Lumea spirituală prin ochii celor care au fost acolo

Iov a pus întrebarea secolului, întrebând: "Dacă o persoană moare, va trăi din nou?" (Iov 14:14).

Isus Hristos a răspuns astfel: "Căci Eu trăiesc și veți trăi" (Ioan 14:19). La fel ca nașterea, moartea este un pas necesar pentru perfecțiunea noastră veșnică - ușa care duce în viața viitoare, în lumea spirituală. Mărturiile scrise ale primilor sfinți din zilele din urmă, pe care le avem, sunt dovezi că viața nu se termină cu moartea. Când Mântuitorul a venit pe pământ, a murit și a înviat din nou, El a deschis ușile mântuirii, a rupt lanțurile morții, astfel încât să putem trăi.

Brigham Young a spus: „Corpurile noastre sunt compuse din materie tangibilă vizibile ... Ceea ce numim moarte nu distruge trupul, acesta împărtășește doar spiritul și trupul, ci fundamentul vieții inerente în elementele naturale care alcătuiesc corpul, continuă“ (Învățăturile lui Brigham Yang, compilat de John A. Widsoe).

Deoarece nici unul dintre noi nu a murit, moartea rămâne necunoscută și de neînțeles. Cu toate acestea, unii oameni au vizitat lumea spirituală prin experiențe, visuri și viziuni aproape de moarte. Putem învăța multe despre moarte și viitoarea viață din cuvintele lor.

Mori, nu rămânem singuri

O astfel de cunoaștere pe care o primim din aceste povestiri este faptul că, în primele minute după moarte, spiritul care a murit este adesea întâmpinat de ghidul care îl însoțește în lumea spirituală.

Lorenzo Dow Young, care a avut experiență în experiențele morții la începutul anilor 1800, a spus: "Când eram în afara corpului, am fost pe deplin conștient de faptul că m-am schimbat. În același moment, alături de mine era un mesager ceresc sau un ghid. M-am gândit și am acționat la fel de natural ca atunci când eram în corp și toate senzațiile mele în afara corpului erau la fel ca în el. El a continuat: "Cel care a venit după mine purta haine de zăpadă. Ghidul meu, când l-am sunat, a spus: "Să mergem" (Marlene Sullivan "O privire în cer, experiențe apropiate de moarte în primii ani de existență a Bisericii").

Tom Gibson, care era pe punctul de a muri după un atac de inimă, a spus că prietenul său Daniel a venit să-l însoțească în lumea spirituală. El a scris: "Lumea era diferită. Nu știu cum am ajuns acolo. Tocmai urmaam pe Daniel. Se părea că tot ce trebuie să fac este să mă gândesc unde vreau să fiu, și aș putea merge acolo cu orice viteză pe care aș dori să o fac. Am continuat să umblăm și am observat altcineva pe drum. Când am abordat această creatură, am văzut și am simțit că era o persoană extraordinară. Și am fost șocat când m-am uitat la el. Sa sculat în lumină. Daniel a întrebat dacă știu cine este și am răspuns că știu. Acesta a fost Isus Hristos.

Când ne-am apropiat de Mântuitorul, am simțit o mare dragoste venită de la El. Este greu de descris, dar a fost simțit peste tot în jurul lui, și am simțit o dragoste extraordinar de mare pentru El. Am căzut la picioarele lui - nu pentru că m-am gândit la asta, dar pentru că nu am putut sta „(Marlene Sullivan“ Uită-te la cer, aproape de moarte experiență în primii ani ai Bisericii „).

Este plăcut să știm că cei dragi sau îngerii noștri ne vor saluta atunci când părăsim trupurile noastre muritoare și ne vor ajuta să știm unde să mergem.

Lumea spirituală va fi plină de slavă, dar el ne va fi cunoscut

Firește, suntem curioși în privința a ceea ce arată lumea spirituală. Unii oameni care au vizitat acolo au dat o descriere clară și vie. De exemplu, fratele Petterson, care a spus că era ca o lume pe care o cunoștea pe pământ. El a scris: "Au fost orașe și sate, râuri și lacuri, câmpuri și grădini, case și vile, temple și palate, flori și animale de o frumusețe și o varietate extraordinară. Oamenii erau ocupați. Unii construiți, unii plantați, unii recoltați "(Marlene Sullivan" O lume magnifică de spirite, martori oculari despre unde mergem când vom muri ").

În 1867, John Powell scria: "Spiritul meu mi-a părăsit trupul și am mers cu ghidul meu. Acolo am văzut locuitorii. Casele și copacii erau frumoși în aspect. Am fost atât de surprins și de bucuros că am rugat-o pe ghidul meu să mă lase să rămân și să locuiesc acolo, pentru că totul era ca și în lumea noastră ".

Tom Gibson, a cărui experiență în experiențele apropiate de moarte a fost deja menționată, descrie, de asemenea, aceste locuri: "Apoi, Daniel ma adus în oraș. Era un oraș de lumină, asemănător cu orașele de pe pământ, pentru că erau clădiri și drumuri acolo; dar aceste clădiri și drumuri păreau să fi fost construite din materiale pe care noi le considerăm prețioase pe pământ. Arătau ca marmura, aurul, argintul și alte materiale strălucitoare, numai că erau diferite - se părea că clădirile și străzile străluceau și străluceau. Întreaga scenă era de o frumusețe de nedescris. Mai era un sentiment care a venit cu asta. Există întotdeauna ceva pe pământ care te îngrijorează. Întotdeauna există o problemă care te deranjează. Sau sănătate, bani, oameni sau războaie sau altceva. Totul a dispărut. Am simțit că eram absolut calm, ca și cum nu ar exista probleme de îngrijorare. Aceasta nu înseamnă că nu au existat probleme - tocmai părea că totul era sub control. A fost un sentiment atât de minunat încât nu aș vrea niciodată să pierd. "(Marlene Sullivan" O privire la cer, experiențe de moarte aproape în primii ani ai Bisericii ").

