Comentarii despre galeria alexandra shilova - odihna cu copiii

Dacă duminica este liberă și este a treia la rând, atunci încerc să vizitez un muzeu al subordonării Moscovei. Luna trecută, am vizitat galeria Shilov - nu au fost niciodată acolo, au fost aproape de noi și vremea a fost rea.

Am sosit seara, lăsând o oră pentru inspecție. Imediat ce galeria sa dovedit a fi mare, au fost multe săli. Desigur, majoritatea au inspectat, unii muncesc în liniște. Acestea au inclus numeroase autoportrete (toate într-o singură persoană, adică în aceeași manieră), portrete ale unor persoane care nu mi-au fost interesante. Îi plăceau în special sălile mari de la etajele 2 și, în special, de la etajele 3 - o sală cu veterani. Lucrarea era vie, alții chiar au provocat lacrimi.

Foarte enervante portrete de același tip ale femeilor - strălucitoare, pline de bucurie, cu același caracter de multe ori. Apoi mi-am dat seama de ce sunt enervant - Photoshop este real și foarte luminos - nu există viață în ele.

Mi-au plăcut interiorul bogat al muzeului, slujitorii prietenoși și prietenoși, niște poze.
Desigur, nu regretăm că ne-am dus să vedem ce a trebuit să facem cu muzeul. Vă mulțumim orașului pentru posibilitatea de a face acest lucru gratuit. Vom continua să folosim această oportunitate în continuare, în special toamna - iarna - vremea trebuie să viziteze muzee.

această revizuire se aplică și în cazul:

Aici, de exemplu, duminica trecută a vizitat încă o dată (acum împreună cu papa) în galeria lui Shilov. Impresia este incertă, dar în multe privințe sunt similare cu cele care au rămas de la ultima vizită. Copilul spune că există prea multe portrete, și ele sunt la fel, în opinia sa, la fel, ochiul și creierul după un timp devine obosit.
Deși de data aceasta am fost un pic norocos - „Omul din curtea noastră“, printre lucrările expuse, fiul a descoperit brusc portretul unui om cunoscut pentru el numai prin viață fără un politician celebru sau figură culturală, și, după cum se spune, Acest vizitator mi-a dat un pic de bucurie și a revigorat într-o oarecare măsură procesul.

Despre unele fiu portrete deosebit de memorabil am spus atunci casa (așa că este încă ceva ce a avut pentru el însuși a subliniat), dar nu mai plăcut să-l numeroase portret lucra Șilov, și picturi realizate cu pasteluri (am, de altfel, la un moment dat au formulat aceeași opinie).

Sau a fost necesar să aflăm câte lucrări au făcut în pastel în galerie. Angajații muzeului, potrivit vizitatorilor mei, se consultă cu privire la Jocurile Olimpice cu reținere, multe lucruri însăși nu știu. E ciudat, îmi amintesc de anul trecut, vom căuta în mod activ pentru a ajuta la mai multe, sau dacă aceasta se datorează faptului că timpul înainte de închidere a fost foarte puțin, și ne-a vrut doar să scape?

Dar orele de deschidere ale galeriei sunt confortabile, expoziția este deschisă până la ora 19:00. Iubitorii de a dormi mai mult pe o zi liber ar trebui să fie fericit.

această revizuire se aplică și în cazul:

Săptămâna trecută, în cadrul Olimpiadei "Muzee. Parcuri. Estate. "A vizitat galeria lui Shilov împreună cu copiii, în beneficiul weekend-ului senior și lung, a avut de-a face cu asta. Eu însumi nu sunt un mare fan al creativității acestui artist, dar cred că copiii ar trebui să știe eroii din timpul lor, indiferent de preferințele părinților lor.

Galerie Shilov este situată în inima orașului Moscova pe Znamenka. Este destul de convenabil să obțineți și să combinați vizitarea muzeului cu alte activități din centru (pe care le-am făcut). Clădirea muzeului ne-a părut destul de luxoasă și bogată.

În sălile galeriei apare un număr imens de portrete ale celor mai diverse persoane. Aceștia sunt contemporanii noștri celebri și oameni apropiați de artist. Fără îndoială, Shilov este un portret talentat, dar, după un timp, creierul meu a refuzat să perceapă în mod adecvat această diversitate.

