Scurtă recenzie și primele impresii ale spațiului păsărilor furioase

Tocmai a lansat Angry Birds Space promite 60 de nivele noi, mediul de brand nou, model fizic revizuit, și păsări noi, desigur, o serie de niveluri bonus neobișnuite. Eliberarea jocului a avut loc simultan pe patru platforme, bine, acum ne-am familiarizat imediat cu versiunea iPhone și Mac a jocului.

Primul lucru pe care îl veți vedea este să rulați Space Angry Birds

Arată incomprehensibil, dar de fapt este unul dintre cele mai simple nivele ale Spațiului Angry Birds

Cunoaștere cu o pasăre explozivă în spațiul Angry Birds Space

Astfel, ni s-au promis 60 de nivele noi, pasari absolut noi, nivele noi de bonusuri si actualizari regulate. Despre păsările absolut noi, dezvoltatorii puțin exagerați - păsările sunt în general aceleași, dar arată puțin diferit (mai mult, aș zice, cosmic) și se comportă puțin diferit. Deci, să le numim păsări modificate și nu vom face un eveniment din ea.

Primele cinci nivele ale spațiului Angry Birds Space sunt transmise cu cel mai mare rating literal la prima încercare

Trei stele la nivel în Space Angry Birds - ușor

De exemplu, o pasăre galbenă dintr-o viață anterioară poate acum să accelereze în orice direcție. În versiunea PC sau Mac, direcția este setată de cursor, iar pe platformele mobile - prin atingerea degetului. În primul caz, obținerea mult mai ușoară. O altă schimbare a atins păsările-naduvaike - sub influența forțelor cosmice necunoscute, a devenit pătrată, iar în loc de o creștere bruscă a volumului îngheață totul în jur. Zonele înghețate sunt apoi ușor rupte de alte păsări. Dar celelalte personaje se comportă în același mod ca și în jocurile anterioare: exploda, acoperi volei triple și servesc artilerie grea, stantare ziduri groase și aproape fără a ceda câmpul gravitațional al planetelor și de asteroizi.

Angry Birds Space - nivelul este mai complicat

La acest nivel, Angry Birds Space poate și ar trebui să fie concediat în ambele direcții

Planurile de fundal detaliate, care promite o descriere a jocului în App Store, nu fac o impresie specială. Într-adevăr, în Angry Birds Rio, spatele părea mai interesant, dar acest lucru ar trebui să fie mai mult o vină pentru scenă. Cosmosul cu decoruri bogate ar arăta cel puțin ciudat.

Angry Birds Space - trage asteroizii de sus, astfel incat acestea cad pe porci

Și asta arată detecția nivelului de bonus în Angry Birds Space

Fizica în păsări înfuriate Spațiul funcționează în conformitate cu legi complet neamenajate. Cu toate acestea, puteți înțelege mecanica proceselor literalmente la nivelul al doilea-al treilea. Dar că nici unul dintre viitorul de 500 de milioane de jucători nu au găsit jocul prea complicat, băieți care îngrijesc la Rovio au atras traiectoria mișcării păsărilor, care se afișează atunci când treci. Nu se poate spune că face pasajul destul de atât de elementar, dar primul episod puteți merge timp de 20 de minute Următoarea va fi un pic mai complicat, dar nivelurile de doar 60, iar jocul pentru câteva ore - cu excepția cazului, desigur, ați trecut cel puțin original și are o abilitate minimă tratamentul păsărilor de luptă.

Vreau să spun, dacă ați numărat spațiul Angry Birds Space ca o divertisment pentru un zbor transatlantic, atunci sunteți cel mai probabil dezamăgit. Așa că puneți altceva pe drum - de exemplu, Cut the Rope cu actualizări sau o colecție completă de sezoane Angry Birds.

