Recenzii despre "ce altceva vorbesc bărbații despre" 23 ianuarie, cinema, poster al Irkutsk pe

Doamne ... Cu tot respectul pentru crearea „Quartet“ (a nu se confunda cu „om Kvartet inadecvate“), identitatea participanților și avizul forului ... Ei bine, de fapt: această frustrare și un sentiment de „bazele“ nu a fost mult timp în urmă din filmul ... 0_o ultima astfel de " capodopera „în memoria mea a fost“ Twilight „(sau orice ar fi fost pentru rahat despre vampiri) ... Deși nu este încă posibil să se înțeleagă, spunând că o chestiune de gust și preferințe - fiecare cu ale lui. Și apoi ... „Ce bărbați încă mai povestesc ...“ Da nimic, de fapt ... Dacă primul film cu plăcere pot fi revizuite de 10-15 ori, iar el a fost tot (subliniez: ALL) este complet razosholsya referințe bibliografice (ca filme Gaidai, care cu siguranță vorbește talentul și „apropierea“ la oameni), al doilea film este puțin probabil să sufere soarta „înțelepciunea oamenilor“ ... din păcate, sa terminat ... se simte ca filmul: bine, plin de „Yolki 2“! Deși, din nou, fiecare are propriul criteriu de "calitate" a filmului ...

Mi-a plăcut filmul, ușor și amuzant

Nu știu, atât de negativ, unde ești atât de multe? Am stat în cinematograf, întregul cinematograf a fost aproape de lacrimi.))

Am un maxilar de la râs redus)))

Filmările așa că ... astfel de impresii ca după prima parte nu au fost. Brad arbori 2 și apoi mai distractiv Uite poate fi, dar nu mai mult de o dată.

în opinia mea, de asemenea - gunoi plin
și chiar o separat „Respect“ caramel ... a venit la sesiunea de 5 minute înainte de începerea filmului (în sala de sine) ... iar filmul este deja în curs de desfășurare pentru cel puțin câteva minute este asta? caracteristica cinematografiei? încă o serie ZERO ... jumătate din film a fost transplantat
în general, prostii

Puteți închide fereastra apăsând tasta Esc de pe tastatură sau în orice loc fără ecran al ecranului

Recuperarea parolei