Cum să mergeți în Italia este de două ori mai ieftină decât cea oferită de operatorul de turism

De data aceasta, Italia a devenit locul de desfășurare a misiunii mele. O țară care, dintr-un motiv oarecare, ma enervat cu disperare și a visat mai mult de un an. Cu convingerea că visele ar trebui să fie îndeplinite pe măsură ce vin, am decis să mă duc cucerirea peisajelor italiene în următoarea mea vacanță.

Cu ce ​​dificultăți am întâlnit imediat

Teoretic, costurile oricărei deplasări constau în trei părți principale: viză, bilete, hotel. Cu bilete și hoteluri toate mai mult sau mai puțin clare - pe Internet pentru a mă ajuta! Problema a fost doar în viza Schengen. care nu se deschide nimeni în Vladivostok.

- Nu avem de-a face cu vizele separat, deschidem-o doar când înregistrăm un tur complet ", au spus agențiile.

Dar le-am exclus în exclusivitate cu hoteluri de trei-patru stele și excursii mediocre, absolut insuportabile.

Desigur, există o opțiune de a contacta consulatul italian de la Moscova. trimite-le o colecție valoroasă de documente, sosesc în capitală cu câteva zile înainte de plecare, dar toate acestea ar lua mult timp și nervi. Dar, din fericire, după câteva zile am reușit să găsesc o agenție de turism în Vladivostok, care a fost de acord să verifice deschiderea vizelor.

- Pașaport, două fotografii, certificat de angajare care indică pozițiile, vechimea și veniturile, precum și un certificat din contul bancar, confirmând că suma ratei de nu mai puțin de 50 de euro pe zi - mi listează pachetul necesar managerului documentelor.

De asemenea, pe această listă a fost necesar să se anexeze o confirmare a rezervării la hotel și o copie a biletului de avion.

- Până la data plecării dorite, rămân doar trei săptămâni ", explică Sofya. - De obicei rezolvăm problema deschizând o viză de cel puțin o lună.

Costul total al serviciului de deschidere a vizelor este de 9600 de ruble. Mi-a luat exact o zi și jumătate pentru a colecta toate documentele.

Pe internet pe site-ul booking.com am rezervat toate hotelurile necesare. Trebuia să vizitez câteva orașe. Din moment ce am fost destul de limitat, am decis să studiez la maxim partea nordică a țării. În cele din urmă, ruta mea arăta astfel: patru zile în Milano. două zile în Verona. opt zile în renumita stațiune italiană Rimini. Rezervarea hotelului pe Internet și așteptarea confirmării acestei rezervări prin e-mail a durat aproximativ 10 minute. Aici merită să vă gândiți că banii de pe cardul dvs., ale căror date vor trebui furnizate, nu vor fi retrase, dar suma va îngheța până când veți ajunge la hotel.

Totul era neclar până în ultima clipă, dar cu două zile înainte de zborul spre Moscova, m-au sunat și am spus că viza era gata. L-au dat aeroportului Sheremetyevo - a fost livrat de curier. Apropo, nu a întârziat pentru o secundă și a adus documentele la timp, serviciile sale nu trebuiau plătite.

Dacă te duci într-o țară complet necunoscută, este util să dobândești în avans cel puțin niște prieteni. Milano, ca punct de referință inițial, nu a fost aleasă din întâmplare. În capitala modei mondiale, am un prieten Alberto, care a acceptat cu plăcere să mă întâlnească cu mine la aeroport și să petrec toate greutățile și nu atât de multe locuri.

- Bine ai venit în Italia, draga mea! - au fost acele cuvinte pe care Alberto mi le-a întâlnit la aeroportul din Milano. Și sărutul tradițional italian pe obraji de trei ori.

Am petrecut aproape 24 de ore pe drum. Nu mai dormeam. Dacă nu ar fi fost pentru Alberto, atunci aș fi avut dificultăți în navigarea pe imensul aeroport internațional multiplu Malpensa și am ajuns la hotel. Ar fi fost dificil nu numai pentru că a simțit oboseala inumană, ci și pentru că nimeni în Italia, așa cum sa dovedit, nu vorbește engleza.

Cu toate acestea, am fost în mâinile bune, iar prietenii mei italieni au rezolvat toate problemele de comunicare de-a lungul drumului. Pe drum spre hotel, după ce am aflat că am fost deja nebun să încerc un vin italian adevărat, au primit o sticlă de sicilian roșu de undeva pe bancheta din spate și l-au debarcat. Se pare că italienii au primit o rotire la naștere și sunt învățați să deschidă vinul cu o mișcare ușoară cu un sunet în plină expansiune ...