Nu vor exista străini

Thomas S. Thomas a mărturisit de asemenea că relația depășește această viață. El a spus: "La început, rudele tale cele mai apropiate te vor întâmpina: tatăl tău, mama, frații și surorile și toți cei apropiați și dragi de tine și care au trecut din viața pământului și au intrat în lumea mai bună înaintea ta". El a continuat: "Înțeleg că nu voi întâlni pe nimeni altcineva în timpul salutării a milioane de suflete care sunt acolo. Au fost două grupuri de suflete pe care le-am întâlnit acolo. Un grup trăia la pământ și la lăsat înainte să apară acolo, iar celălalt doar așteptam șansa mea de a vizita pământul. Nici unul dintre ei nu era un străin pentru mine: întotdeauna i-am cunoscut "(Marlene Sullivan" O privire asupra cerului, experiențe apropiate de moarte în primii ani de existență a Bisericii ").

Moartea nu trebuie să se teamă

Nu trebuie să ne fie frică de moarte, pentru că atunci când părăsim această viață, vom fi scutit de durerea pământului și a umplut de bucurie. Brigham Young a spus: „Trebuie să ne întoarcem și să se uite la moarte și cred că, atunci când vom trece, de ce acest lucru este cel mai mare avantaj pentru existența noastră, pe măsură ce trecem de la o stare de tristețe, durere, tristețe, suferință, durere și dezamăgire într-o stare de a fi în cazul în care vom fi capabili să se bucure de viata la maxim, modul în care acest lucru se poate face fără un corp. "

La fel cum o mamă uită durerea nașterii, de îndată ce copilul ei este în brațe, vom uita suferințele vieții pământești și vom găsi confort și bucurie.

Thomas S. Thomas a mai spus: "Toate abilitățile mentale au fost restaurate. Amintirile calde ale trecutului s-au întors, sufletul a primit înțelepciune și cunoștință și a fost umplut de iubire veșnică. Distanța nu a fost o barieră în calea transmisiei gândirii fără dispozitive suplimentare sau care călătoresc în voia voastră. Înțelegerea voastră este întărită; punctul de vedere al viitorului este simplu; dorința de cunoaștere este inepuizabilă; tu ești stăpânul tău; intelectul devine cheia tuturor zonelor, ceea ce face o cale nesfârșită a perfecțiunii și este un loc al satisfacției și al bucuriei sufletului. Timpul este calculat aici într-un mod diferit decât în ​​viața pământească "(Marlene Sullivan" O privire asupra cerului, experiențe apropiate de moarte în primii ani de existență a Bisericii ").

Moartea aduce speranță, lumină și iubire

Poate cel mai important, ceea ce învățăm de la cei care au vizitat lumea spirituală este că Tatăl Ceresc și Fiul Său, Isus Hristos - este ființele divine care ne iubesc și veghează asupra noastră și putem trăi din nou cu ei dacă urmăm exemplul Mântuitorului nostru Isus Hristos și vom păzi poruncile lui Dumnezeu.

Aceste mărturii ne învață că timpul nostru de pe pământ este doar un moment și că eternitatea se întinde înaintea noastră. Citind aceste povestiri, suntem imboldati de importanta cat de importanta este sa folosim timpul pe pamant mai productiv. Ne putem reconsidera prioritățile pentru a direcționa timpul și energia spre dezvoltare și auto-îmbunătățire. Toată lumea are păcate în care să se pocăiască, deficiențe care trebuie transformate în forță și slăbiciuni care trebuie depășite.

"Căci, iată, această viață este un timp pentru ca oamenii să se pregătească pentru o întâlnire cu Dumnezeu; Da, iată, ziua acestei vieți - aceasta este ziua în care oamenii făcut faptele lor ... dacă nu o mai bună utilizare a timpului lor, în timp ce suntem încă în această viață, atunci vine întunericul de noapte, în care va fi imposibil de a face orice afacere „(Alma 34: 32-33).

Aceste fapte alinat sufletele noastre știind că în viața viitoare, vom fi capabili de a trăi în cazul în care regulile de dragoste și lumină - un loc de o mare frumusețe și pace eternă. Pentru a realiza această stare de fericire, este important să urmeze sfatul lui Nefi: „De aceea, voi trebuie să se miște înainte cu fermitate în Hristos, având o claritate perfectă a speranței și a iubirii pentru Dumnezeu și pentru toți oamenii. Prin urmare, dacă merge mai departe, ospat la cuvântul lui Hristos, și rabdă până la sfârșit, iată, așa vorbește Tatăl: Vei avea viață veșnică „(2 Nefi 31:20).

(Vizitată de 1 ori, de 1 ori astăzi)

Acest site funcționează independent de Biserica lui Isus Hristos a Sfinților din Zilele din Urmă (uneori numită "Biserica Mormonilor"). Opinia exprimată aici nu reflectă întotdeauna poziția Bisericii. Perspectiva persoanelor individuale este responsabilitatea lor personală și nu reflectă întotdeauna poziția Bisericii. Pentru a vedea poziția oficială a Bisericii, vizitați site-urile web LDS.org sau Mormon.org.