Ecomama - adaptarea copilului la schimbarea fusurilor orare

Recent am zburat prin 9 fusuri orare. Și acum timpul nostru diferă de-a lungul timpului uzual al Moscovei cu -9 ore. o schimbare ascuțită a zilei și a nopții, desigur, nu a trecut neobservată nici pentru noi, pentru adulți, nici pentru copil.

Înainte de zbor, în timp ce trăiam în Rusia, fiica noastră a format un regim destul de consistent al zilei. De obicei, ea sa trezit în jurul orei 8 dimineața, a dormit în timpul zilei de la 13 la 16 și a dormit noaptea în jur de 22 de ani.

În noaptea dinaintea zborului am mers cu mașina la Moscova cu 10 ore într-o mașină. Fiica mea a dormit în siguranță în toate direcțiile, trezindu-se la ora 4 dimineața. O astfel de creștere precoce era neobișnuită pentru ea, așa că la aeroport, chiar înainte de a se urca într-un avion, fiica ei a adormit. În timp ce zburam la New York, fiica mea a dormit în avion 1 timp de aproximativ 2 ore. Acest vis în timp a coincis aproximativ cu somnul obișnuit în timpul zilei.

Prima "noapte" din New York

Când am ajuns în New York, ora locală a fost de 15 ore. Și Moscova - deja 22. Nu este de mirare că obosit de zbor, fiica a fost capricioasă și a vrut foarte mult să doarmă. În timp ce ajungeam în apartamentul închiriat, timpul Moscovei se apropia deja de miezul nopții. Fiica mea a adormit într-un taxi. Și m-am gândit că o pot pune în pat într-un vis "de noapte". Dar de la schimbare, sa trezit și a început să rămână activ treaz.

Soțul meu și cu mine nu mai suntem obosiți și dorim să dormim la timpul obișnuit. O fiică - o veselă. Ea a văzut că era încă lumină în afara ferestrei și nu voia să țină pasul cu nimic. Ca urmare, după ce a trecut o oră și jumătate din momentul trezirii, fiica a adormit. Timpul a fost în jur de 19 ore în New York sau 2 am la Moscova.

Pentru a fi în timp pentru aterizare pe următorul avion, a trebuit să părăsim casa la ora 3 dimineața la New York. Trezirea la ora 1.30 am fost ușor pentru noi, deoarece era deja ora 8.30 în timpul Moscovei. Și noi, fiica mea, am dormit ca un întreg. Și în ciuda nopții din afara ferestrei, s-au simțit confortabil.

Zboruri și încă 2 ore

Somnul obișnuit al fetei mele a căzut în timpul zborului nostru spre Dallas. Sosind în Dallas, fusul orar sa schimbat cu încă o oră, diferența a fost deja de 8 ore. După un scurt transplant în Dallas, am zburat la Denver. Fiica din nou a adormit în avion, a dormit câteva ore. Și fusul nostru de oră sa schimbat din nou cu o oră. Și a făcut o diferență de 9 ore cu Moscova.

În Denver am fost la ora 11 dimineața la ora locală sau la ora 20 pm Moscova. Așa cum am mers prin aeroport mare în timp ce primește bagaje, tratate cu programul de autobuz în timpul călătoriei, și transplantate de echitatie, timpul a ajuns la 17 de ore locale. Sau până la ora 2 pm Moscova.

În timpul călătoriei noastre lungi fiica a reușit să doarmă, dar un somn plin de noapte nu a funcționat. Prin urmare, ea a strigat foarte, foarte frenetic. Da, a fost foarte dificil. Suntem foarte obosiți. Am mers la culcare la ora 18:30 ora locală sau aproape la ora 4 dimineața.

Primele zile de adaptare

În primele câteva zile în noul loc, fiica mea sa trezit în miez de noapte, aproximativ una dimineața. Ea a stat treaz pentru câteva ore, apoi a adormit din nou timp de două ore. Ca urmare, dimineața noastră a început la ora 5.30 dimineața. După-amiaza, în jurul orei 15, fiica mea deja voia să doarmă și să se culce noaptea.

Primele zile au fost foarte inconfortabile. Când un copil joacă în mijlocul nopții, mama trebuie să rămână treaz (deși am vrut să dorm). Da, și dormind la ora 15 nu a permis ieșirea nicăieri - nici în parc, nici în magazin. Primele noastre 3 zile în America au fost ca un vis continuu și o pensie.

În primele zile în care m-am culcat undeva la 18 ani, am vrut într-adevăr să dorm după o creștere rapidă într-o oră sau două nopți. Și regimul obișnuit sa simțit. Dar cu cât mai trăim într-un loc nou, cu atât mai târziu fiica a început să se trezească și mai târziu a plecat pentru un somn de noapte.

Noi bioritme și un nou regim

După câteva zile în America, fiica mea a început să se trezească și să rămână treaz în prima ora locală 3 dimineața, apoi 5, 6 și 7. În cele din urmă, în normalizată și PNA. A început să adoarmă, la început, mai aproape de 11, și acum mai aproape de 13, adormit o dată pe zi. Adevărul se întâmplă uneori încă 2 zile în timpul somnului. Noaptea durează aproximativ 20 de ore.

Adaptarea completă la noul fus orar a avut loc undeva în 10 zile într-o locație nouă. Noi, adulții, ne-am reorganizat undeva într-o săptămână. Poate că am fi reconstruit înainte, dacă nu trebuia să ne ridicăm cu fiica în mijlocul nopții și să rămânem treji.

În general, schimbarea fusului orar pentru un număr semnificativ de ore nu este atât de teribilă. Dar, din moment ce adaptarea copilului nu trece rapid, este mai bine să stați într-o altă zonă timp de cel puțin 3 săptămâni. Și este mai bine, chiar și mai mult. Pentru a copilului, după ce sa reorganizat la noul regim, nu a mai trebuit să fie reconstituită în vechiul regim.