Extras din călătorie

O fiică a venit pentru nepoții ei și o vacanță timp de două săptămâni. Am decis să facem o excursie și să vedem Bulgaria. Am făcut un plan - un traseu. Dându-și seama că dorim să vedem o mulțime, și copiii din greu pentru atât de mult timp să fie în mașină, am decis să se stabilească în hotel. Traseul a fost după cum urmează: Balchik - check-in la hotel, Kaliakra, Manastirea Aladzha, Pădurea de piatră, Cetatea "oi" stâncă Minunat Gospodinovo (grădină zoologică și un restaurant), Biala, Obzor. Dar ruta noastră sa schimbat surprinzător pe măsură ce ne-am mutat.

Ne-am trezit la 30 de minute, spălat, toți au lăsat periuțele de dinți în rucsaci, care, în seara, au fost pliate necesare pentru toate lucrurile personale. La ora 6 a părăsit deja parcarea, copiii s-au comportat ca niște îngeri, așa cum au fost avertizați - capriciul oricăruia dintre ei și mașina merge pe o rundă.

La 8 ore 40 de minute a avut loc o întoarcere la Mănăstirea Aladzha, pe care nu am avut timp să o vedem la ultima excursie la Balcic. Manastirea functioneaza de la 9 la 19 ore. Am decis să ne oprim. Mai mult decât atât, am avut un trunchi întreg de sticle pentru apă minerală, iar apa din mănăstire este considerată foarte bună. Mașinile de la sursă au stat deja.

Extras din călătorie

Am adunat apă și am urcat scările până la muzeu și mănăstire. Interesant, pașii sunt blânzi, cu o ușoară înclinație, în jurul copacilor vechi. Du-te și există un sentiment ciudat care se întoarce.

Nu, nu plecați, dar cu lamele umărului înapoi, sentimentul că acum vă veți cădea pe spate. M-am gândit că poate nu ar trebui să merg acolo, poate că e un semn? Dar toată lumea a spus același lucru, au simțit același lucru. Am mers la muzeu, sunt acele artefacte care au fost găsite în habitatele călugărilor, mozaicul pe pereți,

icoane, monede și multe altele. Puteți viziona filme din viața călugărilor, momente de săpături. Muzeul vinde cărți foarte interesante în diferite limbi, inclusiv rumeze, lemn și ceramică, clipuri de păr decorate, broșe, ouă, picturi. Foarte frumos, am cumpărat un ac de păr, o statuie a unui călugăr negru, cărți despre Bulgaria și un deget. Colectez cartofi și ochelari din diferite locuri de vizitat. Pe scara creată pentru turiști, s-au dus la celulele și bisericile care se află în stâncă.

Extras din călătorie

Ce surprins. În biserica mănăstirii din stâncă, pe marginile pereților sunt sculptate bănci, o imagine a acestui loc atârnă pe perete, iar un călugăr se așează pe una din banci.

Există, de asemenea, pași care duc către celule. Ciudate, sunt unse cu ulei, un loc foarte alunecos și periculos. Când m-am coborât în ​​celule, m-am așezat în locul unui călugăr, un loc plăcut și plăcut. Am așteptat pe poporul meu, așezat la patru pași de pași.

Nepoata iese mai întâi și nu mă vede, strigă în celulă, iar bunica mea nu e aici, imagina? Ceilalți cresc, și același lucru, ei nu mă văd. Apoi am votat, toată lumea sa răsculat. A fost complet incomprehensibil modul în care mai mulți oameni nu puteau vedea în același timp.

În interiorul muntelui există o capela, o biserică. Oamenii consideră că aceste locuri trebuie să fie namolennym și să încerce să lase acolo note, crezând în ajutorul Atotputernicului, sau poate un călugăr negru.

Extras din călătorie

Pentru informații, toaleta din mănăstire este curată și liberă.

De două ori pe săptămână există un spectacol de lumină în mănăstire, este prezentată o piesă pe temă religioasă, care prezintă în viața călugărilor. Spectacolul este seara, sub lumina reflectoarelor.

Cred că este colorat, dar nu am putut rămâne, așteptam multe lucruri interesante.

Mănăstirea Aladzha este interesantă pentru că nu se știe prea multe despre ea. Data creării nu este cunoscută. De asemenea, nu este clar dacă catacombe, bazilică și așezare sunt situate la o mică distanță una de alta, dar nu sunt menționate împreună. Poate, din cauza asta, există multe legende despre mănăstire. Una dintre cele mai renumite legende spune despre un călugăr negru, cunoscut sub numele de Papa de la Roma.

Extras din călătorie

Se crede că el protejează vechile comori, pădurea și mănăstirea. Ni sa spus în mănăstire despre un călugăr negru, strălucit de misticism și groază.

În ceea ce privește călugărul negru, nu este dedicat vinului "călugăr negru"? Poate cineva care știe și face schimb de informații.

Din păcate, aici a fost Vasya (((Aparent fără vandali este imposibil să se facă oriunde în lume.

Extras din călătorie

Mănăstirea Aladzha a impresionat, fascinat, dar a trebuit să mergem mai departe pe un tur al Bulgariei.

Am condus pe și pe traseul întâlnit, ne-am întâlnit și am trecut pe forumul cu ciuperci de chefir, frumusețea și jokerul kikcon Lyubov. Mulțumită forumului, această minunată cunoștință sa întâmplat! Pe drum am văzut un copac interesant, cu perii vagabonzi, originali.

Continuarea călătoriei noastre urmează ...

Tirina. Norocule pentru tine. și baldy meu spune "transforma spre nord" sau chiar mai bine "plimbare.

Norocule pentru tine. și baldy meu spune "întoarce la nord" sau mai bine "du-te la sud-est" un fel de arod (să încercăm să nu găsească inteligent în cazul în care Aboriginilor vor arăta mâna lor

Tirina. Locul foarte interesant. Fie că este posibil mai mult în detaliu. unde este. De asemenea, doriți să vă uitați la taka.

Acesta este un parc natural al nisipurilor de aur. Eu scriu pe internet: cum să ajung la mănăstirea Aladzha și el arată calea, am scris 2h pentru a merge cu un ban. Este situat între Varna și Albena. Pe drum există un semn, opriți drumul și există câțiva kilometri. Acesta este la stânga drumului.