Centrul de agrement lumini albastre - satul Solnechnodolsk, cartierul isobilnensky, regiunea Stavropol,

Spre deosebire de tabelele de fotografii fără copertine, peste aceste mese și arbori deasupra apei au apărut arbori. Doar m-am intors din cloaca, altfel nu vei spune. Am mers pe un voucher de la serviciu care a fost dat soțului meu timp de trei zile și a rămas mai puțin de o zi. Nu există drumuri la bază, totul este rupt, nu există semne, trebuie să mergeți la întâmplare. Promis să stea într-o clădire nouă și plasată într-o clădire veche, simți imediat mirosul de umiditate a umidității. Camera era murdară, nu era curățată, pe fereastră nu exista nici o perdea, praful de pretutindeni. Sala de mese, în general, un cântec separat, trebuie să comandați prânzul și cina în avans, a venit la cină, am vândut resturi de la masa de luat masa. Micul dejun cu cupoane, am avut trei, doi adulți și un copil, iar mâncarea a fost dată doar pentru adulți. Judecând după scrisoarea de mâncare pentru mâncare, am fost hrăniți de impresiile țariste și de peste mări și, de fapt, au dat ceea ce a fost și ce a rămas din prânzul zilnic. Rudele personalului, arătau la dregurile societății. Nu este organizat un loc de baie pentru copii, întreaga coastă, fundul rezervorului în alge, gunoi plutitor, nu există șezlonguri și umbrele. O groază, o pierdere de timp și bani.

Bună ziua tuturor. Odihnindu-se pe baza albastre Lumini (Novotritskoe rezervor) prin voucherul de Gazpromtransgaz care a pus angajații, dar a emis ca sop oamenilor muncii și nu întotdeauna (cu subtext.'re nimeni și vi se oferă un bilet, să aibă în vedere). La baza, atitudinea față de muncitori din partea administratorului Gubareva V.V. la fel. Recrearea celor răsfățați în primele minute ale sosirii, tk. stabilit nu în numărul în care a fost acordat turneu și nu în termenii care au fost promise. Dar noi nu suntem prea supărat, deoarece camera a fost bun, dush si WC comun, a decis să rămână în ciuda grosolănia și asprimea administratorului, dar a regretat chiar mai mult. Seara am avut o cheie la numărul din lac. A trebuit să solicit ajutor pentru a da o cheie de rezervă administratorului. - Gubareva V.V. Ceea ce am primit un răspuns, „Trebuie să plătească 600 de ruble și ajutorul pe care nu se poate face nimic, mecanicul va B8 :. 00.“ A închis ușa. Am rămas pe stradă toată noaptea cu doi copii. La cerere, pentru a ne adapta pentru noapte, în orice cameră Paulus refuz (care-l după ce va trebui să curățați și spălați după tine. Noi toți Mie-Wah pentru curățarea într-un rând), se întoarce să părăsească familia cu copii de pe stradă mai ușor. Când a sosit în dimineața zilei de 8:00, ni sa spus că "aștept 600 de ani". camera era încă închisă. Am deschis-o la ora 9:30. Au plătit 600 de ruble (prețul este de 500 în lista de prețuri). În cazul în care cererea de a explica situația cu peste noapte în stradă, am fost rugat să plece într-un mod grosolan cu diferite explicații absurde (ar putea dormi la vecini). Încercarea de a justifica pedala VV Gubareva. și Fedorova NA Noi obține chiar mai absurd, pentru că nimeni nu va dori să asculte să strige la tine în minte este alpinism fraze, de cotitură situația, expunând pe vinovați. Argumentele Când ai dreptate, ai refuza să vorbești și-au pierdut amenințarea lor: nu ești nimic, normal de lucru, ai un bilet, iar tu nu ești. Nu o vei mai reusi niciodata. Ca rezultat, am plecat fără somn de o zi. Bani pentru plata de parcare și gratar, am refuzat să se întoarcă. Ei au concluzionat că lucrătorii obișnuiți din GAZPROM nu sunt nimeni. Nu veți dori o astfel de vacanță!