Ieftin de odihnă în mlaștini - comentarii despre odihnă în stropirea din 2019

Pentru recreere cu copii Peresyp este ideal. Dacă există copii, nu vă îndoiți nici măcar că conduceți. Copiii intră, merg pe jos, sunt transportați cu nisip, se odihnesc mult. Pentru ei există întindere. Am deschis Peresyp pentru recreerea familiei noastre anul trecut, un loc bun, ieftin. Numai adulții nu au de ce să facă. Sincer, nu aș merge acolo dacă nu ar fi pentru soția mea și pentru copii. Totul este bine, dar nu este nimic de făcut. Anul acesta le-a convins la Anapa de la Marea Neagră. Până la Peresypi din aceasta este ușor de dat, dacă asta.

Și cum rămâne cu locuința lui Peresyp? Este sectorul privat numai hoteluri sau hoteluri mari? Avem nevoie de trei persoane, de preferință o cameră cu bucătărie sau un apartament. De preferință ieftin, bugetul este mic.

Ne-am odihnit în Peresypi. În opinia mea, este plictisitor. Deși aproape de, pentru patria mamă, despre care a scris Maria, chiar mai plictisitor. Dar, de asemenea, este mai ieftin. Aparent, mai ieftin, mai plictisitor)) Prin urmare, am decis să nu mergem acolo în acest an, chiar dacă debitul cu împrumutul nu converge la buget. Și am împușcat în mini-hotelul Peresypi. Mai exact numărul este acolo. Condițiile nu sunt rele, doar lumina a fost oprită periodic. Pentru că absența lui a trebuit să meargă din nou pe stradă sau să obțină niște coșuri - tablete, laptop-uri, pentru a face cel puțin ceva de făcut. Mâncarea din acest mini-hotel nu a fost foarte tolerabilă. Prin urmare, am mâncat la cafeneaua lui Ani. Aici ne-a plăcut mâncarea.

Ieftin cu bucătăria, nici măcar nu puteți scăpa de Peresyp. Mai ieftin decât alte stațiuni, dar nu mai mult. Privind, apropo, pentru dvs. este ieftin. Pentru mine de la o persoană 500 de ruble este deja costisitoare. În Peresyp am închiriat o cameră într-o casă de oaspeți, 300 de ruble. Camera are aer condiționat, frigider, TV, baie, paturi. Și lumina a fost oprită, ca și doamna de sus, Irina, dar nu deseori. Pentru a vă plânge de acest lucru nu sa plâns. În casa de oaspeți de pe teritoriul piscinei, loc de joacă pentru copii (leagăne, jucării), o coborâre separată la mare. Apropo, atunci când ridicați în sectorul privat Peresyp (după cum am înțeles, bugetul mic, dar el va face), uita-te în cazul în care există un acces ușor la mare.

Da, am vrut, de asemenea, să scriu, dar Sanyok a fost în fața mea. Ne-am stabilit undeva pe un deal din Peresypy. Mini-hotelul nostru a fost acolo. A fost foarte inconfortabil să coborâți la mare într-o coborâre nedezvoltată. Uncivilizat cumva totul. S-ar părea că se întinde stepa. Dar nu, și există dealuri în Peresyp și chiar ce. Întregul sat, puteți spune, este pe munte.

Hmm, cu personalul din instituții Peresyp nu este foarte bun. În casa de oaspeți unde am trăit, recepționatul a aranjat un regim nerezonabil. Se pare că cineva a uitat să oprească sfeclă roșie în bucătărie și acum nimeni nu poate merge acolo după ora 22. Pentru prima dată, așa de văzute și auzite. Când proprietarul a sunat și a făcut apel, ea a decis rapid problema. Același lucru este în cafeneaua unde am mâncat. Totul este bun, gustos, doar chelnerii sunt foarte nemulțumiți. Ei sunt nemulțumiți de tot - că sa prăbușit, că a sunat că a lăsat un vârf mic. Deși suntem oameni dintr-un oraș mare, plecăm mereu și în mod normal.

Locul perfect, liniștit, liniștit. Dacă doriți să vă relaxați de agitația și să vă bucurați de aerul de mare, mergeți la Peresyp! Restul de aur pe plajele de aur din Marea Azov, iar prețurile nu mușcă. Și, recent, pentru ceea ce plătim, este neclar. Pentru un metru pătrat de podea fără facilități și faptul că marea ne-a fost permis să vedem! În Peresypi oamenii sunt normali, noii veniți să lucreze pentru o vară, asta e nepoliticos. Câți au rămas în case de oaspeți, iar prețurile nu se rupeau, iar gazdele au venit bine.

