Călătorii și restul musulmanilor - Islamul și familia, Islamul și familia

Toți ne amintim pe Allah zilnic în agitația obișnuită, alhamdulillah. Îi cerem să ne dea sănătate, prosperitate, să ne întărească credința, să ne ajute să intrăm în universitate, să ne protejăm copiii ... Îl ținem minte în dua și ne străduim să primim binecuvântarea Lui. Dar este necesar să-ți amintești Atotputernicul pentru asta? Bineînțeles că nu.

Este permis ca musulmanii, bărbații și femeile, să participe la o petrecere de aniversare sau la o petrecere aniversară și, de asemenea, să cumpere un cadou, mai ales dacă se referă la un membru al familiei?

Guvernatorul statului american din Pennsylvania a numit pentru prima dată o femeie musulmană comisiei de stat pentru afaceri pentru femei. Salima Saswell a devenit primul și singurul musulman dintre 30 de membri ai comisiei timp de 2 ani de existența acestui organism.

Călătorii și restul musulmanilor - Islamul și familia, Islamul și familia

Câteva zeci de musulmani s-au adunat în umbra unei clădiri demolate în nordul Belgradului. Începe să sune azana, iar locuitorii capitalei sârbe se pregătesc să facă namaz într-o casă din apropiere.

Un musulman din Arabia Saudită a promis să ierte ucigașul fiului său dacă a învățat prin inima textul Sfântului Coran. Un bărbat pe nume Rabia al-Dusari și-a pierdut fiul Abdullah, dar a fost de acord să ierte ucigașul, numit Faisal al-Ameri, dacă își poate aminti întregul text al Coranului în timpul închisorii.

Foarte adesea, fetele tinere doar visează la un lucru - să crească rapid. Îmi amintesc că acum patru ani m-am gândit cum voi deveni șaisprezece ani. Apoi, această vârstă mi sa părut auriu, acoperită cu o miros roz de minuni. Am fost influențată de numeroase emisiuni TV, precum și de cea de-a 16-a aniversare a verișoarei mele, mai precis, o petrecere în onoarea ei.

Călătorii și restul musulmanilor - Islamul și familia, Islamul și familia

Călătoria ne oferă ocazia de a vedea lumea și de a admira frumoasele creații ale Celui Prea Înalt. Din cele mai vechi timpuri, ele au reprezentat o parte importantă a vieții musulmanilor. Islamul încurajează călătoriile și le numește Sunnah. Profetul Muhammad (sallallaahu alaihi wa sallam) a făcut numeroase călătorii în afara Meccării în țările vecine și Hijra la Medina.

În plus, Hajj este unul dintre cei cinci piloni ai islamului și, prin urmare, mulți musulmani trebuie să viziteze Arabia Saudită, în locuri sfinte cel puțin o dată în viața lor. Allah a făcut această călătorie pentru toți membrii Ummah. Prin urmare, nu se poate spune că călătoriile nu sunt încurajate, dimpotrivă, ele sunt Sunnah. Ne extind orizonturile și ne ajută să înțelegem măreția Celui Preaînalt. Coranul spune: "Spune:" Du-te pe pământ și vezi ce a fost răsplata celor care nu au recunoscut [mesagerii] "" (Surah al-An'am, 6/11).

Trebuie remarcat faptul că pentru musulmanii moderni, călătoriile nu se limitează la Hajj. Multe familii islamice merg pe vacanțe în alte orașe și țări. Și nu este întâmplător faptul că turismul halal câștigă popularitate.

Vacanță înainte și după adoptarea islamului

Călătoria a reprezentat o mare parte a vieții mele înainte de a deveni musulman. Împreună cu părinții mei, nu eram mai puțin probabil decât o dată pe an să merg în vacanță într-o stațiune de pe litoral. Când aveam 7 ani, am călătorit împreună în întreaga lume și am vizitat multe țări, începând cu Thailanda, apoi am vizitat multe orașe din Australia, Noua Zeelandă, Fiji și Los Angeles.

