Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

Și este păcat că sa terminat.

Iar fetele probabil că nu au nevoie de ea. Despre bateria acest lot de pe Internet oricine este interesat - munca independenta, va rog. Și mă voi întoarce la ea mai târziu.

Seara ne-am întors în oraș, rulând pe două poduri noi - acesta este direct podul spre rus și podul peste Golful Aurului. Ambele fac o impresie!

podul spre insula rusă

Din nou, au fost păstrate, au decis să se arate. Pentru asta erau în centru. Vladik este un oraș tipic sovietic, nu există nimic super-duper, dar nu Vydropuzhsk. Am epuizat pelmenkami singaporez cu creveți și carne de crab, dacă nu mă încurc, - se cheamă dumping.
A doua zi, șopârla otpreksovannyh de lux în hotel a mers să se familiarizeze cu orașul. Ce ai văzut:
Tokarevsky far. Ei spun că acesta este cel mai estic punct geografic al țării. Un pic, dragă.

Tokarevsky far. Vladivostok.

Vladivostok. Pod peste cornul de aur.

În turn, este de înțeles, o platformă de vizionare cu vedere spre oraș. Oamenii se petrec, părinții cu copiii sunt mulți. Suntem la o sărbătoare națională - este numită Ziua Copilului. Apoi am vrut să mă ușurez. Să mergem la locul potrivit. Și acolo, sfinții sunt sfinți, zidul este transparent, chiar în spatele pisoarului. Și tu stai ca o gâscă curajoasă curajoasă, faci afaceri și țara, atunci arăți. Și imediat cumva se simte bine să devii la inimă! Și ce se întâmplă în camera femeilor, milardon, nu știu, nu arăta. Și ne-am uitat în restaurant. Un fel de "al 7-lea cer" în Ostankino. Un stand de lumină este inclus în prețul biletului, - așa-i drept - Ham-sa ham no-do! Am avut o mușcătură.

Seul. O perspectivă bună.

Schimbarea gardianului a arătat, pe scurt, aculturarea în cadrul întregului program. Am mers la stația de autobuz, am prins autobuzul de vizitare a obiectivelor turistice. Șoferul a luat dubluri, a dat o hartă a traseului, a spus să plece în locuri libere! Am trecut, autobuzul e gol! Deci, doar 20 de minute au mers. Ferestrele se uitau, ghidul englez asculta cu căști. Peisajele din afara ferestrei sunt diferite. Centrul orașului, - zgârie-nori, centre de afaceri, mai aproape de periferie, - 2-3 etaje, pustiire, în general, da - există ceva tipic american în acest sens. Și apoi Levadze a spus:
- Vreau mai multă cultură!
Ne-am familiarizat cu harta și am părăsit satul folcloric Namsam. Familiarizat cu viața și stilul de viață al satului tradițional coreean. L-am întrebat pe Levadze:
- Te-ai săturat?
- M-am săturat de asta, spuse Levadze. Și am realizat că este timpul să ne legăm de cultivare. Deoarece modul de viață al țăranilor coreeni diferă foarte puțin de viața împăraților coreeni. Dacă numai dimensiunea casei și a teritoriilor adiacente. Și așa - toate aceleași ouă, vedere stânga, vedere dreapta.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

Seul. Nu este clar? Și nu am înțeles.

Apoi mi-au spus brusc picioarele:
- Și să fugim!
Am răsuflat-o la templul meu și am răspuns că nu voi fugi. Vă pot oferi o plimbare. Și am mers pe jos. Și chiar închisă într-o singură unitate. Ei au primit o supă divină de la Kraken și de acoliții săi. Și mâncați și pe altcineva sau pe altceva, dar nu vă voi spune ce se numește. Pentru că acesta este un mare secret coreean. Chiar credeam că înșiși coreenii nu știu că uneori mănâncă. Și Levadze a spus odată:
- În opinia mea, mănânc un copac.
"Nu mânca un copac", i-am spus. Și sa oprit.
Apoi ne-am distrat picioarele din nou și din nou până ne-au chemat mâinile și le-am rugat să facă schimb de locuri. Mâinile, desigur, au mers la respingere. Și am mers la hotel. În saună. Și acolo a devenit clar - de ce există o piscină de apă rece. Aceasta este o nyasha pentru picioarele curajoase ale căpitanului. Picioarele își zgâlțâiră cu degetul degetele, era bine.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

