Cum am fost dusi spre lacul fără fund

La început au decis să meargă pe o frumoasă cale forestieră. Au oprit la Gorbunovo pe fosta cale ferată îngustă și au condus-o de-a lungul ei. Piesa este foarte cool-așa-TO-Toll-Ko-Ko-Ko-oh-oh-oh-Oche-Che-riu-bu-bu-bu-tuberozitate. Rails pentru o lungă perioadă de timp au predat în fier vechi, și aici traverse în fier vechi nu au luat, deoarece lemn. De fapt, și cineva le mină - unele dintre traverse sunt scos din movilă și uscate în soare - de ce nu se știe. Ei bine, chiar și fiecare lucru mic luminat calea noastră și adaugă emoție - arbuști năpădite și copaci ne udate din abundență cu apă rece, acumulată în timpul verii ploios, și cad sub roțile gropii, în care cineva a fost producătoare de pietriș khalyavnykh, precum și de orice alte lucruri.

Deoarece un pic înainte de a ajunge Chernoistochinsk încă decis să meargă pe autostradă, pentru că viteza de cale ferată cu ecartament îngust presupus că lacul nu avem decât în ​​dimineața și poate nu chiar mâine.

La Urals am avut o cină planificată. În general, după cum am înțeles, scopul principal al acestei plimbări a fost acela de a stoarce. Am mâncat mult și cu o lumină. Deci, în Ural, am fost întâmpinați de Serega. Serega sa oferit voluntar să fie Susanin. El ne va călăuzi peste tot și ne va arăta totul și ne va spune. Știa totul și era peste tot. Mai întâi de toate ne-a definit un loc pentru cină. Locul în care nu este nevoie oricum, dar pitoresc, mănâncă mâncare bucurându-se de priveliștea frumoasă a împrejurimilor este mult mai plăcută pentru stomac. Promovează digestibilitatea. Cu această sarcină, sa revanșat o dată sau de două ori și a luat un loc pe care să-l rotiți.

Cum am fost dusi spre lacul fără fund

În timp ce mănâncă, Serghei a răsunat cu o halbă care descria ororile călătoriei viitoare. Potrivit lui, de așteptare pentru noi vârfuri înalte, râuri turbulente, păduri adânci cu hoți, și toate spiritele rele. Trebuia să traversăm râurile în gât în ​​apă, vârfurile trecând la nori, iar cu niște tâlhari și spirite rele, cumva el însuși se va descurca. Cu toate acestea, toată elocvența sa a fost pierdută în zadar. Nicio mușcătură nu se mișca pe fețele noastre. Munții sunt atât de munți, râurile sunt atât de râuri, deci ce? Arată calea, Susanin!

Aici este prima cascadă. Drept să spun nu este imaginație izbitoare - doar o scurgere peste pietrele de scurgere. Sa oferit să-i cheme pe altul, dar a avertizat că va fi chiar mai mult decât atât. Această abordare este contraindicată pentru noi! Gradul nu poate fi coborât! Refuzăm. Suntem de acord doar cu mai multe. Gritindu-și dinții, ne-a dus mai departe.

Am trecut prin sat - nu-mi amintesc numele. În ea, Serega a petrecut copilărie desculț. I-am spus povestea despre cum a rămas aici în acest loc cu homii unui jucător de fotbal celebru, aproape un campion mondial. Am uitat cum se cheamă numele lui. Campionul nu se poate opune nimic coerenței și coeziunii satului. Pentru care a plătit.

Pe o cale noroioasă mergem la cascadă. Ei bine, pe măsură ce mergem - zece metri pe un uriaș - zece metri e grozav pentru tine. Am ajuns la iaz. Adică, până la doi. Două iazuri - una caldă, cealaltă frig. Și ei sunt numiți - Cald, Rece. Dacă e cald, atunci te duci să înotați în Cold, dacă este înghețat, dimpotrivă, apoi în Cald. Nu am intrat în nimic.

Cum am fost dusi spre lacul fără fund

Cascada era foarte aproape de iazuri. Era o cascadă, o cascadă. Aceasta nu este o rușine și arată oameni. Toată lumea a plăcut, toată lumea a aprobat-o.

Din iaz puțin mai mult de-a lungul drumului noroios și plecăm pe drum. Am ajuns într-o cabană lângă un alt iaz și râu. Toate râurile, întâmplător, prin care ne-a speriat, la început s-au dovedit a fi atât de profunde. că mouse-ul nu se va îneca. Susanin, de la el îl iei.