Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

În traducerea de la muzeul grecesc se află templul în care trăiește muza. Acesta este locul unde se păstrează monumentele culturii spirituale.

Când începem să introducem copiii la acest "templu" pentru a îmbrățișa cultura? Cred că cu atât mai repede, cu atât este mai bine să insuflați o dragoste pentru artă într-un copil și, prin urmare, este necesar să luați copii la teatru, la expoziții. la un muzeu, pentru a efectua excursii în jurul orașului și în locurile în care locuiți.

Ne-am familiarizat deja cu orașul și satul nostru. O puteți citi.

Am vorbit cu nepoata mea despre muzeu de multă vreme. I-am spus că este o casă în care sunt stocate lucruri interesante și neobișnuite, care în viața noastră de zi cu zi nu mai există.

Julia se întreba ce fel de casă era și ce era neobișnuit acolo. Am decis să mergem la muzeu cu un copil!

Vizitarea muzeului joacă un rol important în dezvoltarea și educarea copiilor. Din astfel de excursii copilul învață multe lucruri noi, învață să se comporte în societate.

În prealabil, este necesar să discutați cu copilul despre regulile de comportament în muzeu.

Vizitarea muzeului cu reguli de conduită pentru copii

1. În muzeu și în galeria de artă trebuie să te comporți în liniște, pentru a nu interfera cu alte persoane pentru a admira opere de artă, nu vorbi tare, nu alerga, nu face zgomot.
  2. Nu puteți atinge exponatele muzeului. La urma urmei, acestea sunt foarte vechi și regulile din muzeu sunt inventate pentru a păstra exponatele pentru oameni cât mai mult posibil.
  3. Nu vă impuneți preferințele copilului, el însuși va fi interesat de exponate și se va uita la ele.

Înainte de a merge la muzeu, aflați cum funcționează. Cu un copil este mai bine să mergeți acolo dimineața, când sunt mai puțini vizitatori. Deși nu avem atât de mulți oameni, mergem acum la muzeu.

Aranjați un copil în această zi de vacanță, astfel încât vizita la muzeu să fie amintit de mult timp. Copilul va merge foarte mult, hainele și încălțămintea să fie confortabile.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Am decis să mergem puțin la muzeu. Admirat cu un pătrat mare, sa apropiat de memorialul Gloriei. Stăm la Flacăra veșnică. Julia a alergat până la monumentul rezervor al soldaților - victorii ai Marelui Război Patriotic.

Înainte de a intra în muzeu cu Julia, am examinat clădirea. Nu este foarte mare. Am fost la muzeu, am cumpărat bilete.

În muzeul nostru există mai multe săli:

• galerie de artă;
  • hala veche Tiraspol;
  • orașul modern.

Galeria de imagini

Excursie la muzeu

Pod peste râul Nistru. Încă merită.

Am decis să privim mai întâi la galeria de artă. Iată imagini ale artiștilor din Transnistria, Ucraina și Caucaz. Multe poze ale lucrătorului onorat și cetățeanului de onoare al Tiraspol AF Foinitsky.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Este prezentată o colecție de opere de artă pe diferite teme. Și imagini ale orașului vechi, străzi vechi, o vedere la râul Nistru. Multe peisaje ale naturii. Terenul nostru este foarte pitoresc. Bogat în legume, fructe.

Excursie la muzeu

Ksusha considera picturile cu mare interes, ceea ce nu se putea spune despre Iulia. Nu era foarte distractivă. Aparent, nu a crescut încă la această artă, să o evalueze pe merit. Ei bine, va crește, va înțelege mai mult în pictura. deși i-am spus că elevii studiază în școlile de artă, încearcă să devină artiști celebri.

"Strămoșii noștri trăiau fără voie ..."

În alte două săli sunt exponate ale orașului vechi și moderne. Mai intai am mers la sala unde sunt prezentate exponatele vechiului Tiraspol. Ei bine, Julia și-a deschis imediat ochii și a admirat lucrurile pe care oamenii le-au folosit înainte.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Expoziția este împărțită în 3 secțiuni - viața locuitorilor fermelor, modul de viață al locuitorilor și viața socială.