A treia zi. Militant militar.
Dimineața s-au aruncat unul altuia, neobișnuite. Ușa este în baie - sticlă. Preserved. Am găsit în prealabil bilete la DMZ. Starbucks. Cafea. Stația. Tren special. Știi starea de spirit a armatei. Ca colonelul de la "mătușa ta". Și un eveniment atât de grav. Dar planeta este diferită. Prin urmare, în loc de tren blindat negru, am fost servit un trehvagonny alb „tren de Romashkino“, și chiar pictat desene animate pentru copii din exterior, dar în interiorul tema nebunia a continuat cu unele poieni de pădure de vară, în scurt Salvador Dali în acest tren va rula pe cont propriu mustata.

Locomotiva din DMZ.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

DMZ. Platformă de observare.

Juche nu a fost văzut, nu vom muri. Poate că acest lucru este pentru coreeni, ca și pentru locuitorii împărțiți în două țări - foarte tragic și emoționant. Dar noi, islandezii, n-am fost foarte interesați. Apoi am fost dusi la un restaurant. Așa că a fost scrisă în bilet. Aș spune că nu este un restaurant. O sală de mese la azilul din satul Big Cartilages. Pe masă se aflau boluri cu obiecte neidentificate și judecându-se prin faptul că coreenii l-au mâncat, era ceva comestibil. Apoi, din subspațiu, bunicul Sych apărut, strigând triumfător în fața mesei noastre, a început să toarne o culoare maronie în plăcile de fier.
-Probabil este supă, a sugerat Levadze.
-Găleți de mușchi gătite, în aluat de ciuperci. Am hotărât fără îndoială că am gustat-o.
-Sunt de acord. Rezumând Levadze.
Apoi am fost dusi într-o casă mică, unde s-au grabit un curent de mai multe autobuze turistice. Și sincer nu am avut timp să înțelegem nimic, deja am fugit în căști sub pământ, într-un curent dens de oameni de pe Pământ, condus de o idee grandioasă. Apoi, timpul a încetinit, într-un tunel îngust am stat odată la capăt, toți spunând odată:

-Aha!
Și întorcându-se, s-au grăbit. Au alergat într-un singur dosar, în tăcere, la fel ca loviturile înainte de ultima bătălie. Și acum suntem fără căști, pe stradă.
- Ce-a fost asta? întrebă Levadze.
- Era ciudat, am răspuns eu.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

DMZ. Aici este cel de-al treilea tunel de infiltrare.

Și, de fapt, a fost al treilea tunel de infiltrare, săpat de nord-coreeni sub frontieră, pentru un atac bruște și avalanșat asupra Coreei de Sud. Am vizitat o astfel de excursie, se pare.
În cele din urmă, am fost dusi la sperma monumentului din stația Dorosam. Este ca o imagine colectivă a renașterii vieții, reunificarea celor două Corei și tot ce vă vine în minte atunci când admirați o astfel de sculptură. Prin modul în care pofotkatsya cu acest monument au dorit doar turiștii germani. Știi, la vârsta "doamnei, frunzele cad deja ...".

DMZ. Monumentul spermei.

În general, a fost înfiorător, interesant. Am nevoie de o virgulă? Nu știu.
Ne-am întors la Seul. Am hotărât, trebuie să terminăm ceva pe cont propriu. Explozia în capul meu a fost deschisă. Și tocmai atunci mătușa Spider din proulochka GADGET ademenitor chelicer sale, sunetele sunt emise tot felul, și ne-tychit numeroase tigai - spun ei uite ce am pentru tine proaspete domnilor reptile astroboty, eu pot găti, chiar acum, merge doar până la o mușcătură distanță. Am schimbat privirile, am pus două degete pe mânerul sabiei și ne-am apropiat. Mătușa Spider la o examinare mai atentă sa dovedit a fi o femeie destul de coreeană, vânzarea produselor alimentare de stradă, care deține arta de a converti comestibile prime, precum și grătar și chiar un mic meniuri laminate cu litere englezești. Aceasta ne-a mituit și ne-am așezat la o masă mică. Ham-sa nu face niciodată!

Seul. Stingătoare.

