Pe drumul spre Biserica din Foros

Decizia de a merge pe jos pe munte până la faimoasa biserică a venit în minte în mod spontan. Nu știam despre existența traseelor ​​și nu m-am interesat în prealabil de această problemă. El le-a cerut localnicilor și au spus cu bunăvoință despre existența căii, au avertizat că ar fi dificilă în unele locuri și, în final, ar trebui să depășească un zid de piatră, mult mai mare decât creșterea umană.

Din Foros a mers pe pistă, a trecut de cealaltă parte și sa mutat spre stânga (spre vest). Este necesar să treceți de-a lungul peretelui de pe piatră. În cazul în care peretele se termină (vezi fotografia), calea începe.

Probabil că traseul nu este adesea vizitat de călători. Ea este prost călcată, uneori trebuie să trec prin crengi și îmi pare rău că m-am dus în pantaloni scurți în loc să îmi poarte pantaloni lungi, uneori mi-am dat seama că ar fi frumos să ai o machetă pentru a tăia drumul.

Premiul pentru depășirea ascensiunii - vederi frumoase la Foros, împrejurimile sale și la mare. În plus, dacă ați continuat în mod conștient și voluntar un astfel de traseu, atunci ar trebui să vă bucurați pur și simplu de procesul de depășire a căii. Altfel, de ce mergem?

Pe drumul spre Biserica din Foros

În unele locuri calea sa transformat într-o grămadă de pietre. Dar nicăieri nu a rătăcit și a ocolit, oriunde era clar unde să mergi.

Așa cum am fost avertizat, la sfârșitul ei este necesar să depășim un zid de piatră. Copacul care a apăsat pe perete a ajutat foarte mult. Anii lungi!

De la începutul traseului până la vârf, am trecut în 45 de minute.

Am fost în aceste locuri, dar sa întâmplat întotdeauna așa cum mi-aș dori. A visat mult timp de a face o călătorie de-a lungul Băncii de Sud singur, folosind doar biciclete și picioare ca vehicule. Dar sa dovedit întotdeauna că eram în companie și m-am mutat, mai ales cu mașina sau microbuzul. Și acum, în cele din urmă, totul se întâmplă așa cum vreau: în Foros am venit cu bicicleta, am urcat pe munte pe jos. Stătea pe munte, simțindu-se senzația că visul vechi sa împlinit.

Pe drumul spre Biserica din Foros

În partea de sus, am observat o cale îngustă de asfalt, care uneori privea între păduri care acopereau pantă. Excelent! Mă duc în jos. Unde începe această pistă, a ghicit imediat. Înainte de a intra în biserică există un loc de joacă unde se comercializează suveniruri, alimente, bere, apă și alte bunuri, ca de obicei în astfel de locuri turistice. Dacă stați pe acest site cu spatele la biserică, apoi spre stânga mergeți pe drumul spre toaletă. Imediat a urmat un gând. Cred că era corect, piesa nu sa terminat lângă toaletă, dar a continuat. Da, a fost calea pe care am văzut-o de pe puntea de observare.

Am văzut biserica Foros într-o perspectivă necunoscută. De obicei, el se uita la el fie de la drum, fie de la drumul care se ridică la munte.

Locul este familiar, dar din acest punct am văzut-o pentru prima dată.

Pe drumul spre Biserica din Foros

A văzut adesea aceste pietre de departe, privind fotografiile. Așa că am reușit să fim ca ei.

Traseul se află sub linia de alimentare (LEP), probabil că a fost pus în special pentru a servi linia electrică.

Așa sa terminat coborârea, sa dus la pistă.

Pe drumul spre Biserica din Foros

Aici este Foros. Un pic mai mult a trecut prin străzile din marginea Foros și a mers la camping "Crimeea", în care sa oprit.

Pentru a termina această zi frumoasă, seara am avut o cină delicioasă într-o cafenea de pe plajă.