Nintendo comută știri, recenzii de joc, forum, de ce jocurile nintendo au nevoie de localizare rusă

5 Pokémon Red / Green / Blue Version (GB) - 31,37 milioane

6 Tetris (GB) - 30,26 milioane

7 noi Super Mario Bros. (DS) - 29,13 milioane

8 Play Wii (Wii) - 28,74 milioane

9 Duck Hunt (NES) - 28,31 milioane

10 noi Super Mario Bros. Wii (Wii) - 26,85 milioane

Jocurile de prima parte de la Nintendo au ocupat complet topul zece clasament! Succesul fugar al Wii Sports dovedește că piața este așa-numitele jocuri de familie (a nu se confunda cu Ocazionale!) Depășește cu mult numărul de așa-numitele „hardcore“. Un cititor atent poate argumenta că Wii Sports vine cu fiecare consolă, iar singurul mod în care societatea a fost capabilă să realizeze astfel de niveluri ridicate de vânzări.
Dar merită să te uiți la locul patru în clasament pentru a-ți schimba mintea: există Wii Sports Resort. Acest lucru poate însemna doar un lucru - jucătorii au plăcut cu adevărat jocurile din această serie. În susținerea argumentului meu am cita câteva cifre: Metroid Prime 429 a avut loc, și The Legend of Zelda: Ocarina of Time - 79. Trebuie să se înțeleagă faptul că Nintendo - nu este o organizație de caritate și este una dintre prioritățile activității sale este de a avea grijă de bunăstarea acționarilor. Acesta este motivul pentru care, în primul an de viață pe Wii U au fost Wii Sports Club. Noi Super Mario Bros. U și Wii Party U, mai degrabă decât un nou Metroid si The Legend of Zelda. Big N trebuie să vândă o mulțime de console, și așa cum ne-ar fi dorit să vadă mai multe jocuri hardcore - piața dictează termenii săi proprii.

Concept-art jocuri Metroid pentru Wii U

Luând în considerare toate cele de mai sus, înțeleg de ce Nintendo în Rusia lucrurile nu sunt la fel de bun ca ne-am dori, suficienta. Unul dintre motivele principale - jocurile cheie nu au localizare rusă! Majoritatea jucătorilor ruși doresc - și de fapt au dreptul - să joace în limba lor maternă. Pentru mai multe limbi străine în joc - un obstacol de netrecut pentru achiziționarea, de mai mulți concurenți în fața Sony a realizat mult timp acest lucru și includ localizarea a cincea a prevalenței limbii în lume, în fiecare versiune majoră. Calitatea jocurilor Sony localizarea, uneori, lasă mult de dorit, dar este - spre deosebire de majoritatea comunicatelor de Nintendo. Acesta este unul din motivele pentru care în țara noastră PlayStation 3 este mult mai populară Wii / Wii U.

Fără îndoială, mulți jucători experimentați de la Nintendo a fost mult timp obișnuiți să joace în limba engleză, dar eliberează Luigi Mansion 2 și MarioLuigi: Dream Team Bros. a dovedit că un N mare poate introduce foarte eficient localizarea rusă. Sunt de acord, la orice nivel de cunoaștere a unei limbi străine de a juca acasă este întotdeauna mai plăcută. În plus, nimeni nu interzice trecerea la altă limbă. Nu suntem împotriva jocurilor de limbă engleză, suntem pentru a avea o alegere!

În corectitudine, este necesar să menționăm că Nintendo a început să înțeleagă simplul fapt că jucătorii din Rusia vor fi mai dispuși să cumpere jocul în limba lor maternă. Wii Sports Club, Wii Party U, Nintendo Land, noul Super Mario Bros. U sunt localizate calitativ. A fost ultimul tichet - traducerea jocurilor-cheie. Nintendo, încă mai credem în discreția ta, nu ne eșua!

Ați găsit o eroare? Selectați-l și apăsați pe Shift + Enter sau faceți clic aici. să ne informeze.

Jack Shepard

Andrey-XSX

În Rusia, limba rusă este necesară pentru jocuri și doar câțiva nu. Am o rețea de magazine cu jocuri și lipsa limbii ruse doar una din fiecare douăzeci de persoane. Doar fript pentru a asculta nonsens despre faptul că limba rusă în jocuri pentru vânzarea de jocuri în Rusia nu este atât de necesar, este foarte necesar pentru vânzări.

Desigur, în unele cazuri, jocul face o persoană să învețe limba altcuiva (eu, pentru unul, am făcut Segovsky Shadowrun). Dar, mai întâi, nu toată lumea, și în al doilea rând, nu toată lumea are dorința de a se deranja și este timpul pentru asta. În cele din urmă, într-adevăr - de ce nu avem dreptul la cel puțin o traducere a textului (care, poate, preferabilă) a jocurilor în limba lor maternă?

Se pare că Nin în Rusia sa intensificat recent, așa că sper să îmbunătățim situația în această privință.

ScaryZerGG