Au luat un anț gol. Era dezbrăcată, pentru că mătușa Pauchikha din secția lui și-a scos pielea, apoi l-au aruncat pe brazier și a mers să fumeze. Aici am decis să fim în siguranță și am comandat un alt kebab de carne de porc și o sticlă de suljo. Aceasta este o astfel de vodcă coreeană în 19 rotații. Dar au trăit în zadar. Anghilă a fost pripuschen, tăiat, generos uns cu mirodenii, de două ori ceva adăpate, și familiarizați cu unele plante, legume, ciuperci, și chiar ceapa. Am fost încântați de Luka ca un nativ. La urma urmei, am învățat locul său de naștere, spre deosebire de restul companiei cu care anghila a venit la masa noastră. Și a fost delicios! Da, și kebab-ul sub suljo a sărit după anghilă, cu un bang! Și de ce ar trebui să fim, Autobots, de mâncare pe stradă? La noi în cazul ăsta, - este disponibil un mod "fetița cu pigtails"! Și suljo îi plăcea foarte mult. Se pare că pentru fani de 40, 19? Dar nu, - rusă este așa pe stradă, cu belyashom nu popesh. Și 19, - chiar așa! În acea seară am decis să continuăm cercetarea proprietăților suljo și trebuie să recunoaștem că rezultatele au fost uimitoare! Chiar și fără saună. Levadze a avut chiar și o hiperbolă metafizică interesantă între ceea ce am văzut și simțit în bateria Voroșilov, unde cazematelor turela merge pe trei etaje sub pământ, și ceea ce am văzut în DMZ, pe termen lung, atât de asemănătoare cu granița ruso-finlandeză în cazul în care un lângă Vyborg. În general, dormim așa cum trebuie: în veste și cu capete ridicate cu mândrie. Un adevărat marinar!
A treia zi. Contemporan Seul.
A hotărât să ia micul dejun dens. Și nu am decis stomacurile noastre. Suntem prieteni cu ei, așa că nu ne-am certat. Da, și conferința științifică și practică de ieri părea incompletă. Au fost blocați într-un fel de pivniță lângă centru. Aici nu este posibil să se spună repede. Multe litere, dar este necesar. Deoarece aceasta este o bucătărie publică tipică coreeană, și aceasta trebuie înțeleasă. S-au așezat. Am ales un fel de cină complexă cu carne. Chelnerul a adus: o farfurie mare cu verdeață, legume, ciuperci de diferite tipuri și dimensiuni, atunci unele boluri cu diferite tipuri de kimchi, stări și proprietăți. Apoi a adus o farfurie de supă. Apoi a închis două tăvi cu arzătoare sub ele. În bulionul de ghivece. Apoi a adus un mic vas cu carne subțire, cum ar fi carpaccio, numai pe gheață. Levadze sa uitat la mine, apoi la ciupercile crude, iar eu:
- Va fi un copac?
"Voi mânca carne", am spus și am început să mănânc supa.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

Seul. Supă pentru a fi gătită singură.

Încet a început să încerce. Ciupercile crude erau ca ciupercile crude. Supa din farfurie s-a întors acru. Supa din tigaie se fierbe și, în general, nu era clară. Dar carpaco-ul înghețat, nimic de genul asta, întârzia. A venit chelnerul. M-am uitat la ceea ce se întâmpla. A plecat. M-am întors cu o sticlă de suljo, am turnat-o, am început să arăt. Și apoi lumea sa schimbat. Iată cum se dovedește arată în jos parte a lunii: toate adus ingrediente, plante aromatice, legume, ciuperci, carne și așa mai departe trebuie să arunce în oala cu supa si se gateste pentru tine supa la gust, si supa-ezhkin coadă într-o placă, nu este nevoie să - .. acest sos. Și a devenit clar de ce există un cuvânt - o rețetă. Ingredientele s-au transformat în mâncare și foarte gustoase. L-am întrebat pe Levadze:
- Și ce va face macrologia brută în noi?
"El ne va arăta iluzii optice", a răspuns Levadze.
A fost urgent să se ia măsuri preventive. Ne-am uitat repede pe tot ce era pe masă și chemând chelnerul, cerând controlul:
- Avem nevoie de hainele tale, spuse Levadze.
- Și o motocicletă, am adăugat.
- O clipă. Chelnerul a spus și a chemat-o pe fata care stătea la o masă din apropiere. Au discutat ceva în limba Wagtail, iar fata a arătat cu degetul pe harta metroului. Ham-sa nu face niciodată!
Și după o jumătate de oră am fost deja în Muzeul de Iluzii Optice.