Bazele acestei expoziții sunt obiectele de la sfârșitul secolelor 19-20, care recreează modul de viață al oamenilor. Sunt lucruri care au ieșit complet din viața de zi cu zi.

Obiectele muzeului spun despre cultura trecutului, reflectă spiritul acelui timp. Unele articole au fost colectate pentru muzeu timp de 50 de ani.

Expoziția prezintă viața locuitorilor din mediul rural. Aici, Julia mi-a plăcut cel mai bine. Era interesată de decorarea camerei. Aragazul de lângă care era aderența și pokerul, pe care nu o mai văzuse niciodată. Spinning roata, piept in care lucrurile au fost pastrate. Încă îmi amintesc asta, bunica mea obișnuia să aibă.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Lucrurile au descris viața fermierilor din localități. Principala ambarcațiune a fost apoi țesută. Prosoapele atârnau în cameră. brodate cu lucrul cu ace. I-am spus copiilor că în case erau fotografii și icoane, decorate cu asemenea prosoape. Încă am prins în copilărie. Am avut, de asemenea, o mulțime de prosoape brodate în casa bunicii, foi legate de croșetat. Prosoapele au fost atributul principal al nuntilor, semne de nastere si ritualuri funerare. Acum, în multe sate ale Moldovei, asemenea ritualuri sunt încă păstrate.

Ei bine, pe care Yulia le plăcea. Am vrut să merg în iad, dar i-am amintit cum să se comporte. Ca și copii, uneori aceste reguli sunt dificil de realizat!

La expoziție s-au găsit multe obiecte de gospodărie - ghivece, boluri din lut. Îmbrăcăminte, care fuseseră purtate de fermieri, sarafane neobișnuite, pulovere, croșete. Julia nici măcar nu auzea numele. I-au arătat pantofii de ticăloșie în care țăranii au mers.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Ne-am uitat la fierul de călcat cu care ne-am călcat rufele.

Obiecte. care au fost folosite de locuitorii orășenilor, erau deja bufete moderne și rafinate cu ustensile, cufere, sertare, mobilier. gramofon.

Atunci Julia a fost fotografiată lângă pistol. Am examinat armele vechilor dame, revolvere, cuțite. Toate acestea au fost foarte interesante pentru copii. În această cameră, Julia mea mi-a plăcut cel mai bine. Își aduce aminte de soba pentru o lungă perioadă de timp, fântâna era veche.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Aici am avut o excursie la muzeu. Mai avem încă un muzeu de natură în oraș. Există expoziții vii. i-am promis lui Yulia că vom merge, desigur, la o excursie.

După o astfel de excursie, este bine să vorbești acasă cu copilul, să întrebi ce-i plăcea și să-și amintească cel mai mult. Lăsați-l să-și împărtășească impresiile cu familia, prietenii și rudele.

Puteți cere să desenați ceea ce copilul și-a amintit.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Beneficiul vizitării muzeului este imens. Dar este mai bine să mergeți la muzeu cu copii. de la vârsta de 6 ani. Mi se pare că, la o vârstă mai tânără, copilul încă nu înțelege și nu percepe ceea ce a văzut. Dar acest lucru este valabil pentru muzeul istoric. La expoziție. de exemplu, fluturi. câinii și pisicile pot merge cu copii înainte.

Vizitând muzeul, copilul se familiarizează cu cultura, învață istoria pământului său. Acest lucru are un impact pozitiv asupra dezvoltării și educării copiilor.

Cu acest articol participăm la prima nominalizare a concursului "O zi vara am învățat ..", care are loc pe blogul Flori ale vieții.

Sponsorul concursului este editura Mann, Ivanov și Ferber.