Mi-a plăcut pastelurile artistului mult mai mult. În special mi-a plăcut lucrările "Țara noastră" și "Vechea coș", dar restul au fost de asemenea foarte bune. Pentru gustul meu ar fi mai bine ca artistul să se specializeze în această direcție. În galerie, toate pastelurile sunt scoase din sticlă, astfel că sunt ușor de găsit (acesta este un sfat atât de mic pentru participanții la Jocurile Olimpice de gradul 4).

În muzeu am primit un îngrijitor foarte prietenos, care a decis că timpul pentru a răspunde la întrebările pe care le avem nu este de ajuns, cu amabilitate a fost de acord să ne spună ce facilități ar trebui să acorde o atenție în primul rând. Deși de data aceasta în muzeu, am venit să „uite la alții (de exemplu, revizuirea expoziției a fost o prioritate), și nu“ arată-te „(și problemele de Jocurile Olimpice au fost luate mai mult din obișnuință), această atitudine a atins.

Și sarcinile Olimpiadei "Muzee. Parcuri. Manor "a făcut vizita noastră la muzeu mai interesantă (ceea ce nu este întotdeauna cazul).

această revizuire se aplică și în cazul:

Nu mă port pentru fanii lucrării lui Alexander Shilov. În Galeria a venit la cererea celorlalți membri ai echipei noastre de la olimpiada muzeului.

În cele din urmă, impresiile sunt cele mai pozitive. Este uimitor faptul că galeria a plăcut foarte mult copiilor (gradul 5). Ei sunt foarte impresionați atât din interior, cât și din tablourile lui Shilov.

Fotografierea în săli este plătită, dar luxul clădirii poate fi evaluat pe site-ul galeriei. Fotografiile artistului trebuie să vadă întotdeauna "în direct", reproduceri ale acestora "ucide". După ce am vizitat această galerie, mi-am dat seama de ce Shilov a devenit un "pictor de curte". Mi-a plăcut cu adevărat peisajul.

Sala de lucrări contemporane a artistului a fost lovită. Imaginile acestui nivel, create în 70 de ani, merită, cel puțin, respect!

Întrebările legate de olimpiada muzeului se referă la diferitele săli ale Galeriei, astfel că va dura mult timp și efort. Rangerii din săli sunt extrem de amabili, ne-au ajutat să nu ne pierdem în clădire!

Sunt profesor de școală primară. Îmi place să vizitez galeria lui A. Shilov.
Ghizii profesioniști, care sunt interesați, cu un suflet, introduc telespectatori mici în lumea artei. Explicați subtilitățile picturii. Aflați să analizați cu atenție imaginea. Și copiii nu rămân indiferenți.

Vă recomandăm să vizitați galeria. Copiii sunt încântați de artă. Plus - o locație bună. Apropierea de stațiile de metrou și de autobuz. Nu mai mult de 5-7 minute pe jos. Wide trotuar. Tranziție convenabilă în fața muzeului. Plus - preț scăzut.
Scorul este de 5.

A vizitat cu fata mea, timp de 15 ani, pentru prima dată această galerie cu o excursie "Lumea teatrului și a cinematografiei". Au fost o mulțime de oameni, deoarece această dată a coincis cu Evenimentul Noaptea de la Muzeu.
Nu toți artiștii se pot lăuda cu un muzeu de viață numit după el însuși. Shilov este, fără îndoială, mângâiat de autorități, de cei puternici ai acestei lumi, cât de multe fotografii pe zidurile muzeului, cu toți cei mai renumiți oameni ai Rusiei și din toată lumea îndemnăm.

Impresiile din galerie sunt ambigue. Sunt un mare fan al genului de realism clasic, dar unele imagini tăie ochii cu deliberateness, pretentiousness. Ghidul exalta portrete de femei și celebrități prezentate în blănuri și mătase lor, și eu, dimpotrivă, mai mult ca cateva peisaje cu frumusețea subevaluate, tonuri discrete. Din portrete imagini interesate de oameni obișnuiți, chiar și de persoane fără adăpost.

