Cum să vă testați cunoștințele - articole, recenzii ale ghidurilor de studiu și povești de succes pentru elevi

Întreaga primă lună a existenței site-ului meu în formularul actual, îmbunătățit a trecut sub semnul testelor - dezvoltăm în mod activ o nouă secțiune. Iată un articol nou, de asemenea, am vrut să mă dedică testelor și să învețe nivelul tău de limbă.

Ce este un test

În primul rând, ar trebui să faceți distincția între teste și exerciții. Sarcina testului este de a testa cunoștințele; sarcina exercițiului este de a le consolida, deci este recomandabil să răspundem corect doar la exerciții. Așezați în meditație asupra întrebărilor testului, la care ați răspuns în mod incorect, este o ocupație fără sens. Sunteți probabil să vă amintiți răspunsul corect la o anumită întrebare un test specific, dar cunoașterea reală nu va, și analiza la nivel de limbă de cărămizi de testare nu va crește. În al doilea rând, odată ce ați citit răspunsurile corecte, nu vă puteți baza pe rezultate obiective, după ce ați trecut din nou testul după un timp. Un test bun în sine va indica lacune în cunoștințele tale, nu arată răspunsurile corecte, cel rău. pentru un timp prost petrecut nu merită.

În al treilea rând, este necesar să se facă distincția între testele pentru determinarea nivelului cu testele de diagnosticare. Acestea din urmă se găsesc în numeroase manuale de gramatică și cursuri de formare precum Headway. Ei verifică stăpânirea materialului trecut în cadrul cursului / blocului de reguli / nivel, prin urmare, pentru a-și determina cunoștințele, nu pot fi folosite.

În cazul în care pentru a testa

Unde treceți aceste teste pentru a determina nivelul?

Ponderea scepticismului

Și aici nu puteți face fără ea. Unele cursuri sunt în mod deliberat subestimează sau supraestimează nivelul de cunoștințe, unele dintre testele lor. În primul rând, de altfel, mai mult decât în ​​trecut, dar, de asemenea, ele apar. Motive pentru subraportare nivel este destul de clar: dacă alegeți să învețe de la ei, ați studiat mai mult și o parte cu sume mari de bani. Motive pentru care rezultatele sunt de neînțeles pentru mintea.

Deci, te sfătuiesc să fii critic rezultatele testării atât online, cât și offline. Faceți câteva teste pe Internet, treceți prin școli și cursuri - petreceți timpul în total pentru o duzină de teste și obțineți rezultatul mediu. Trecerea testele de admitere pentru cursurile de limbi străine, pentru a asculta recomandările profesorilor: nivel pot fi aceleași (de exemplu, elementară), dar ele pot oferi să se alăture grupului, care va începe doar să se angajeze în, sau în o clasă care au început deja și sunt nu este prima lună. Formal, nivelul este același, dar în al doilea caz există mai multe cunoștințe.

Dacă predați limba engleză pe cont propriu, așa cum am făcut și fac, este logic să vă stabiliți nivelul la fiecare trei până la patru luni folosind metodele de mai sus. Dacă faceți cursurile, din motive de obiectivitate, puteți fi din când în când testat la instituțiile de învățământ concurente. În orice caz, nu vă petreceți tot timpul liber pe testele trecute. Încercați să strângeți între testele citirii cunoștințelor, ascultând vorbirea, practicând vorbirea, învățând noi reguli și cuvinte gramaticale. Rezultatele muncii dvs. vor fi vizibile prin testele pe care le veți avea în mod regulat.

Știri despre site

Discuții recente