Joacă în cele trei regate - descriere joc, recenzii, evaluări

Moștenirea celor mai misterioase și mai misterioase legende slavice este browserul MMORPG Three Kingdoms, complotul căruia se bazează pe lucrările fanteziste ale scriitorului rus Yu Nikitin. Dezvoltatorii folosesc tehnologia flash pentru a crea jocul, așa că sa dovedit a fi destul de frumos și animat.

Lumea jocurilor este sfâșiată de contradicții: cele două state antagoniste - Artania și Kuyavia - se luptă între ele și împotriva inamicului comun - Întunericul. Artansii luptă prin dezvoltarea și abilitățile fizice, iar cuyvas preferă să dezvolte abilități magice. Personajul nou creat este disponibil în unul din cele șase moduri: Magician, Ratoborets, Wizard, Pathfinder, Knight and Robber. Clasa poate fi modificată la orice nivel prin trimiterea la NPC dorită. Bleed caracterul trece prin îndeplinirea sarcinilor care sunt adesea foarte interesante în conținut. Îndeplinind sarcinile unei facțiuni, jucătorii câștigă o reputație care îi permite să se bucure de anumite beneficii și beneficii.

Echipamentul poate fi obținut de la monștri sub formă de picătură după ce sunt uciși. Unele lucruri se vor stabili. Setul complet oferă avantajelor suplimentare proprietarului, sub forma unei creșteri a caracteristicilor importante. Pentru grupurile de jucători, sunt disponibile cazuri de nivel adecvat. Mobii sunt mult mai puternici și mai puternici decât cei obișnuiți, iar extracția din ele este mult mai interesantă. În joc există, de asemenea, lupte PvP, pentru care victoria are premii speciale și titluri (de la miliție la cea cerească). În cele Trei Regate, în afară de luptă, puteți să vă angajați și într-o ocupație absolut pașnică. Profesiile sunt în mod obișnuit împărțite în pradă (erbivor, prospector, pescar) și producție (alchimist, maestru, artizan). În același timp, doar două dintre ele pot fi studiate. Ca profesie secundară, există o Znaharstvo cuprinzătoare.

Roksolana a fost deja curățată, poate chiar din cauza feedback-ului, inclusiv pe acest site. Ea a devenit în viața reală de către soția Stats. Am blocat oxigenul în toate direcțiile, nu este cu adevărat posibil să câștigi în joc prin metoda jocului, în legătură cu care este imposibil să joci la nivelul jucătorului mediu. Proiectul se apropie de dispariția sa. Principalele instanțe interesante au încetat să mai viziteze jucătorii din cauza incapacității de a face față persanilor care au pompat peste prada mega. Jucătorii vechi arată mai ales abilitățile lor în inundațiile din secțiunea de joc a "Inn".

+4 Este recenzia folositoare?

la început mi-a plăcut jocul-drumeții în pădure, luptând cu o altă cursă, colectând rezov. tranzacționare pe piață. și comunicarea în clan. Apoi, când am ajuns la nivelul 5, a devenit un pic plictisitor, dar au fost multe căutări, adică ceea ce a fost implicat. Acum, pentru că 6 ur-călătorii în pădure nu sunt reale, dacă nu vărsați bani reali, nu puteți câștiga foarte mult prin vânzarea rețeturilor și, prin urmare, este imposibil să pompiți persanul în continuare. Ce a mai rămas? Drumeții în teritoriul inamic (dacă este permis de facilitățile de joc). colectarea resurselor. comunicare în clan. Cu toate acestea, comunicarea rămâne în joc. Apropo sa întâlnit acolo cu vecinii de-a lungul străzii

Mi-a plăcut jocul. acum nu. toate pe trunchiat. monștrii s-au întărit. căi slăbite. Profesii nu aduc profit. astfel încât trebuie să colectați o mulțime de timp. pentru că mulțimile atacă constant. pauzele sunt frecvente etc. Reaprovizionarea jucătorilor noi este minimă. va fi a doua zi. uita-te la ceea ce trebuie să stai pentru o zi sau ceva de câștigat. scuipa si pleaca sau exista o alta optiune de a turna bani. Puteți turna în cantități moderate. dar acum trebuie să fii aligarh. joc rău doar a șters (

Joaca în curând va fi de cinci ani, au existat 2 pauză de șase luni, super elevația nu este atins, dar ceea ce am dorit atunci și a câștigat în joc, fără a investi reale, dacă doriți să obțineți totul dintr-o dată, atunci ai nevoie de la Real Madrid, joc câștigând în prezent metodele sunt foarte posibile. Valoarea principală a proiectului face jucători vechi în schimbare vyremya nu a fost doar o dorinta de a iesi si uita de joc la toate, dar prietenii ca ea a revenit)

+12 A fost aceasta recenzie utila?

+5 A fost aceasta recenzie utila?

O parodie a legendei sau parodia legenda))) Dar interesant! Am jucat bine a ajuns la lvl neplohoshgo și apoi mi-a trântit pentru totdeauna în închisoare din cauza presupuselor porecla rău! Ce-a fost imposibil de spus la Deveniti? Și doar atunci când a ajuns la înălțimea normală! Acest lucru este mine vsbesilo Am aruncat jocul și acum îl urăsc. Și jocul în sine este mediu.

5 ani eu joc acest joc și nu te plictisești, real în toate jocurile trebuie să investească, dar există o opțiune, este posibil pentru a câștiga o profesie, ci un persan Kutch va fi un pic mai mult, dar se poate turna reale si sangereaza rapid. Toată lumea alege prin abilitățile lor. Și principalul lucru este că se joacă oameni foarte buni cu care poți să vorbești și în viața reală.)

Joc de browser bun. În spiritul lui Goldmoon și prințului. Dacă mâinile sunt drepte și există timp pentru joc, atunci puteți juca bine fără real. Lags pentru anul trecut a devenit mai puțin, și reputația interesantă, evenimente, quest-uri - mai mult :) Și ce fel de turnee conduce! În general, de la mine un semn plus și ar recomanda pe toată lumea să încerce să vă asigurați!