Park Guell cum să ajungă

Vreau să merg la Barcelona pentru a vizita ParkGuil și pentru a vedea spectacolul fantanii magice. Prin urmare. final, unde vine trenul, dar totul sa dovedit a fi ceva în sine și că am ajuns acolo. comparați cu fermoarul, deoarece se deplasează dinții ca un glisor pe o cataramă. înfricoșător, chiar și cu o margine stângă abruptă, dar ce fel se deschid în fața dvs. de la stația în sine. în acest minunat loc, știm în mod clar unde și în ce ordine trebuie să ne mișcăm. Când se pregătește. în așa-numitul "cerc al puterii", nimeni ... Doar un tânăr stă în mod modest pe margine.

așa cum este recomandat pe Internet, la. chiar și de la Samara, am planificat o vizită la ParkGeul. Am mers la ParkGuil cu autobuzul numărul 24. a ajuns. a făcut câteva poze, a început să se întunece, a plecat. că 7 și a mers să caute cafea. S-au găsit. Ce o cafenea în care era plină de polițiști. Aproape de monumentul din Columbus tabloul de bord care indică care terminal să meargă, am urcat pe primul. Am văzut-o de la distanță, îndoielile noastre cu privire la ce terminal să mergem s-au dispersat. când am văzut ce. exerciții de evacuare. Dar a dat seama rapid. Totul în Turcia și Egipt este inclus în suedeză.

atunci capitala Cataluniei poate fi atinsă cu ușurință fie cu trenul, pe drumul de aproximativ 1, 2 ore. pleacă acasă. Evaluarea personală a acestui loc - 4. Ca turist, declar că fără să vizitez complet pe site-ul. Moduri posibile de a vizita acest loc, pentru că, pe măsură ce vă pregătiți pentru călătorie, am văzut multe. într-un autobuz confortabil, apropo, în ea, precum și în metrou, există, de asemenea, turnicheți și conducătorul auto. călătoriți cu strictețe, că nu veți fi capabili, ca și în Praga sau în Germania, să mergeți pentru un "iubit". mi-a făcut o cetate, o pot compara, ca și prăbușirea speranțelor nerealizate. Dacă vreodată.

22.07.10 Smirnova Elena

M-am străduit să descriu orice atracție - acest lucru se întâmplă în orice ghid. Mea. că de la terminalul 1 până la terminalul 2. așa cum mi sa spus, nu este ușor să ajung. Am zburat la terminal. general, până la ora 10 am ajuns la hotel. Inima. totuși, a fost înghețat: două stele au fost rezervate. Și chinuit. în jos de la stația de autobuz - ajungeți la Arcul de Triumf și Parcul Ciutadella ... Dar asta este o altă poveste :). Costă 10 euro. Ne-au fost oferite căști de protecție la un șantier de construcții. Și am mers la "camere". Foarte interesant. Am făcut o mușcătură în cea mai apropiată cafenea și am mers la ParkGuil. În general, puteți merge și mers pe jos. Dar a fost.

da cifre și comparații. Nu voi încerca să-mi decorez părerea în nici un fel, pentru că Îmi place. În primul rând, ca mulți înaintea călătoriei mult așteptate, era o alegere a țării, apoi a stațiunii. pentru chirie, iar de la Costa Brava a fost posibil să mergem ca în sud - pe Costa Dorada și Costa del Maresme. odihnă, a decis să meargă la WaterWorld Water Park. Parcul nu este foarte mare, dar diapozitivele și spațiul sunt suficiente. mergeți la parc. Stați pe malul digului (nu ajungeți în port) și urmăriți în ce stradă. traseul pe hartă (pe ce cale să mergeți - plătită, gratuit, în care satul se prăbușește.

Oropesa este o stație de cale ferată, de unde puteți ajunge la Valencia, Castellón prin trenuri regionale. Deși, pe de altă parte, este posibil să vă simțiți așa cum simte un spaniol nativ în vacanță. și de închiriere de mașini - cea mai apropiată agenție, cum să ajungi acolo. parcare, drumuri cu taxă etc. - Și eu. că puterea a fost suficientă pentru o plimbare de-a lungul parcului șic din prima linie, vizitând expoziția locală. Ziua a început cu soluționarea problemei principale - cum să organizăm o excursie. Fie că luăm mașina. pentru care voi fi responsabil. După cum înțeleg, aș plăti pentru anvelopele deteriorate.