Milano - încet și cu măsură

Viața în Italia este liniștită și măsurată. Chiar și în cele mai mari orașe nu există nici o agitație. Nimeni nu se grăbește, nu strigă, nu este nervos. Pe drumuri nu există blocaje de trafic, iar în metrou sau autobuze - zdrobi.

Ultimii, apropo, turiștii ruși ruși se bucură complet de libertate. La urma urmei, în Italia, biletele și biletele de călătorie sunt cumpărate în chioșcuri la opriri sau în cafenele și gustări în apropiere. Du-te în autobuz - ai dat un bilet sau o carte de călătorie într-un dispozitiv special. Este calculat pe decența pasagerilor, deci nimeni nu urmărește acest lucru.

Viața în Italia curge liniștită și măsurată Foto: Viața în Italia curge liniștită și măsurată

Cu mișcarea din jurul orașului, totul este mai mult sau mai puțin clar, dar cu un mic dejun elementar în prima dimineață totul era neclar.

La ora 10 dimineața, în același Milano, este puțin probabil să găsiți un loc unde puteți mânca complet micul dejun. Majoritatea restaurantelor, de regulă, se deschid numai cu șapte seara. Dar în Italia sistemul de "mic dejun pe marginea drumului" și picnicurile este foarte dezvoltat. După ce am găsit un supermarket în district, am cumpărat pâine caldă proaspătă, o bucată de brânză, o grămadă de struguri, un pachet de șuncă proaspăt tăiat. Adjectivul "proaspăt" poate fi folosit pentru orice produs pe care îl vedeți pe tejghea. Aici nimic nu se află pe fereastră mai mult de o zi. Calitatea alimentelor este o temă specială. Mi se pare că nicăieri în viața mea nu am mâncat mai multe legume, fructe și carne delicioase. În general, primul nostru mic dejun a fost de neuitat.

Magazinele de îmbrăcăminte din Milano lucrează de asemenea într-un mod foarte puțin stresant: de la 10 la 12:30, apoi de patru ore de siesta, iar la ora 16:30 își deschid din nou porțile. Având în vedere că Milano este capitala modei și că oamenii din întreaga lume vin aici pentru cumpărături, această abordare pare destul de frivolă. Voi spune mai mult, duminica, majoritatea magazinelor de moda sunt in general inchise.

Vanzarile lui Milano nu pot fi promovate Foto: Vanzarile Milano nu pot fi ratate

Seara, după ce au ocolit zeci de buticuri și măsurau tone de haine, eu și prietenul meu am decis să luăm cina. Turiștii neînsoțiți să navigheze imediat în abundența de restaurante nu este ușor. Dar experiența a determinat: pentru a găsi ceva cu adevărat util, este necesar să căutați printre străzile înguste. Și am rătăcit în brazier - acesta este un fel de fel de specialitate. De regulă, un loc mare, ieftin, simplu, zgomotos, cu mâncare de casă și o alegere bună de vin sau bere.

- Dacă doriți, vă pot recomanda ceva din meniu ", a spus proprietarul unității. El a fost part-time aici a fost bucătarul-șef. Și, de când am fost primii vizitatori, el a comunicat personal cu noi. Și în limba engleză.

Ca rezultat, sa decis să se ia o pastă de spumă și spaghete carbonara. Chef prosek că prietenul meu și cu mine ne vom da reciproc jumătate din vas, dar pentru că în bucătărie ne-a împărțit pe toți în jumătate și le-am așezat pe plăci.

Aperitivul este sacru

De la ora șapte seara, străzile Italiei și toate unitățile încep să fie umplute cu oameni. Toate acestea continuă până la miezul nopții și se numește cuvântul frumos "aperitiv". Este o tradiție italiană, sacră și indestructibilă, de a descoperi o sticlă de vin bun undeva între orele 7.30 și 9.00, semănând undeva într-un restaurant cu o companie bună. Apropo, nu am întâlnit nici un singur restaurant sau cafenea, din care am auzit cel puțin câteva sunete de muzică. Contextul în toate unitățile este un discurs melodic, expresiv în italiană, un râs vesel, ușor de hip hop.

Calitatea hranei este o temă specială Foto: Calitatea produselor alimentare este un subiect special

Voi spune banalitatea, dar vinul în Italia este uimitor. Lumină, parfumată, curată. Acționează foarte repede, dar acțiunile sale sunt suficiente pentru o conversație ușoară și ușoară între inimă și inimă. Apoi vine din nou claritatea minții. Poate că de aceea italienii nu se tem să bea vin chiar și în timpul prânzului într-o zi lucrătoare.

