Pe două roți, cum este să fii un ciclist într-o canoe

Chelny bicicliști cu diferite experiențe de conducere a spus "Eu aleg" despre transportul dvs. favorit, trasee convenabile și despre avantajele și dezavantajele obiceiurilor urbane ale orașului.

Dmitri Afanasyev, antrenor personal Alex Fitness.

M-am plimbat cu bicicleta Forward 1312. Am cumparat-o acum 2 ani, mai ales pentru bicicleta de la Naberezhnye Chelny la Adler, asa ca principalele criterii de alegere au fost fiabilitatea si comoditatea. Ca urmare, nu am eșuat - "calul de fier" nu mi-a pierdut niciodată.

Cu prietenii de multe ori merg la Yelabuga, în „cheia Sfânt“ să înoate în primăvară, vom organiza excursii cu bicicleta în Tarlovku, bine, doar plimbare distracție în jurul orașului, în beneficiul prezenței trasee pentru biciclete, care ajută. După ce a călătorit destul de câteva orașe din Rusia, comparând nivelul de popularitate de ciclism și atitudinea conducătorilor auto față de bicicliști cred că Chelny cele mai multe condiții favorabile pentru bicicliști. În fiecare an numărul fanilor acestui transport crește, ceea ce se poate bucura. Cu această ocazie, putem cita cuvintele lui Herbert Wells: "Când văd un adult pe bicicletă, sunt calm pentru omenire".

Guzel Sahabeeva, administrator al sălii de căutare quest "Exit"

Dificultatea a fost că calul mi-a făcut un "avansat" și nu am înțeles cum să folosesc aceste întrerupătoare, pârghii, cum să înțeleg ce viteză și cum funcționează frânele. Din fericire, prietenii mi-au explicat cum da. Câteva luni, am mers deja, cu atenție și respectând toate regulile. Eu, apropo, încă mai traversez drumul rulând bicicleta, conduc doar pe trotuare și pe marginea drumului.

Doi ani am călărit numai în orașul nou, anul acesta pentru prima oară am călătorit la ZNAB. Dar în orașul nou mă duc pretutindeni: la bunica mea, la o policlinică, la un magazin, la o bancă, la muncă, la o sală de gimnastică. Căștile și tampoanele de cot au fost cumpărate, dar au rămas inutile și incomod. Coiful mi-a răsturnat părul. Aici veloprchatka este cel mai necesar lucru. Sunt încă lumini extrem de necesare (lămpi față și spate) și un semnal. Nu există restricții asupra hainelor - mă duc chiar și în rochii. Pentru siguranță, am cumpărat pantaloni scurți de bicicletă, iar tocurile, bineînțeles, merg într-un rucsac.

Nu-mi place recunoscutul universal "ciclism": Embankments, și așa mai departe. Sunt o mulțime de oameni, și nu-mi place să fac doar patinajul. Am combinat mișcarea, călăritul și antrenamentul fizic pe un "cal". Am încă o pistă preferată. Eu o numesc "bicicletă" - are foarte puțini pietoni și aproape asfalt plat. Este o pasarelă pietonală de-a lungul Piața Azatlyk de-a lungul bulevardului H. Tufan. În banlist, am al 7-lea complex. În general, nu este potrivit pentru ciclism - există o mulțime de pietoni și mașini.

De la cafenea seamănă foarte mult cu rețeaua Rock and Roll și McDonald's. Din centrele comerciale pot evidenția "paleta" și "globul". Ei au adăposturi biciclete bine echipate, datorită lor pentru acest mare.

Cu câțiva ani în urmă, în orașul nostru a început intensificarea drumurilor de biciclete - coborâri și înălțimi, dar, din anumite motive, s-au oprit. Aș dori mai multe piste și locuri de parcare. De fapt, pe o bicicletă pentru a vă deplasa în jurul orașului este foarte rapid. Uneori mai repede decât într-o mașină, pentru că Nu este necesar să se caute întoarceri și mai repede decât în ​​transportul public. Măsurarea personală - de la "City Mall" până la complexul 46, călătoria durează 12 minute, ținând cont de semafoare și de trecerea carosabilului conform regulilor.

După cum sa dovedit, acest lucru este doar velosiped- formă feciorelnică de transport: reumplere nu este necesară, nu benzină propahnesh, nu înțeleg în special tehnologia și reglementările nu trebuie să se ghiftui. Iar drepturile nu sunt necesare, iar situația care le-a uitat în cealaltă pungă nu va fi nici una.

Dmitry Bulatov, Director de vânzări

Dimineața, cel mai greu lucru este să te așezi pe o mașină mare, nu în mașină. În mașină s-au așezat și sunteți deja la serviciu, și cu bicicleta situația ca și cum ați merge doar la plimbare. Drumul de la locul de muncă este aceeași poveste. Dar pe o bicicletă nu este nevoie să stați într-un blocaj de trafic și să fiți nervos, deoarece este întotdeauna posibil să mergeți sau să strângeți între rânduri.

Ilyas Galimov, elev, designer loafer

Pe două roți, cum este să fii un ciclist într-o canoe

Mă plimb cu bicicleta de viteză cumpărată pentru bani în acei ani când ciclismul începea să apară în Chelny. Skateam greu și nu-mi place să patinez pe baraje și pe alte căi de biciclete - ele provoacă plictiseală și deznădejde. Fac rute de mare viteză unde de multe ori nu toată lumea va merge. Motocicleta mea, sub aceasta, desigur, nu este adaptată și, la rândul ei, este plină de consecințe sub formă de răniri sau piese de schimb de pe "bicicleta" mea. Am devenit deja un participant al unui maestru local de ciclism, care îmi oferă mereu mirosul "miracolului industriei de fier din China" în ceva mai sensibil. Cu siguranță mă voi cumpăra ceva mai brusc, ca să pot călători fără teamă pentru mine și trecătorii. Sunt foarte fericit pentru dezvoltarea unei rețele de circulație a bicicletelor în oraș. Se remarcă modul în care, cu fiecare an, bicicliștii devin mai mult.

Pentru începători, v-aș sfătui să vă cumpărați o bună încuietoare pentru biciclete. Deși numărul furturilor din oraș a scăzut, dar uneori chiar am fost amuzat de un mic cablu mic pentru 40 de ruble pe o bicicletă în valoare de aproximativ 20 de mii. Încă trebuie să cumperi o lanternă - nu trebuie să cumperi ieftin de la magazinul de sport. Este mai ușor să veniți la punctul de închiriere a bicicletelor și să vorbiți mental cu băieții care vă vor cere și vă vor spune ce, cum și unde să faceți. Mast-heves de orice biciclist - ansamblu biciclete de șurubelnițe, mănuși cu tampoane pe palme, șervețele bactericide umede. Și cel mai important - trebuie să fii atent. Întotdeauna. Peste tot. Patinoar cu un role și aveți una (a) mamă (e).

Roxana Mayakovskaia, fotograf

Pe două roți, cum este să fii un ciclist într-o canoe

O bicicletă este sufletul meu, este cu mine aproape de scutec. Datorită faptului că locuiesc pe frumoasa peninsulă lift Mountain din copilărie, bicicleta a fost întotdeauna cu mine. La început am avut obișnuitul mare "Kama", în timpul meu am depășit chiar și bicicletele cu viteză. A fost confortabil să scapi de bunicii care aveau mere delicioase (oh da, karma mea). Acum am un "Forward". Este destul de greoaie, dar încă foarte convenabil! Are 21 de viteze, e suficient pentru mine, pentru că din copilărie am condus pe străzile peninsulei mele ca pe un psihopat.

Dacă merg o lungă călătorie cu mine, întotdeauna iau un rucsac cu o pompă, un felinar și o pereche de chei. A existat un incident după care mi-am dat seama că nu sunt superman, așa că acum am întotdeauna totul cu mine. Mă plimb adesea în paturile mele. Îmi place să patinez pe Embankment, dar numai noaptea când nu există nimeni și aerul este frumos.

Există o autostradă pe ZYAB în direcția HPP, adesea mergem acolo cu un prieten pe umflături uriașe. Acesta este un real buzz. Puteți zbura, dar toate cele 6 sentimente se dezvoltă. Prin cafenea pe care nu-mi place să merg pe bicicletă, putem intra în "Mack", pe Zyabi, în spatele șocului de lapte și mergem mai departe. O bicicletă este cel mai bun transport, sunteți mereu mobil și rămâneți în formă.

Vladimir Dendenkov, director al Bicyclecraft Ltd., profesor - un lingvist.

Pe două roți, cum este să fii un ciclist într-o canoe

Pentru cel de-al treilea an, am fost pe bicicleta mea. Bicicletă - pe tot parcursul anului, rezistă în mod adecvat drumurilor din orașul nostru și înghețurilor severe rusești. La început a fost necesar să vă obișnuiți cu caracteristicile de design, dar nu este nimic în comparație cu confortul și plăcerea primite de la călătorii.

Ideea de a colecta o bicicletă a venit la mine acum trei ani, când am lucrat la o închiriere de biciclete. Am văzut biciclete de rulare și am vrut să ofer oamenilor ceva nou, interesant, de înaltă calitate, ceva care nu se va rupe. În Moscova, Sankt-Petersburg și în alte orașe cu o istorie extraordinară, în străinătate, au existat ateliere de biciclete de foarte mult timp - oamenii creează cadre unice pe cont propriu și colectează biciclete pe baza lor. Primele șase luni am căutat desene și producători de astfel de piese. Am colectat suma potrivită pentru ziua mea de naștere și mi-am cumpărat detaliile primei mele biciclete. M-am călăuzit timp de doi ani. Am observat că oamenii sunt interesați, deoarece pentru Chelnov aceasta este o noutate. Deși orașul devine din ce în ce mai adaptat pentru bicicliști (există piste pe aproape toate bulevardele orașului), cultura călătoriei cu bicicleta este încă slab dezvoltată.

Sunt umanist, dar sunt perfect conștient de ceea ce este. Bicicletele sunt un subiect foarte interesant. Mulți adepți ai disciplinelor extreme (CC, DH, BMX.) Își adună singuri bicicletele, le fac mai ușoare și mai puternice. Am să adere la o filosofie ușor diferită: o echitatie îndelete în jurul orașului pe o bicicletă, nu putem trece prin ceea ce ne înconjoară: să examineze copaci, vom vedea scurrying pentru totdeauna oameni și mașini. Cicliștii din orașul nostru, de regulă, se concentrează pe viteză, uitând de o plimbare relaxată și liniștită în plăcere, necesară după o zi de lucru. În plus, există prea multe mașini, nu există unde să meargă. Dacă o altă jumătate din populație cumpără mașini, orașul se va opri.

Încerc să conduc pe artere urbane: Prospekt Mira, Tufan, Prietenie Popoarelor, Belyaeva, Vakhitova, Avtozavodskaya, Jalil, Sarmanovsky strada tractului Fomenko și oaspeți sunt cele mai adaptabile. Traseele de biciclete în acest moment lasă mult de dorit, în unele locuri pur și simplu nu. Foarte bun Quay, desigur, și drumul de la Palatul Sportului până la izvorul Hamadeevsky, deși există și ceva la care să lucrăm. Perspectivele Chulman și Syuyumbike sunt absolut nepotrivite pentru schi.

Problemele de pe șosea pot apărea din cauza comportamentului incorect al fiecărei părți, înșelând participanții la mișcare, deci trebuie să vă gândiți cu un cap rece și să vă uitați în jur. Bicicliști prefera masina din mai multe motive: lipsa de combustibil, emisiile de eșapament, plățile obligatorii sub formă de impozite și asigurări, credite și servicii scumpe apreciază, de asemenea, agilitate, flexibilitate si beneficii organismului.

Citiți și:

Cum să vă protejați transportul preferat, de unde să cumpărați blugi de biciclete, cum să construiți un traseu convenabil, cine vă va învăța cum să înlocuiți pedalele și multe altele.