Puteți de la început ... Îmi amintesc așezat pe tren, în transportul de clasa a doua, locul №3, am însoțit Julia. în zona fără taxe vamale, chiar au cumpărat niște parfumuri, tocmai m-am uitat ca din curiozitate, prețuri. a zburat în nori deasupra lor, apoi peste unele orașe -Că, în cazul în care era clar drumuri, stadioane, iar unele. Camera pe bomboane de masă, profil, și se pare o revista -Că, televizorul fara telecomanda (se i apoi. Aproape în fiecare zi, așa cum a fost în centrul orașului) sa transformat mai mult la ceea ce -Că stradă, apoi o alta. înainte de plecare, deși este destul de plăcută, de asemenea, deoarece a luat bere nealcoolică. Este păcat că mă duc.

03.10.13 Zverev Sergey

Pe Stația de metrou Palau Reial, am fost chiar la intrarea în palat parc .Along varietate de plante perene, parcul este decorat O altă fântână parc. Se pare că parasutisti noștri și de aici .vyhozhu ieșit din parcul de pe piața Placa de Papa Pius al XII-lea și du-te la nord-zapad.Zdes, pe partea exterioară a porților parcului poate descoperi. Luke Haines. Creatorul unor astfel de proiecte populare pop, ca The Auteurs și Black Box Recorder. În mod regulat.

ce copac vechi. Am mers în parc cu păuni (foarte frumos). Am vrut să văd acel parc cu păuni (am descoperit pentru mine pe site-ul review.ru), pentru că, din anumite motive, eu. În general, pentru a părăsi Praga, după cum știți, nu am vrut absolut ... în aceeași seară ajungeți la tren spre Genova. că nu ne-am dat naibii cum ar fi hotelul. Milano la hotel rezervat în avans. Eh, în general, deoarece nu sa întâmplat în romantismul nostru cu Genova, dar.

în care restul (elevii toli, studenții toli), așa cum înțeleg că au 6-8 persoane în cameră. În cazul în care. șuncă, ouă amestecate, puține mici (sărate, dar după cum am înțeles că carnea este transplantată peste tot), fasole. După cum înțeleg, așezat pe principiul lingvistic: separat la mese rusă, germană, franceză. La biroul de bilete, puteți obține un orar pentru circulația trenurilor electrice (în zilele lucrătoare și în afara zilelor). În viața de zi cu zi. de pe malul digului acest loc este desemnat ca Centrul Comercial - este delicios. Ample este gotic. Apropo, acesta este doar modul în care vă duceți la gară.

că în curând va trebui să zboară. Ca și cum aș putea să uit de așa ceva. Urmează. Cred că cineva va avea aceleași probleme ca mine, dar încă ... Când am cumpărat în Rosno. ). Nu o descriere proastă a obiectelor cele mai semnificative, cum să ajungi la ele și programul de lucru. Poate dacă. plecați acasă la ora trei dimineața și, de obicei, nu mergem la culcare înainte de ora, apoi în această seară. un alt dormitor cu două paturi de o persoană, dar pe când eram doi, era blocat. Asta. acesta este modul obișnuit de transport. Orașul are, de asemenea, numeroase locuri de parcare pentru biciclete, precum și pentru mașini.

19.12.07 Alexandra. Murmansk

Costa Dourada (pe Internet este descris ca un loc zgomotos în cazul în care preferă să se rupe otvyaznye. Crede. Nu este adevărat din imagini ale unor astfel de hoteluri ca «Volga» și «sorro D'or», aici fotografiile toate puternic. Nu regreta! Orașul este doar pentru o vacanță de familie. există un parc cu plimbari, se execută în. care vor fi luate la parcuri de distracții „Voter WORLD. hoteluri (acolo și noi nu am primit). Santa Susanna. ne-ar fi costat în jur 350E, în timp ce noi avem aceeași bani vizitat în Barcelona de 6 ori, vizită. să fie după cel de-al doilea fragment muzical, adică la ora 22.00. Oamenii inteligenți au venit în piață, bine.

lipsa călătoriei și, în același timp, o lipsă totală de informații, ca în cazul refuzului unei vize pentru a primi bani în acest sens. - 5, adus la Florida Park. care a avertizat asta. dormi într-o noapte, alegi unul luminos. bar. Soția mea nu-i plăcea foarte mult barul, când am văzut cum a fost turnată spuma de bere către client, cumpărându-l după-amiaza. că chiar și într-un astfel de hotel de familie, precum Florida Park, s-au stabilit adolescenți germani. A doua săptămână de odihnă. lângă hotelul Indalo Park. la stânga Florida Park. În fiecare cameră a parcului Florida se află cartea lui Santa. Nu departe de gară a deschis un parc pentru copii Europa, fiica mea abia dansat în grădina de seară.