Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

Voi începe raportul meu cu faptul că locuiesc în Buryatia, orașul Ulan-Ude. De multe ori mă duc la Baikal, pentru că beneficiul este de 150 km. Dar pentru toți cei 35 de ani în care nu am vizitat Golful Chivyrkuy. A avut ideea de călătorie o lungă perioadă de timp, dar visul a devenit realitate în această vară. În acel moment am lucrat ca reprezentant de vânzări într-una din campaniile care se ocupau de vânzarea cu ridicata a instrumentului. Pe durata muncii mele, la fiecare două săptămâni am avut excursii la districtele Pribaikalsky, Barguzinsky și Kurumkansky. Și în această vară am decis să-mi aduc familia cu mine, precum și pe fratele meu și pe a doua jumătate, pentru a vizita Chivyrkuy la fel. La lucru - 3 zile, pentru odihnă - 5. Totul a trebuit să fie combinat, dar sa dovedit bine. Aplicațiile trimise la birou pe Internet, astfel încât munca din cauza de odihnă nu a suferit.

Parcarea noastră din Maximiha (următoarea călătorie), nu există altă fotografie a mașinii

În raport nu voi scrie despre ceea ce a fost scris deja în alte călătorii, așa că scriu doar ceea ce, în opinia mea, este interesant pentru dromoveni. La ora 20 am fost în Monakhovo. Sincer, când am văzut coasta, am fost dezamăgit. Numeroase legende ale prietenilor mei: 1. Nu există țânțari în Chivyrkuya (există, nu sunt doar pe banda de surf și pe plaje relativ largi). 2. Nu există niciodată un vânt (uneori suflă, astfel încât capacul de la cap poate purta). 3. Multe locuri pentru odihnă (în panglica îngustă de la Monakhovo, pe care mereul nu avea unde să cadă!). Nu am vrut să ne oprim pe țărmul golfului Barguzinski, deoarece acest mal a amintit Maximikha și multe alte locuri din Baikal, care sunt mult mai aproape de a merge și de a nu plăti nimic pentru intrare. De când am ajuns în Chivyrkuy, am decis să continuăm. Au cerut drumul local, ne-au sfătuit să mergem la Kurbulik, Okunevu Bay. Acestea au specificat dacă motorul este bun sau nu. înălțimile sunt foarte abrupte. Dar am fost deja înspăimântați și am plecat. Urcușurile au impresionat cu adevărat, sunt două dintre ele, aici este unul dintre ele, nu cel mai tare:

Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

La ora 11 am fost în satul de pescuit Kurbulik, prins de stânci într-un mic golf. Din moment ce era deja târziu, am decis să luăm cina cu șebi și să mergem la culcare, iar mâine vom merge la Golful Okunevaya. Femeile și copiii au adormit repede care au fost în mașină (dulapuri cu câte 3 bucăți) și un cort, iar eu și fratele nostru stăteam chiar lângă apă, beau bere și vorbesc cu băieții locali. Au trecut și am vorbit. Vremea a fost foarte liniștită, apa ca o oglindă, pe strada +23, și noi, desigur, am scăldat în lumina lunii la ora 2 dimineața. Și e bine că am scăldat, pentru că trezit dimineața, a văzut că vremea a fost stricată: un vânt puternic a atins norul și soarele le-a acoperit.

Dar nu a existat ploaie:

Fotografie luată dimineața

Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

Egor a găsit pe țărm niște alge originale

Echipa noastră din Kurbulik

Pentru fericirea noastră, vremea a început să se îmbunătățească. Ne-am adunat și, după ce am depășit un munte mic, ne-am găsit în Golful Okunova. Aici a fost mult mai interesant:

Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

Singurul lucru pe care nu l-am putut face este să mergem cu mașina la plajă. Pentru aceasta, trebuie să conduci 200 de metri de-a lungul mlaștinii, acest lucru a fost posibil numai cu autoturismele de pe țărm, care pe tarm au fost în puterea a 20 de mașini, și a fost suficient spațiu pentru toată lumea. Noi, pe podul pus, am târât lucrurile pe țărm și nu ne-am întors rău. Golful este foarte frumos, nu au fost țânțari pe țărm, vântul pentru aceste 3 zile, că am fost acolo, cu toate acestea, a suflat periodic. Oamenii de odihnă sunt politicoși, culturați. În general, într-o astfel de junglă, o persoană oribilă nu merge, totul pe mașini scumpe și este întotdeauna gata să ajute. Din moment ce nu am urcat la țărm, dar am stat pe marginea unei mlaștini în pădure, un tip de la Irkutsk a venit la noi în câteva ore și a întrebat dacă ar trebui să ajutăm. În general, pe mal, absolut toate mașinile aveau 38 de numere! Copiii erau plini de întindere:

În general, am petrecut 3 zile de neuitat acolo, apoi norii au început să se adune și am decis să ne întâlnim și noi. Concluzii privind Golful Chivyrkuy:

1. Locul excelent de relaxare.

2. Pentru a vedea toate atracțiile sale, aveți nevoie de o mulțime de timp, le tk foarte mult, și au nevoie de o barcă bună, de preferință cu un motor pentru a vizita toate golfurile. Aveam o singură barcă, iar Filip și Nastya s-au aruncat chiar în insulă în fundal, impresii - mult! (De fapt, acest lucru nu se poate face prin reguli!) Toate insulele sunt închise vizitatorilor, în cele din urmă parcului național.

3. Vom reveni din nou fără probleme!

Parcarea noastră modestă

După ce ne-am luat la revedere la golful ospitalier, ne-am adunat înapoi, pentru că dacă va ploua, nu vom putea depăși creșterile abrupte. În general, ele nu pot fi suprasolicitate când plouă acolo, pentru că lut rutier, și pe coborâre puteți pierde complet controlul mașinii. La ora 18 am fost pe Karg, acesta este un isthmus care leagă Sfântul Nos cu continentul. Pe coasta golfului Barguzinski ne-am trezit noaptea.

Pentru cină a doua zi am fost în Ust-Barguzin. Soția mea Irina și fiul ei Leshka și Nastya au rămas cu prietenii noștri și am mers cu Philip și Yegor să lucrăm la Kurumkan și Barguzin, luând decizia de a merge la pescuit pe râul Barguzin, lângă satul Ulyun:

Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

De obicei, pescuitul aici nu este rău, dar de data aceasta se muște numai pentru momeală, dar în mod constant!

După ce am petrecut o altă zi și o noapte în pescuit, și nimic, cu excepția sorgului și a bibanului fără a prinde, am ajuns în Barguzin. Mi-am lăsat fratele și pe Egor pe râu și sa dus la muncă.

Seara, le-am luat cu douazeci de brazi din acest loc pitoresc:

Călătorie de la Ulan-Ude până la Golful Chivyrkuy

În general, a venit timpul să ne pregătim să ne întoarcem acasă. Am ajuns la Ust-Barguzin, ne-am odihnit cu prietenii (vă mulțumim foarte mult pentru Iulia și Nikolay!). Am mers la baie și am mers la casă în dimineața următoare. În Maximich nu au putut rezista și s-au oprit să cumpere:

La ora 12 am fost în Ulan-Ude. A durat aproximativ o săptămână pentru restul.

Dacă raportul pare uscat, nu judecați strict, acesta este primul meu raport. Fotografiile nu sunt foarte clare - nu am învățat încă cum să stoarcem corect. Originalele sunt magnifice. Mulțumită tuturor celor care au terminat de citit. Vino la noi în Buryatia, aici sunt multe locuri frumoase!