Ne-a plăcut, de asemenea, Peresyp! O margine de stepă foarte spațioasă. Foarte frumoase, păsările cântă dimineața, marea este zgomotos. Am locuit într-o casă de oaspeți la 5 minute de mare, Peresyp a fost mulțumit de vremea bună. Temperatura medie era de 30-32. Dar nu fierbinte, ca în Marea Neagră. Cald, bun, confortabil. Atmosfera rurală te face să uiți tot ce sa întâmplat rău și negativ într-un oraș mare timp de un an. Ai o odihnă bună, cred, nu pentru ultima oară.

Și nu ne-a plăcut: marea este murdară, valurile sunt mari, gunoiul stă pe plajă. Timp de 3 zile de ședere în Pereșpi, în sectorul privat, nu am mai curățat camera. Numai în cafenea unde ți-a plăcut coacerea, îți lingei degetele.

Valurile mari? Pe Marea Azov? Nu-mi spune, nu ai văzut undele normale! În Peresyp ei, da, un pic mai mult, pentru că există un tarm deschis, nu există golfuri, dar sunt relativ mici. Marea este aproape întotdeauna calmă. Oricum, deci cu noi mereu.

Oleg, sunt de acord cu tine, dar cu un copil cu un cort în Peresyp pentru odihnă nu vei merge! Condiții necesare - duș, toaletă, mâncare etc. Prin urmare, căutăm o casă de oaspeți în Peresyp cel puțin.

Ei bine, aici ne-am dus la Peresypi. Relitat de la 07.07 la 18.07. Mi-a plăcut aproape totul și toți membrii familiei mele. De ce "practic" - drum stramt la mare pe pietriș 11 minute. iar restul este super. Aici, dați vina pe vânt și valuri - da, aceasta este o plimbare pe valuri. Dar, în general, marea era diferită: calm și valuri.
Am vrut mai ales să vorbesc despre locuințe. Noi nu rezervăm niciodată în avans. Aici și de data aceasta au sosit, au privit o plajă și au început să caute locuință: la început au examinat locuința în per. Marine, 17. În apropierea mării, dar nu le-a plăcut camere aproape întunecate, obshchakovskie duș, toaletă și bucătărie. Am condus și am găsit accidental o locuință șic (nu au venit oameni care au rezervat în avans). O mare cameră cu patru paturi, cu bucătărie proprie, baie, verandă pentru adunări și o mică curte în 11 minute. mers pe jos de la plaja ne costa 2100 pe zi (nota - in sezonul de varf) Si gazdele - in general un subiect separat: oameni foarte ospitalieri, buni, care iubesc copiii. Am văzut pentru prima oară pe proprietari, fără a urmări după profit. Nici o singură observație nu a fost făcută de Olga Alekseevna: copiii sunt zgomotoși, că gatesc mult sau mă spăl mult. Niciodată așa ceva. Se pare că au venit să viziteze rude. N-am auzit niciodată un singur cuvânt rău de la domiciliu despre cineva din restul. În încăperi totul este sanitar curat, scump, saltele de primăvară, controlul climatizării. Și chiriașii erau toți prietenoși, ieșiți. Toți copiii au jucat împreună într-o mulțime.
Am vizitat orașul Temryuk, Dealul Militar. Ei bine, ce să spun, băieții erau interesați, nu avem.
În mod separat, vreau să vorbesc despre plajă și mare. Este doar un paradis pentru copii de toate vârstele. Marea este curat (bine, cu excepția nisipului și lame rare de alge), nisip curat (Shelly-l, așa că nu atât de meticulos în Vityazevo), pe plaja toate au suficient spațiu. Când valurile, apa copleșește și formează pe țărm ceva asemănător unei "piscine pentru copii". Iată distracția pentru ei. În general, am rezuma: am avut o odihnă în Crimeea (Zaozerne) și în Big Soci (Volkonka) în Dzhubga și Dating Femeile rusești din Abhazia (Ldzaa) în Vityazevo - și oriunde în altă parte nu ne-a plăcut modul în care aici, în Peresyp. Copiii au spus - vom merge doar aici. Soțul meu sa gândit să cumpere o casă în Peresypi (îi plăcea pescuitul, prinse rulmentul). Mi-a plăcut, de asemenea, lipsa de tam-tam, oameni prietenosi (nu numit odihnă „bzdyhami“), prețurile la alimente ieftine. Și cel mai important, pentru prima dată că nimeni decât nu doare, pentru că marea este curată, fără drenarea apelor uzate. Prin urmare, Peresyp - forave!