În cadrul Olimpiadei "Muzee, Parcuri, Manoruri", a vizitat galeria lui A. Șilov cu fiicele 7 și 12 ani. În ciuda înghețului, mulți oameni s-au adunat în fața galeriei. În coada a trebuit să-și petreacă aproximativ o oră.

Comentarii despre galeria alexandra shilova - odihna cu copiii

Datorită întrebărilor interesante, am învățat o mulțime de lucruri noi, pe care nu le-am putea acorda atenție mai devreme. Personalul muzeului este foarte prietenos, deși există o mulțime de oameni, cred că este destul de dificil pentru ei să lucreze în această perioadă. Am venit la muzeu aproximativ 14 ore și am plecat la ora 17. La intrare era încă o coadă mare.
Vizitarea galeriei nu este prima dată, dar intenționează să o viziteze din nou. La urma urmei, artistul dă galerie opere noi și există deja atât de multe dintre ele încât este dificil să ia în considerare totul cu grijă dintr-o dată.

Sâmbătă, am vizitat Galeria împreună cu fiica mea. Sa întâmplat așa că nu a fost alegerea noastră și nu am putut refuza să vizităm. Până atunci, Galeria nu a fost niciodată.
Asta imediat vreau să spun că aceasta este opinia mea pură și poate diferi de a ta. Vă rog să nu judecați cu strictețe.
Ei bine, atunci.

În primul rând: eram complet supărat de lipsa de căldură și de suflet. Există o mulțime: candelabre, piatră naturală, cadre bogate, pompositate, dar cel mai important lucru nu este. Nu este ceea ce vizitatorul vrea să se întoarcă. Ne-am uitat într-un mod liniștit la toate și, în cele din urmă, au fost complet obosiți de astfel de portrete.

În al doilea rând: nu personal prietenos. Și acest lucru se aplică nu numai rangătorilor sălii (ei sunt la datorie și puteți explica foarte mult), dar chiar și funcționarii biletului. Vă atrag atenția că copiii sunt copii. În Louvre, copiii stau pe podea și fac schițe, discutând despre ceva. Nimeni nu le face comentarii. Probabil că e rău pe podea, dar faptul în sine.
Sentimentul este că personalul Galeriei nu este mulțumit de vizitatori. Snobbery este continuă.

În al treilea rând: serviciu obositor. Am citit recenziile, spun că excursiile sunt bune, poate că da, nu voi discuta această problemă, pentru că nu știu. Dar oferim în mod persistent acest serviciu, în opinia mea este incorectă. În grup nu ar trebui să fie mai mult de 9 persoane, dar în cazul în care pentru a merge la restul? Turul costă 450 de ruble.

Există, de asemenea, momente pozitive.

În primul rând: fiica mea și cu mine chiar mi-a plăcut portretul SK Shakurov. în imaginea lui Alexander Menshikov. Mi-au plăcut unele peisaje.

În al doilea rând: multe fotografii pe pereți cu oameni celebri diferiți. Fiica acestor fotografii și a cauzat mai mult interes decât pictura, cât de ciudat sună. Însuși nu știu să fiu afectat sau mulțumit.

În al treilea rând: un interior frumos. Dar, din păcate, așa cum am scris mai sus, SOUL nu creează.

În al patrulea rând, clădirea găzduiește seri muzicale creative. De exemplu, biletele lui Joseph Davydovich Kobzon au fost deja vândute.

Încă o dată vă atrag atenția asupra faptului că această revizuire, este opinia mea pur personală, care poate să nu coincidă cu a ta.

Ieri am vizitat gratuit galeria lui A.Shilov conform programului "A treia duminică a lunii". Am ajuns la ora 13, vizitatorii nu au fost foarte mult. Dar când am plecat (mai aproape de ora 16), oamenii au adăugat decent. Copii (6 și 11 ani) destul de curând inspecție plictisită, la fel ca în galerie, mai ales portrete. Un pic animat, atunci când sunt văzute peisaje și sculpturi. Cred că vom merge din nou împreună cu soțul meu și cu un ghid, copiii nu pot rezista unei lungi excursii.