Experiența mea de capturare a peștilor carnivori prin rotire pe spinarea blyosny - turntables

Recent, pe forumurile de pescuit la vârf a discuțiilor cu privire la cea mai mare parte crankbaits și momeli jig, dar momelilor și anume prin rotație a punților popular supranumite mai puțin și mai puțin. S-ar părea că puteți spune sau aflați deja despre platouri?

Sunt de acord că platanul este ușor de folosit și momeală destul de atractivă. Chiar și un începător de filare poate stăpâni cu ușurință această momeală. Dar sunt puține lucruri pe care noii veniți nu le cunosc și mulți pescari cu experiență nu acordă multă atenție acestui lucru. Astfel de lucruri ca alegerea de tee, dimensiunea și producătorul. Culoarea petalei și a metalului din care este făcut și, bineînțeles, forma. Culoarea și forma muchiei de pe tee. Alimentarea platanului (cablaj). Toate aceste lucruri mici, cu abordarea corectă, dau dovadă doar de capacitatea de atragere a momelor rotative.

Au fost scrise și scrise multe despre turntables, vreau doar să descriu experiența mea și să o împărtășesc.

Rotirea și Linguri este prima mea momeală cu care am învățat pentru a prinde timp hischnika.So miza a fasciculului așa cum este pus în plan secund, dar platane urmau să apară în arsenalul meu Momeli crankbaits, în primul rând. Deși un fascicul de Cola place încă de memorie am și dau și cu atât mai mult pentru a vinde o parte nu se ridică în sus, o mulțime de amintiri bune despre el. În plus, momeala produsă în copilărie continuă să lucreze cu succes.

Experiența mea de capturare a peștilor carnivori prin rotire în rotație blyosny - turntables

Dar înapoi la tema turntables. Mulți dintre ei mi-au trecut prin mâini și am ales pe cei care s-au arătat cel mai bine. Aici sunt platanele fără care nu există un pescuit.

Cele mai atrăgătoare sunt prezente în cutia mea în cel puțin două exemplare. Nu au existat cazuri rare, când o zi a luat un biban, de exemplu, în culoare argintie și alte culori sunt complet ignorate și pierderea de ea pentru aproximativ îmblăciu sau pescuitul la stiuca în capătul dinspre gură.

MEPPS AGLIA TW No. 3 Am un vagon de stație. Perch de toate mărimile, dar mare și mare, stiuca nu rareori până la 1,5 kg. Având în vedere testul mișcării mele pentru percheziție (de la 5 grame), o masă turnantă cântărind 7 grame zboară suficient de departe, ceea ce reprezintă un alt plus. Cel mai adesea le folosesc pe ei și pe prietenul meu.

MEPPS AGLIA TW No. 2. Bibanul este în mare parte puțin adânc, știucul slab reacționează la acesta, distanța de turnare este slabă. Este doar cazul când dimensiunea contează. Este un platou plat, dar îl folosesc mai rar.

Manyachka "Polyglot" de la celebrul maestru Igor Nepomnyashchiy.

Având în vedere greutatea platanelor pe care acest maestru o face, un poliglot cu o greutate de 5 grame se mai prăjește cu mine și, uneori, mă ajută să mă aflu cu paschină pasivă. Da, imi pare rau maestru, dar am inlocuit teasurile pe OWNER ST-21 № 4. După înlocuirea teilor, chiftele în gol au dispărut practic, dar jocul nu sa deteriorat.

Aceste platane nu au nici un nume deoarece sunt colectate de mine din linguri diferite în condițiile mele speciale. Mi-au lipsit platanele pentru turnarea pe distanțe lungi atunci când o biban nu se apropie. Dar faptul că petalele nu erau mai mult decât numerele 2 și 3. Și adesea se întâmplă că, împotriva unui vânt puternic, platanele obișnuite nu se pot descurca.

Timp de 2 ani, au fost salvați în condiții meteorologice dificile și la adâncimi mari.

Un pic despre culoarea platanelor

Nu există mare încredere în această sau în acea culoare sub această sau pe vremea și timpul zilei. În căutarea unui cenusiu folosesc adesea culoarea argintului petalei sau a aurului. Găsirea unui biban Încerc să schimb culoarea platanului pentru a determina care dintre acestea să fie mai bine gust. Dar, în ziua următoare, în același loc, un biban poate lua o altă culoare, ignorând preferința de ieri.

Mă îndrept spre culorile astea. Culorile acide arată cel mai bine rezultatele devreme dimineața înainte de răsăritul soarelui. Uneori, aproape în întuneric, dar în zorii zilei sunt tăcuți.

Culoarea argintului îi place mai des de apa plină de noroi sau de vremea tulbure.

Culoarea galbenă și de cupru arată mai bine rezultatul pe apă curată și într-o zi însorită.

Având în vedere faptul că prindeți platanele în capișoara principală, atunci în aceste condiții, uitandu-mă la o mulțime de teuri, am ajuns la concluzia că OWNER ST-21 este cel mai potrivit. Sârmă fină și ascuțire Punctul de tăiere este perfect detectat și păstrează ambele mici și mari. Proprietarul ST-21 # 4 la prima vedere pare prea mare, dar chiar
un mic okunek uneori îl înghită întreg.

Partenerul de pescuit a fost inlocuit pe platanele MEPPS AGLIA TW nr. 3 TES pentru OWNER, SERIES STN-36 (ascutirea punctului de taiere). El adesea prindă aceste clești cu un stiuc, iar fiabilitatea STN-36 este mai confortabilă cu acesta
Procentul de perches perch a crescut ușor, chiar și atunci când este înlocuit cu nr. 3.

Marginea corectă pe tee este, în opinia mea, o rată de succes de 50-40%. Având în vedere experiența de pescuit frecvent și perene de sebastă, culoarea margini este mai atrăgătoare decât roșu. Am încercat să tricotez marginile barbei de capră cu negru, roșu și alb.
Culoarea neagră era uneori preferată, dar mai des ignorată. Albul a avut un succes mic. Roșca a fost bună, dar a dat mult roșu.

Am incercat sa combin culorile si lurexul, dar in cele din urma m-am oprit pe rosu ca fiind cel mai provocator. Alege culoarea firului, sau ca în cazul în care lâna mea ar trebui să ia în considerare faptul că, atunci când umed este, de asemenea întuneca și în apă nu va fi puțin roșu aprins zametnoy.Silno sperie biban și poklovki devin mai puțin frecvente. De asemenea, puteți combina marginea cu firul roșu și verde sau negru și roșu.

Dacă barba este lungă, atunci vă sunt garantate frecventele mușcături în gol. O barbă blândă va lăsa cârligele, iar dacă nu va reuși, va mușca metalul. Observat în repetate rânduri că, după ce nu mușcă cu succes muscatura unei barbe mici, bibanul încă aruncă cu o furie și mai mare pe tee

Pentru a conecta o astfel de margine pe o tee este pur și simplu dintr-un material improvizat și nu necesită pregătire specială. Binecuvântarea informațiilor despre fabricarea lor este plină pe internet. Dar efectul făcut de mâinile margini de pe placa turnantă preferată vă va mulțumi cu trofee.