12 - "Plagiat, adaptat realității rusești", recenzii ale clienților

Acest film nu poate numi un remake al faimosului film american din 1957 "12 bărbați furioși" cu Henry Fonda, de atunci. în înțelegerea mea, acest plagiat pur este complet prins de ideea de bază și adaptat realității noastre. Așa că înțelegeți că nu este o idee strălucită a lui Mikhalkov, ci furat de el.

În plus, am văzut că în rolurile principale implicate o întreagă constelație de cele mai bune, nu se teme de cuvânt, un mare actor (GAFTA Makovetskii, Garmash, Petrenko, Efremov, Gorbunov) Cinema sovietic. Da, da, a fost sovietic, nu rusă! Școala sovietică și priceperea. Din păcate, printre noul cinematograf rus din rândul tinerilor actori ai acestui nivel de îndemânare și profesionalism pur și simplu nu este. Numai IMHO.

Apropo, pe acești actori, pe jocul lor fără meci și pe tot filmul. Ele sunt jocul lor, întruchipate în imaginile personajelor lor, nu vă permit să vă rupă în afara ecranului timp de două ore și jumătate. E minunat. Este o plăcere. Din cauza acestor actori am dat acest film 4 puncte din 5, în ciuda plagiatului ideii.

Cu toate acestea, ideea a fost oarecum diluată cu clarificări ale momentelor necunoscute. În filmul original, publicul nu va ști niciodată dacă nu a fost de fapt un criminal tip, juriul a făcut o greșeală sau dreptate la urma urmei, și că, în principiu, sa întâmplat cu adevărat. Aici, în fața noastră, dezvăluim voalul secretului. Acestea arată ce au precedat evenimentele și ce sa întâmplat după proces. Dar acesta este principalul lucru.

Mikhalkov a atins un subiect periculos. El nu a luat crima de uz casnic obișnuit ca bază, la fel ca în original, și execută o lovitură pe termen lung grele, nu, un conflict etnic vechi de secole. Am luat eroii unui tip care a fost victima războiului. Și aici sunt utile tipicul lui Mikhalkovo patos, patos, patos. Imaginea ideală a vieții înainte de apariția militanților și a ororilor războiului cu apariția lor. Numai Mihalkov nu explică faptul că militanții nu vor veni, acești oameni sunt pe teren propriu, dar care a venit la ei și ce acțiunile lor forțat pe acești oameni să ia armele este o altă întrebare, care nu explică Mihalkov. Desigur, poate că acești oameni nu lăsa să iasă din arma de mână din momentul cucerirea Caucazului încă Rusia țaristă, când străinii au venit la acest teren cu război. Și acest Mikhalkov nu vorbește.

Nu înțeleg de ce era necesar să atingi un subiect atât de sensibil? Pentru mai multă dramă a complotului furat?

Asta este ceea ce este arătat perfect, astfel că este toată oroarea realității noastre. Toate aceste conducte de căldură în școală peste capul copiilor, toate aceste corupție în toate domeniile vieții noastre, de la construirea casei la locul în cimitir. Toată această absurditate, și râsul prost peste prostia și indiferența ta.

Apogeul absurdității a fost propunerea eroului Mikhalkov de al recunoaște pe omul vinovat pentru a-și salva viața, ascunzându-se în închisoare. Sincer, o astfel de idee nebună ar putea veni în mintea cuiva numai în țara noastră. Într-o lume în care există o lege a statului în astfel de țări, nimeni nu se gândește chiar la asta. Este ca un axiom pe care nu trebuie să-l dovediți, pentru că este adevărul. M-am gandit, daca personajele sunt conduse la aceasta - va fi o afacere completa! Lipsa completă a legii, legalitatea în țară și chiar ideea în mintea cetățenilor despre astfel de lucruri.

Mi-a plăcut caracterul inculpatului. Foarte puternic băiat spirit. Nu există isterie, mușchi, disperare. RESPECT.

Mi-a plăcut foarte mult că nu erau femei printre juriu. Este bine ca ei să nu se gândească să se dilueze pentru a atinge egalitatea de gen (așa cum au făcut-o în remake-ul american, decât au distrus imaginea fără speranță). Destul de orice ar fi aici emotiile femeilor în oricare dintre manifestările lor.

Coloana sonoră este complet invizibilă, deși compozitorul este magnificul Eduard Artemiev, a cărui muzică este pur și simplu minunată.

Filmul merită atenție:

1. Aceasta este o oportunitate de a ne uita din nou la exterior și la realitatea noastră neatrăgătoare. Adevărat, cine și când a făcut de la asta cel puțin câteva concluzii?