X-factor, 6 recenzii de sezon - стб - primul site independent de recenzii ukraine

6 factor de sezon x ceea ce ma dezamăgit ceva. Există, desigur, talente, dar cumva totul nu este atât de fierbinte. Lucrul amuzant este, desigur, ca întotdeauna - turnările. se întâmplă astfel de absurdități. Judecătorii judecătorilor. cu siguranță trebuie să fie susținută. Obișnuiam să iau roșiile cu mine și am luat doar 1 acord, 0 nu sunt de acord

Sunt angajat în cântând, aceasta este pasiunea și hobby-ul meu din copilărie. Îmi plac oamenii talentați care vin să-și arate talentul și ei înșiși în fața unei audiențe mari. De multe ori particip la votarea titlului celui mai bun participant al factorului X și sper că în acest an îmi voi găsi și idolul sezonului pentru care voi fi bolnav și îngrijorat) 0 sunt de acord, 0 nu sunt de acord

Citeste ca al doilea turn al X-Factor al celui de-al 6-lea sezon se potriveste. Vedeți, nu au primit talente. au terminat cu adevărat talentele pentru factorul X? Și nu înțeleg de ce nu-l vor elimina pe Sosedov? El este cel mai iritabil moment al factorului X. Deasupra lui nu numai spectatorii chicotează, ci și participanții. Ei bine, serios, bine, de ce toate aceste răsfoiri? Numai de la gol la gol se toarna constant 0 sunt de acord, 0 nu sunt de acord

Canalul TV STB a fost din nou mulțumit de noul sezon al emisiunii. Este frumos să vizionați și să ascultați oameni talentați din țară care nu se tem să meargă pe scenă și să cânte în camera live pentru întreaga țară. Am aflat de acest spectacol datorită versiunilor altor țări pentru o lungă perioadă de timp, iar versiunea noastră este cu mult mai rău decât, de exemplu, cea britanică. Un nou membru al juriului, de asemenea, mulțumit))) 0 sunt de acord, 1 nu sunt de acord