Sheshory (partea 1)

Am decis să Olga cu creveți lor (Vovchik (4 mo.), Marina (1 an 5 luni)., Angelinkoy (4 ani 5 luni). Svetulkoy și (6 l. 2 luni.)) Pentru a merge la Carpați.

În căutarea locuințelor, ei au dat pe Internet, rude, cunoștințe. S-au oprit în satul Sheshory (districtul Kosiv, regiunea Ivano-Frankivsk). Casă privată (cu facilități private) pe malul râului Pistinki. proprietarul se ocupă de încăperi și pregătește mâncarea. Datele convenite, au cumpărat bilete. Au luat compartimentul: fetele mai mari au dormit pe rafturile superioare, copiii mai mici cu mamele lor pe rafturile inferioare. (La început a fost o idee nebună să meargă cu copiii din mașină, și chiar și pe teren cu aparate pe care le-am putut vedea mult mai mult, dar pentru a ajunge la locul - nu ideea, poate - este aproximativ 600 km într-o singură direcție unul în spatele roții cu copiii din spatele Cel mai sobru, totuși, vom aștepta și vom vedea.)

Dintre toate lucrurile am avut doi căruciori, un rucsac mare, un valiză mare, o pungă mică, 2 rucsaci mici.

Trenul pleca la ora 19:16. Ne era atât de frică să ajungem într-un blocaj de trafic pe care am ajuns la stație cu o oră mai devreme

Sheshory (partea 1)

În Sheshory am învățat un cuvânt nou pentru mine - "Ofira". Ophir este o recunoștință față de Dumnezeu. Unii oameni, cerându-i lui Dumnezeu ceva important pentru ei și primind-o, atunci mulțumesc. Unii, de exemplu, construiesc o capelă. Există o mulțime de capele în Sheshory, practic la fiecare pas.

Fetele noastre din prima zi au luat regula pentru a intra în toate picăturile opuse, pentru a se ruga, a pune lumanari, pentru a cere lui Dumnezeu ceva sau cineva. Uneori ne-am grăbit acasă (cea mai tânără a vrut să mănânce, ne-am Olya ei înșiși nu au fost nici o problemă să mănânce, a început să plouă.), Și a fost deja inconfortabil întrerupe fetele în timpul unor astfel de izbucniri lor spirituale și emoționale

Vedere de la podul peste râul Pistynka

Sheshory (partea 1)

Restaurantul "Arkan" (se spune că există un păstrăv foarte gustos)

O picătură de sfânt apostol Yudy-Tadei

Dacă nu era ploaie, atunci în fiecare zi am făcut plăceri radiale cu vagoane după micul dejun și înainte de cină în diferite direcții ale satului.

Una dintre plimbările de seară.

Foarte interesant și neobișnuit arăta "sculptură pe ciment"