Terminarea unui episod în spațiul Angry Birds

Ultimul nivel al primului episod al Spațiului Angry Birds. Porcul este doar unul, iar procesul de ucidere seamănă cu un mini-joc arcade

Personal, mi-a luat cam o oră și jumătate pentru a trece prin computer. Pe iPhone - două ore. În acest caz, desigur, nu toate nivelele au fost închise cu trei stele și un bonus a rămas neidentificat. Puteți estima cât de mult va trece pasajul. Nu cred că mai mult sau mai mult.

Deschiderea celui de-al doilea episod în Space Angry Birds

Cel de-al doilea episod al spațiului Angry Birds sa dovedit a fi mai complicat și a avut loc puțin mai mult decât primul

Un nivel tipic din cel de-al doilea episod al Spațiului Angry Birds

Apropo, nivelele bonus sunt unul dintre cele mai puternice puncte ale Spațiului Angry Birds. Dacă în jocul original existau doar episoade neobișnuite, cu mecanică neschimbată a jocurilor, acum sunt un dar plăcut pentru cei care și-au petrecut copilăria pe un prefix de 8 biți. Unul dintre nivelele bonus simulează clasicul Arkanoid, celălalt - Super Mario, al treilea - Space Invaders. Și păsările din fiecare dintre ele se comportă diferit - se folosesc diferite modele fizice. Acest lucru este minunat, deoarece pentru mine, de exemplu, ar fi dificil să-mi imaginez Arkanoidul în greutate.

Screensaver când treceți la nivelul bonusului în spațiul Angry Birds Space

Nivelul bonus al Spațiului Angry Birds în stilul Space Invaders

Și nu mai puțin interesant de nivelul Arkanoid din Space Angry Birds

Este demn adăugând că versiunea mobilă a Angry Birds Space (și anume - pentru iOS) are un set niveluri plătite (0,99 $), care se numește zona de pericol și punct de vedere tehnic este cel mai complex din istoria jocului. Nu aș numi-o cea mai dificilă, dar pentru un set de două sau trei stele în fiecare episod trebuie de fapt să transpirați. Opțiunile evidente pentru trecerea în zona periculoasă sunt aproape nici una - de fiecare dată când trebuie să gândiți separat pasajul. Este păcat că toate acestea nu sunt încă disponibile pentru Mac OS. Sper ca dezvoltatorii să includă zona de pericol în următoarea actualizare, iar fanii lui Angry Birds de pe marele ecran vor avea, de asemenea, noi nivele la dispoziția lor.

Utilizarea elementelor de nivel pentru distrugerea porcilor în Spațiul Angry Birds

Nivelurile cu mai multe planete în spațiul Angry Birds Space sunt interesante în special

Pentru a rezuma, aș dori să rețin încă o dată că jocul a devenit mai simplu, mai ușor de înțeles. Prin urmare, este, de asemenea, de multe ori mai rapidă. Foarte dificile niveluri sunt acum foarte puține. Dar acest lucru ar fi trebuit să fie folosit de mult timp - Rovio va menține interesul prin eliberarea de actualizări, numărul de inovații în care vor fi strict măsurate.

În general, Angry Birds a încetat de mult să fie doar un joc și a devenit un cult real. Deosebit de nebunie rapidă are loc în țările din Asia (Malaezia, Indonezia, Singapore, China, Vietnam, Filipine - aceasta este doar o listă scurtă), în care pentru a cumpăra un păsări de pluș și toate lucrurile mici cu simboluri, puteți la fiecare pas pentru doar mărunțiș. Și, deși Angry Birds are un magazin oficial cu suveniruri, compania dezvoltatoare nu încearcă nici măcar să combată această utilizare a mărcii. În Rovio există băieți glorioși care cred că un astfel de aspect în cele din urmă promovează doar jocul. De fapt, nu există nici o dificultate în găsirea și descărcarea gratuită a oricărei Păsări Angry pentru orice platformă, dar nu doriți să o faceți deloc. Vreau să încurajez sincer creatorii unei sume modeste de 99 de cenți.