Trecerea jocului - Pagina 4

Activitate: Urmați dispozitivul de scufundare

Ne întoarcem cu transmițătorul la masă - sunetul devine maxim. Mișcăm hârtiile împrăștiate pe masă, găsim un receptor sub ele. Am citit în dosar documentele de observație pentru Henry și Delilah. Discutăm tot ce se vede cu Delilah. Noi decidem să ne întoarcem la turnul "Două căi".

Sarcina: Înapoi la turnul "Două căi"

Ne întoarcem la podul de piatră, sărim peste el (nu din fericire, pentru că nu ne putem întoarce).

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Vedem focul pe locul cortului abandonat. Informăm despre acest Delaille.

Spune că va încerca să rezolve problema cu evacuarea.

Ziua 77 (continuare)

Henry se întoarce automat în turnul său. Receptorul, luat din cort, începe să facă sunete.

Activitate: Urmați receptorul

Chemăm radioul lui Delilah, informăm despre semnalul receptorului. Plecăm afară, mergem la pământ.

Notă: Când apăsați tasta "N" în locul busolei, apare un dispozitiv pe care există o fereastră. Această fereastră indică direcția spre latura lumii. Pentru a vizualiza harta, apăsați tasta "M" și utilizați lanterna (tasta "F").

Ne întoarcem în toate direcțiile, determinând din ce direcție se aude cel mai puternic semnal. Ne uităm la hartă. Ne mutăm de-a lungul căii care duce de la turn spre cercul de pietre de piatră (Wheel Wheel). Ne odihnim în păduri. Apăsăm LMB de două ori, ștergeți pasajul. Plecăm în pomul la care este atașat rucsacul.

Notă: Locația rucsacului pe hartă.

Scoatem rucsacul (LKM).

Sarcina: Verificați punga ciudată

Spargem dispozitivul de alarmă, verificăm rucsacul. Vedem atașat de el cheia de la poarta din peșteră 452. Vă informăm despre descoperirea lui Delaille.

Spune că vede un bărbat pe turnul lui Henry.

Sarcina: Înapoi la platformă

Ne întoarcem înapoi la turn. Urcăm pe platforma de sus, găsim jucătorul atașat la ușă. Ascultăm înregistrarea - înregistrează conversațiile noastre cu Delilah. O informăm despre asta.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Dimineața, Henry scutură încă o dată înregistrarea pe bandă.

Răspundem la apelul Delay.

Sarcină: explorați peștera

Mergem în jos la pământ, mergem la toaleta din apartament. Din aceasta vom urma calea spre pestera. Intrăm în peșteră, ne apropiem de ușă. Faceți dublu clic pe el LMB (mai întâi utilizați cheia, apoi deschideți ușa). Trecem înăuntru. Urmăm tunelul de piatră. Un clic al ușii închise se aude din spate - nu va fi posibil să o deschideți din interior.

Sarcina: găsiți calea din peșteră

Noi mergem mai departe. Căutăm o coborâre abruptă, dar nu putem merge în jos, tk. nu avem elemente de fixare. În stânga găsim o fisură în pietre. Folosim un topor, strângem într-un spațiu îngust.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Mergem înainte. Auzim vocea cuiva, dar nu vedem persoana care vorbeste. Continuăm să mergem înainte, apropiindu-ne de ieșirea din peșteră.

Sărim de pe margine în jos.

Traversați calea, intrați în peșteră, care serveste drept refugiu pentru cineva. Studiem cu atenție toate elementele de aici, citiți și colectați documente. înregistrări, desene. Am informat-o pe Delilay despre tot ce am văzut. Sub documente se găsesc cârlige.

Notă. Locația cârligelor este acțiunea principală care permite continuarea trecerii jocului.

Sarcină: explorați adâncimile peșterii

Urcați piatra pe partea opusă a intrării. Vedem spre stânga. Utilizați cârligul de pe fisura din piatră. Am atașat o frânghie, mergem în jos. Mergem de-a lungul căii spre vest, care merge spre calea care duce spre Thunder Gulch, spre sud.

Notați. Deviind de la calea spre vest, vom auzi semnalul receptorului. Mergem să-i găsim sursa. Detectați moosele moarte, pe gâtul căruia este fixat gulerul cu emițătorul.

După ce ajungem la chei, ne grăbim în peșteră. Intrăm în el, du-te la ușă. Deschide ușa, intră din nou înăuntru. Ajungem la coborârea abruptă. Aplicăm un cârlig la fisura din piatră. scapă. Mergem pe un tunel de piatră.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Descoperim corpul lui Brian Goodwin. Trecem peste el, continuăm drept înainte. Abordând ieșirea. Comunicăm cu Delilah, informăm-o despre găsirea noastră teribilă.

Fumul din focul agravează vizibilitatea. Se întinde pe toată pădurea lui Shoshone. Henry își împachetează lucrurile.

Provocare: Colectează-ți lucrurile

Colectăm toate elementele active pe care le puteți lua cu dvs. (fotografii, inel de nunți etc.). Delilah intră în contact. Ea raportează că două incendii s-au alăturat în "o catastrofă absolută".

Activitate: Urmați receptorul

Receptorul începe să funcționeze prin recepționarea de semnale. Coborâm la pământ, ne mutăm pe traseul de-a lungul căruia am mers în prima zi a sosirii noastre (la vest).

Delilah spune că el și Henry vor fi luați cu elicopterul.

Ajungem la alunecarea de teren, unde asigurarea a fost întreruptă la prima coborâre. Folosim frânghia pe fixare, mergem în jos. Ne îndreptăm direct spre vest - semnalul este amplificat. Ne întoarcem spre nord, mergem pe o creastă stâncoasă. Ne apropiem de locul unde colierul atârnă pe piatră. Ascultăm caseta audio atașată la coarda. Totul devine clar.

Problemă: găsiți dovezi pentru Goodwin

Pe frânghia lăsată de Goodwin, mergem în sus. Mergem în sus (se deplasează spre nord). Ne apropiem de mormanul de gunoi.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

În dreapta găsim o trapă de sine. Deschidem-o, mergem în jos.

Investigăm toate elementele active, colectăm documente. Contactăm DeLayla, o informăm despre ceea ce a văzut.

Sarcina: Mergeți la nord spre turnul "Torofar" pentru evacuare

Deschideți harta. De la locul unde se află dugoutul Goodwin. Trebuie să ne mutăm spre nord, spre turnul pe care lucrează Delilah, până la locul de evacuare. Plecăm din cort, ne apropiem de frânghie și ne coborâm. Urmează calea care duce spre Lacul Johnsy. Din iazul de pe defileul Thunder Thunder ajungem la frânghia (pe stânga), cu care am urcat să ridicăm proviziile trimise. Mergem spre nord, la cutia de livrare. Din ea ne mutăm în nord-est.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Plecăm la funicular. Ne urcăm, traversăm defileul.

Plecăm la turnul din Delilah. Ne ridicăm pe turn și intrăm în cameră.

Luăm căștile pe masă cu un microfon. contactul cu Delilah. Mergem în jos, mergem pe platforma, pe care am debarcat de la funicular.

Parada pasajului - focul - pagina 4 - autorul lenin 17

Plecăm din pădurea lui Shoshone.

Urmărim titluri, admiră personajul, pentru care am jucat ...