Astfel de excursii mi-au insuflat o pasiune pentru a explora noul. Cu toate acestea, în acel moment nu eram musulman și nu puteam aprecia frumusețea planetei create de El. Am devenit mai în vârstă, iar vacanța mea - mult mai sumbră, hainele sunt mai scurte și mai puternice decât alcoolul. Cu toate acestea, când am acceptat islamul, m-am dus în mod obișnuit cu prietenii într-o excursie, dar modul meu de îmbrăcare și distracție sa schimbat foarte mult.

Am devenit musulman la vârsta de 17 ani și m-am căsătorit mai puțin de un an mai târziu. Aceasta a fost o schimbare semnificativă în viața mea, dar m-am simțit fericită, pentru că am simțit pentru prima dată armonia și pacea în sufletul meu. Dar în timpul lunii de miere, dificultățile au început.

Mai întâi am mers în Creta, o insulă grecească și nemusulmă din Marea Mediterană, unde locuitorii rar întâlneau femei în hijaburi. A fost prima mea călătorie ca observator musulman. Am fost destul de fierbinte în această rochie și uneori m-am simțit inconfortabil.

Soțul meu și cu mine am mers adesea pe plajă și, uneori, am mers la mare pentru a face o baie pentru a scăpa de căldură. Era ca o schimbare ascuțită de bikini la burkin. Nu mi-am înțeles sentimentele și m-am simțit jenat că oamenii se uită la mine. Cu toate acestea, nu am vrut ca astfel de momente să-mi răcească pasiunea pentru călătorii.

De asemenea, în țările non-musulmane există o problemă de găsire a alimentelor adecvate pentru musulmani. Am ajuns la concluzia că de multe ori peștele este cea mai bună opțiune. Soțul meu nu a călătorit niciodată înaintea nunții noastre și, pentru prima dată, sa bucurat de contemplarea creațiilor minunate ale Celui Prea Înalt. Într-o zi ne-am trezit foarte devreme, citiți împreună rugăciunile de duminică și apoi eram la plaja pustie în acest moment, unde ne-am îmbăiat fericit în mare.

Apoi nu aveam idee despre turismul halal și nu știam despre stațiunile alternative pentru familiile musulmane. Acum, după ce am studiat aceste propuneri, cred că astfel de pachete turistice sunt mult mai bune decât cele standard. Aceste stațiuni oferă piscine separate, tobogane, centre spa și, de asemenea, oferă soților posibilitatea de a petrece timp împreună.

Pentru familiile care călătoresc cu copii, stațiunile halal de tip all-inclusive sunt o opțiune ideală. Le puteți lăsa să înoate în mare și să intre în apă, fără să vă faceți griji că purtați un hijab. Cu toate acestea, pentru cei care doresc să petreacă timp împreună, există alternative - vile spațioase cu o piscină, o sală de gimnastică și un centru spa. Puteți petrece perfect timpul singur și rămâneți în Shariah.

Pentru mine și soțul meu, vilele au devenit aproape opțiunea ideală, cu excepția unui detaliu - costul ridicat. O astfel de vacanță nu se potrivește cu toată lumea și adesea musulmanii aleg o modalitate de a-și petrece timpul liber în funcție de situația lor financiară.

Recent, soțul meu și cu mine am vizitat Madridul și aș recomanda ca toți credincioșii să meargă acolo în vacanță. În acest oraș există mulți musulmani și, prin urmare, trecătorii pe străzi nu vor fi șocați de hijab sau abay. Marea Moschee are două săli de rugăciune, pentru bărbați și femei, iar restaurantul halal din apropiere oferă preparate din bucătăria arabă. Soțul meu și cu mine ne-am trezit dimineața pentru rugăciune și am fost încântați să observăm cum ceilalți credincioși noștri se grăbesc să se roage.

Oamenii din Madrid sunt foarte primitoare și cordiale pentru toată lumea, chiar fără să înțeleagă discursul oaspeților. Musulmanii locali mănâncă adesea micul dejun sau masa de prânz împreună în moschei și o voi numi o adevărată raliure a ummahului, astfel unitatea islamică a fraților și surorilor prin credință.