Seul. Pendul vesel.

Totul e un mecelium brut.

Aici trebuie să spun că nu este nevoie să vă fie frică să călătoriți pe metroul din Seul. Sistemul este simplu și simplu, toate liniile au culoarea proprie, toate denumirile stațiilor au un echivalent englezesc. Mașinile oferă, de asemenea, o gamă largă de limbi. Conduceți stația de destinație, veți obține costul pe ecran. Completați cardul și continuați. Cardul poate fi apoi schimbat pentru polbaksa, un cyborg special, dar nu am reușit și corect. Acest ochi Trikey este un loc distractiv, recomand sa vizitez. Fotografiile se răcesc și îmbunătățesc starea de spirit. Ei bine, merzelul lasa sa mergem in sfarsit. Prin urmare, ei au decis să viziteze acvariul. În complexul COEX.

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

De ce am mers acolo, nu e clar, dar nu am regret. Este ceva la care să te uiți și la cine să te uiți, iar unii locuitori din adâncimi pot fi chiar atinsi. Apoi au distrat din nou prietenii lor. Și deja experimentați și învățați de truc, au luat cina într-o cantină de masă. Masa are un grătar încorporat, vă comandați carnea brută și vă pregătiți în starea dorită. Este frumos! Nu vă faceți griji cu privire la prăjirea peste / sub, etc
Dacă cineva este interesat de o masă atât de strânsă de prânz, am costat aproximativ 20 de dolari pe nas. O masă de gratar în 25 de ciorchini de pe nas. Credem sincer că ar fi mai scump. Satisfăcut și mulțumit, a simțit nevoia de a juca glume. Pentru 5.000 de mirosuri, șoferul de taxi ne-a dus la Cartierul Seoul al Lanternelor Roșii. Nimic interesant.

Bebelușul bețivat amestecat cu străini beți de toate culorile. Totul este ca de obicei în astfel de zone. De la deschiderea ușii tot felul de baruri, Bartschik, motelchikov popping ca un cuc de la un ceas, femei, fete, trances mutanți, unele personaje piramidale și alte cyborgi Kozhumyaki nici un semn de sex, și tout, tout, tout ... Wander, privit ca a ratat de ryumashki în unele colibă, comunicat cu studenții locali, ei discuta despre sensul vieții și prostituate scumpe. Amsterdam într-un fel mai aproape și mai clar. Seara a fost un rămas bun la saună, pentru că în dimineața - zbor spre Vladik, drumul spre casă!
Ceea ce a fost planificat și nu a avut timp:
Bineînțeles că nu era suficient timp. Cinci sau șase zile vor avea dreptate.
Am vrut cu adevărat să ajung la piața de pește celebru Noryangjin,
vizitați zgârie-nori „63“, admira podul-fântâna Banpo, desigur omagiile la „Varyag“, există un monument, și multe altele.
În Vladivostok a sosit seara, atât de relaxat a avut în vedere un salut în onoarea zilei de victorie. În Golful Cornului de Aur. Este bine? Horooosh!

Și un pion va sari în țară, un vârf de la alex2k turistic

Vladivostok. Salute în cinstea zilei de victorie în Cornul de Aur.

Și dimineața, după ce au reîncărcat la aeroport cu caviar de acvariu de mare, au fost păstrate și așezate pe cursul invers. Și din cauza diferenței de timp, în ciuda drumului lung, în această seară, purtau deja papuci.
Concluzii: Coreea este o țară foarte interesantă, iar câteva zile sunt cu siguranță puține. Este necesar să pătrundem în adâncime, de exemplu, în parcul Soraksan. Și, de asemenea, surse geotermale. Și există parcuri uriașe de distracție. Și insula Jeju. Și totuși ... În general, este ceva de văzut. Coreenii sunt oameni foarte pozitivi, cu un bun simț al umorului și o perspectivă europeană asupra vieții. Întotdeauna vin la salvare, chiar dacă în mod direct și nu cere - vin în sus și să ia un interes - ce faci aici conectarea? După fiecare țară mă întreb eu - aș vrea să mă întorc? În ceea ce privește Coreea, pot spune cu siguranță - da!