Doar o oră după ce am trecut puțin mai mult decât jumătate, m-am gândit că m-am grăbit să trag concluzii, dar nu mai avea sens să duc metroul la ultima stație.

Coreea de Sud

Eram aproape întârziată pentru timpul stabilit, dar lângă intrare stătea un tânăr. Sa dovedit că era prietenul lui Deryck, el însuși nu poate veni decât la ora 23:00. Deci, tot ceea ce era necesar pentru casă ne-a fost arătat de prietenul său și de câțiva "cauteristi" care în acel moment locuiau în apartamentul său.

Trebuie să spun că apartamentul coreean este "knowhow" în ultimă instanță. Pentru a merge acasă, trebuie să știi cel puțin două coduri. În apartament în sine, există o mulțime de butoane pentru un scop incomprehensibil în jurul perimetrului, inclusiv la toaletă. Un "gunoi" cu un senzor de mișcare merită ceva.

În general, în timp ce ne-am așteptat pentru proprietar, am avut o spălare pentru primele 4,5 luni în apă caldă, se spală toate hainele și face cunoștință cu oameni din alte țări. Când a apărut Derik, nu mai aveam puterea să vorbim. Cu toate acestea, am vorbit putin.

Pe scurt, am aflat că el a lucrat ca diplomat în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, a trăit în alte țări, în special în Rusia, este interesat de istorie (foarte surprins atunci când Mila a adus controverse despre Stalin) și iubește tot ceea ce este conectat cu CouchSurfing-lea , uneori chiar în detrimentul timpului personal.

Desigur, acest lucru nu este tot ce se poate vedea în Seul. Pentru a fi sincer, probabil aveți nevoie de cel puțin o săptămână pentru a vedea aici cele mai elementare și interesante. Și excursiile noastre la periferia capitalei nu se termină, așa cum vă vom spune despre data viitoare. Deci, nu uitați să vă abonați la știrile din blog și să rămâneți conectați :).

Aviasales și Skyscanner caută bilete pentru toate companiile aeriene. Căutați optim pentru aceeași direcție pentru ambele și cumpărați unde este mai ieftin. Aflați, de asemenea, despre secretele de găsire a biletelor de avion ieftin.

Excursii la prețul zborului?

Este posibil! Cu motoarele de căutare turputev level.travel și VipGeo. Oferte calificate pentru toți operatorii de turism, căutând și cumpărând ușor.

CAZARE IN TRAVEL

Roomguru - căutați cele mai bune prețuri pentru hoteluri în toate sistemele majore de rezervări. Economii maxime pentru locuințe. Consultați și sfaturi - cum puteți găsi cazare ieftină.

Cherehapa - compararea și selectarea celor mai bune condiții de asigurare pentru călătoria dvs. către cele mai mari companii de asigurări. Politicile în funcție de tarifele actuale ale companiilor de asigurări și chiar mai ieftin!

Bine ai venit!

mulțumesc

Și, de asemenea, puteți enumera un modest "mulțumesc" portofelilor noștri: