Igor Igorevich Talcov, oameni, recenzie, Igor Talcov Junior Am revenit

În cântecele lui Talcov cel mai tânăr nu există nici un neconformism și revoltă a dispozițiilor tatălui său. Cu toate acestea, există un timbru similar, intonație și sinceritate. Există un gust și o severitate a stimei de sine. Să presupunem că, probabil, lovitura principală a lui Tal'kov, cel mai mare fiu, nu îndrăznește să o facă. Se stipulează că, asemenea tatălui său, nu o va cânta oricum. Prin urmare, Igor Igorevici are aproape paternal exacerbat pentru sine. Și, prin urmare, șansele ca și el să devină un fenomen pe scena rusă.

Igor Talkov Junior "M-am întors".

Privind prin interviul lui Igor Talkov, cel mai mare, mi-am văzut deodată videoclipul fiului său, Igor Talkov, junior în casetă. Am devenit interesat și am decis să văd și să ascult.

Pentru început, ea a revizuit videoclipurile cu cântecele tatălui său, pe care le interpretează în fiecare an la concertele memoriei tatălui său, în ziua uciderii lui Igor Talkov, bătrân.

În principiu, îmi plăceau melodiile și sunt acum în lista de melodii a acelor melodii pe care îmi place să le ascult. Dar a existat, de asemenea, acea cântec, care a căzut imediat în suflet complet și irevocabil - a stat într-un singur rând pentru mine cu "Cercul vieții". Eu îl răsucesc într-un cerc acum, când starea de spirit este în jos, și cred că totul este rău și nimeni nu va ajuta. Un fel de agățătoare magică pentru ridicarea spiritelor, pentru a nu acoperi. Și dacă sunteți într-o stare bună, vă energizează să treceți și să credeți în voi înșivă.

Da, și bâzâind imediat a devenit - refrenul este foarte contagios. Apropo, în cor vă pierdeți uneori și nu înțelegeți cine cântă - acolo este Igor Jr. se comportă cu pasiune, vocea lui este foarte asemănătoare cu vocea lui Igor Art. Dar el nu este Igor cel în vârstă, el este o persoană separată. Așa că te rog să iubești și să-i plătești lui Igor Igorevich Talkov.

Chiar sper că voi auzi de la Igor multe melodii bune. Ceea ce sunt, îmi place deja.
Despre biografia lui nu voi scrie - cine va fi interesat, puteți citi în descriere sau în wiki - descrierea a luat de acolo.
Între timp, îmi propun doar să mă familiarizez cu munca sa. Și nu judecați cu strictețe. El este Igor Igorevici, nu Igor Vladimirovici!