Asta e tot, dragi cititori, decât vroiam să vă împărtășesc astăzi. Toate cele mai bune pentru tine. Mergeți într-o excursie cu copiii dvs., îmbrățișați-i în cultură, artă.

Materiale pe tema:

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

Grupuri periculoase în rețelele sociale

Bună seara, dragi cititori! Astăzi vreau să ating un subiect foarte important. pe care mulți o discută acum. Acestea sunt grupuri periculoase în rețelele sociale și impactul acestora asupra acestora.

Mașini moderne pentru copii - mașini electrice pentru copii

În prezent, copiii pot cumpăra orice jucărie. Lumea jucăriilor este foarte mare și fascinantă. Copiii sunt foarte pasionați de imitarea adulților. Băieții vor să fie puternici.

Amintiri ale bunicei mele

Înainte de sărbătorirea marii victorii asupra fascismului, ne amintim bunicile, bunicii, cineva despre părinții care, cu curajul și eroismul lor, au câștigat Victoria. Suntem întotdeauna.

5 date interesante despre maternitate în Germania

Șase ori câștigătorul Cupei Mondiale în gimnastica ritmică, prezentatorul TV și mama Lyaysan Utyasheva au prezentat următoarea serie de "Dragoste fără Frontiere". Continuă să exploreze cum.

Vizitând muzeul, mergem la un muzeu cu copii, copii și nepoți

"Teatrul este o lume magică, oferă lecții de frumusețe, moralitate și moralitate. Și cu cât sunt mai bogate, cu atât mai mult este dezvoltarea lumii spirituale a copiilor ". (BM

Excursie foarte interesantă, foarte mult. Aici, Olga, o să cântăm la unison). Cred că copiii ar trebui să fie transportați în muzee și nu doar necesari, ci NECESARE. Acum, viața noastră este mai prozaică și cinică decât oricând înainte, așadar consider că este datoria mea ca mamă să îi arăt copiilor o altă lume - spirituală, frumoasă, pur și simplu diferită de realitatea noastră. Ca un copil, nu am fost niciodată dus la muzee, teatre etc., așa că am "târât" copiii mei peste tot. Chiar și în mări, trei zile de la plajă și în față - în locuri interesante. Acum se plictisesc - mama mea este într-un decret, cu copilul pe care nu îl vei căra mai ales. Deja plângeți)

Irina, mă bucur că părerile noastre despre faptul că copiii trebuie să fie atașate culturii spirituale coincid. Încerc să-mi conduc nepoata la teatru și muzee. Pentru că părinții sunt ocupați și nu pot merge întotdeauna cu ea.

Noroc în concurs, Olga !!))

Un muzeu bun pe care îl ai, Olya. Fiul meu din copilărie era foarte interesat de excursii și muzee. Apoi, în fiecare vară pe o barcă navigată, am vizitat cu excursii multe orașe. Sa dus cu plăcere la toate muzeele, ghizii au ascultat cu atenție. Dar imaginea, ai dreptate, copiii nu înțeleg încă foarte bine, sunt puțin interesați, preferă exponate istorice.

Ksenia, mi-ar plăcea să merg undeva, să văd frumoase muzee, expoziții. noi visăm foarte mult cu Ksenia în Petru să plecăm. Poate într-o zi, dorința noastră se va împlini. Chiar n-am fost nicăieri. În Odesa, la Moscova, trecând de la o stație la alta, când am fost ca un copil la bunicul din regiunea Samara.

Să sperăm că dorința ta se va împlini! Indiferent cat de rau sunt lucrurile acum, trebuie sa visati si sa credeti, si atunci totul va fi bine!

De asemenea, visez la Peter. A fost acolo pentru o lungă perioadă de timp și sa îndrăgostit de acest oraș pentru totdeauna. Sper că visele noastre se vor împlini. Ce anii noștri!

Oh, Olechka, care sunt anii noștri? Dar totul e atât de dificil pentru noi din anumite motive. Nu am fost niciodată la St. Petersburg. Dar am de gând să merg și la Petersburg.