E greu să te despărți cu oula de golf

Acum mulți ani. când eram încă adolescent, mama și cu mine am decis să mergem într-o excursie la Golful Primorsky Krai. Am urcat în tren, care a fost de gând de la Moscova la Vladivostok, și șapte zile lungi, am fost de așteptare pentru ultima oprire, dar el a atras mai aproape, cu atât mai interesant devine peisajul din afara ferestrei.

Frumusețea acestor locuri a lovit: numeroase dealuri, râuri rapide, roci. Și câte tunele treci, captează deja spiritul. Chiar am pierdut numărul. Din Vladivostok, am urcat la bordul navei "Lyubov Orlova" și în Golful Olga de-a lungul Mării Japoniei. Mergeți puțin mai puțin de o zi. dar pe timp de noapte furtuna a trecut și am fost 8:00 în mare, iar valurile zguduit noastre sudno.Tolko dimineață marea calmă, iar nava se apropie de port. Barca condusă ne-a condus spre dig. Aici este, golful.

Mulțumesc mamei mele, îmi amintesc călătoria asta pentru tot restul vieții ...
Când am crescut, m-am întors la Olga. Acum luam un autobuz din Vladivostok. este foarte regretabil faptul că croaziera navei a fost anulată. Călătoria este un pic extremă. Ca pe un roller coaster, s-au urcat pe deal și au coborât. uneori te uiți aproape la marginea abisului pe care îl mâncăm și așa tot drumul. Trenurile la cele mai Olga nu se trece prin puternicul Sikhote - gama de munte Alin, este pur și simplu imposibil să se stabilească cale ferată. Gândește-te la altceva despre o bicicletă montană. dar greu cu el, nu a recurs la o astfel de decizie.
E greu să te despărți cu oula de golf
Și în cele din urmă a ajuns la stația de autobuz din Olga. Satul în sine este mic, se găsesc mult mai multe, ca și în colibele de lemn cu o baie rusă tocată. In iarna de lemn ars din locuitorii de vară sunt stocare ei, vylazhivat gramada mare de lemn de foc taiat mare, în golful este curat și transparent.

Golful Olga

În golful cea mai curată plajă. Îmi place să mă odihnesc aici exact ca un sălbatic, am închiriat o casă de lemn de la locuitorii locali pentru câteva zile. Sunt foarte ospitalieri. Întotdeauna tratați peștele sărat și caviarul roșu. Plaja are nisip și pietricele acolo, apa din apropierea țărmului este cald, dar intră mai profund, devine mai rece

Apropo, iată că puteți găsi încă un fântână, ca pe cele vechi - Crane. După ce am aranjat lucrurile în casă, ne-am dus să strângem apa sfântă. Localnicii spun că ritmul de pădure de sub pământ fontanelei mic, tarat la ursul său rănit, și sa culcat în ea și a petrecut câteva zile, apa de vindecare a ajutat la recuperarea ursului. De atunci, oamenii merg la sursă și merg la apă sfântă pentru a-și îmbunătăți sănătatea.

Mai mult: Călătoriți în Lumea Nouă

Ne-am îmbăiat cu apă narcisistă plină de vitamine și microelemente. au scris în sticle cu sine, pentru seara. Pentru a pescui și a inspecta zona înconjurătoare, am scos barca de promenadă. Închiriați o barcă aici este un ban. De asemenea, pot fi angajați tije de pescuit și plasă de pescuit. Mai aproape de seara, când soarele se ridică, se plimba de-a lungul țărmului, admirând apusul soarelui

E greu să te despărți cu oula de golf

și colectarea de stele vii.
Pe mal, diapozitivele mici de șobolan, cu un val care se aruncă în timpul unei furtuni. Apa aici este atât de curată și transparentă încât să urce pe o stâncă,
M-am uitat de sus, ca un scafandru subacvatic.
E greu să te despărți cu oula de golf
Atât de multe emoții și bucurie am experimentat. A doua zi, am planificat o călătorie în peșteră. Deși strada a fost foarte cald, vreme caldă în peșteră era rece, umed, de culoare închisă și o mulțime de gheață, nu am ajuns la final, a înghețat și se întoarse. Înarmați cu găleți au intrat în taiga. Taiga va hrăni.

Cadouri de natură

Primăvara devreme este ferigă recoltate Orlyak, cartofi prăjiți, fel de mâncare foarte gustoase extraordinar. Departe de taiga nu am plecat, ca să nu întâlnim pradă și să nu ne pierdem. Am luat câteva roșuțe, clătite și chanterelles. O găleată plină de caprifoi și se întoarse în sat. Prin modul în care râul este mic și rapid, este de dorit să meargă pentru a pune pe cizme de cauciuc și să încerce să reziste fluxului de abia un pas-cu-pas. În sat puteți vizita templul Sf. Olga și muzeul localității.

Câteva zile au zburat repede, trebuie să ne întoarcem în oraș. Vom cumpăra bilete pentru stația de autobuz. Îmi place foarte mult să revin aici din nou și din nou. Până atunci, Olga ...

E greu să te despărți cu oula de golf

Peninsula Crimeei poate oferi turiștilor să viziteze imediat pe două mări. Aceasta oferă o oportunitate unică de a vizita Peninsula Kerci, coasta este spălat de două mări - Black and Azov. Plajele din Kerch oferă, în consecință, șansa de a vă odihni în ambele mări. Kerch - nu poate fi numit un sanatoriu, este un oraș al industriei dezvoltate. Dar aici puteți găsi plaje pentru fiecare gust de la [...]

Țara zăpezii din cele mai vechi timpuri era o fortăreață a budismului. În trecut, în Tibet, aproape un sfert din populație avea de-a face cu modul monastic de viață. Nu este surprinzător că numărul mănăstirilor și al diferitelor școli a fost enorm. Mănăstirile din Tibet reprezentau adesea orașe întregi cu toată infrastructura și serviciile. Mănăstirile tibetane au fost închise anterior de ochii curioși. Pentru turistii masivi din Tibet [...]

Soțul meu și cu mine ne place să ne relaxăm vara pe mare, iar în sezonul rece, vă rugăm să vă faceți sport de schi. Facând o alegere între stațiunile din străinătate și rusă, au început să studieze mai mult și să se aplece asupra celor din urmă. Prețurile pentru biletele de avion în străinătate sunt în creștere, găsind locuri bugetare pentru a rămâne este din ce în ce mai dificilă. Prin urmare, am început să căutăm o alternativă la odihna străină costisitoare din tabără. [...]

E greu să te despărți cu oula de golf

Evpatoria este unul dintre marile orașe ale Peninsulei Crimeea, situat la 65 km de Simferopol. În comparație cu coasta de sud a Crimeei, unde toate plajele sunt în mare parte pietricele, malul vestic, unde se află Evpatoria, este renumit pentru plajele sale nisipoase. Plajele din Evpatoria sunt perfecte pentru familiile cu copii. nisip fin galben, mal tranziție treptată la o adâncime nici o piatră pe partea de jos, ceea ce face [...]