Regii din noaptea Verona

Plus Milan - în conexiuni excelente de transport cu toate celelalte orașe și provincii italiene. Pentru a ajunge dintr-un oraș în altul rapid și, cel mai important, mai economic - cu trenul. Biletul către Verona ne-a costat un prieten de 16 euro pentru doi.

Prima seară în orașul Romeo și Julieta. Un oraș în care iubitorii din toată lumea vin să-și perpetueze sentimentele și să-și lase numele pe zidurile magice, impregnate cu magia vechii istorii. "Veronica + Alberto", "Natalia + Victor", "Carmen + John" ... Verona este literalmente pătrunsă de dragoste.

În hotel am îmbrăcat o rochie neagră șic, îmi atârg o pungă deasupra umărului pe un lanț de argint lung, mi-am înțepat părul fără griji. Toată lumea din Italia merge la cină ca o sărbătoare, iar această dispoziție este imposibilă să nu cedeze.

Un bărbat cu părul gri vine spre mine, se oprește brusc, mă oprește, se apropie, își întinde mâna.

- Marina, - zâmbesc cu toată puterea mea și mă agităm de noua mea cunoștință.

Curajul unui bărbat de 60 de ani este fascinant și cu disperare de intrigat. Jean-Carlo îmi oferă un pahar de vin. Doar așa. Pentru Italia, întâlniri și seara. La 60 de ani pare aproape perfect. Un astfel de italian ideal într-un costum de lumină, cu ochi și piele limpezi și strălucitoare. Este imposibil să fii fericit în aparență. În Italia există mulți oameni fericiți în general. Toți sunt liberi, frumoși și aparent puțin beat de vin.

Seara în Verona atmosfera absolut uimitoare. La mers pe jos după cină, am văzut cum într-una dintre cuplurile pătrate dansa tango pentru muzică ușoară. Revenind la o altă stradă, am găsit un cinematograf improvizat - o foaie albă a fost întinsă în perete la domiciliu, și proiectat un film emoționant și vechi alb-negru despre dragoste. Oamenii s-au așezat în fața ecranelor în scaune de răchită sau direct pe pavajul de răcire de vară.

Orașul de vacanță Rimini - o petrecere de o săptămână

Du-te la țară însorită și nu petrec cel puțin o săptămână pe plajă, alene lenevind pe plajă, îngroparea tocurile în nisip și savurând suc de citrice proaspete stoarse - în retrospectiv. Dintre toate statiunile italiene, am ales cel mai democratic si localizat in apropierea tuturor locurilor noastre principale de desfasurare. Biletul Verona - Rimini costa 28 de euro pentru două.

Există nenumărate hoteluri, apartamente, baruri, cluburi și restaurante. Atmosfera, ca și în orice alt oraș, este relaxată și ușoară.

- Bine ai venit! Pot să te ajut? De unde vă aflați? - Se întoarce la mine un om care (care este atât de neașteptat) - cam 60 de ani!

Prietenul meu și cu mine, în căutarea hotelului nostru, s-au pierdut undeva pe străzile din Rimini cu valize în mână. Aparent, omul, observând confuzia noastră, a decis să ajute. Aceasta este întreaga Italia!

După ce a explicat cum să ajungă la locul potrivit, a invitat cafea seara la barul său.

În plus față de primirea călduroasă și ospitalitatea din Rimini, probabil că nu mai există nimic mai mult italian. Marea este destul de mediocră și rece. Alimentele sunt adaptate la media europeană. Cluburile sunt împrăștiate în jurul orașului și de-a lungul întregii coaste. Există autobuze non-stop.

Cu toate acestea, tinerii de la 16 la 25 de ani cu Rimini vor fi asociați doar cu cele mai strălucite momente și amintiri.

În total pentru călătorie am luat 51.000 de ruble

Pentru comparație - costul mediu al unui turneu în Italia de la Vladivostok - 90 000 - 100 000 ruble

Excursii interesante pe care le puteți cumpăra pe loc:

O excursie de la Rimini la San Marino, care a fost pierdută undeva printre vârfurile dealurilor și care încă menține statutul de stat suveran, va costa 18 euro. Timpul de călătorie este de o oră.

O excursie la Roma pentru întreaga zi - 50 de euro. Merită să considerăm că călătoria de la Rimini la Roma durează aproximativ cinci ore.

O excursie la Florența de la Rimini - 38 de euro.

În "Gardaland" (parcul de distracții italian) este cel mai bine să plecați de la Verona. Călătoria costă 37 de euro. Acestea includ costurile de transport și costul admiterii.