Drakensang online - Drakensang recenzie joc on-line, site-ul oficial, care trece

Drakensang Online este un joc MMORPG bazat pe browser multiplayer. în fantezia uimitoare a universului. Dezvoltatorii proiectului actualizează în mod constant conținutul media și grafica jocului, în legătură cu care relevanța acestuia nu este pierdută, iar grafica modernă încălzește interesul fanilor noului joc.

Acțiunile jocului Drakensang Online apar în lumea basmelor din Doria. Monsterii oribili au scăpat din adâncurile iadului și au încercat să înrobească întreg pământul, o amenințare teribilă în lume. Rasa umană este exterminată nemiloasă de forțele întunecate, oamenii sunt disperați. Și numai eroii grozavi pot corecta situația, deoarece aceștia sunt pasionații, vrăjitorii și războinicii. Trebuie să alegeți una dintre ele și să puneți lucrurile în ordine în lumea Doriei. Du-te la aventura cea mai interesanta din lumea zanei, distruge monstrii si toate spiritele rele, pompi eroul tau si obtineti noi oportunitati de lupta. Intriga jocului începe să capteze din primele minute și nu va lăsa indiferenți nici pe cei mai exigenți gameri. Mai departe, în revizuirea jocului Drakensang Online vom descrie începutul jocului.

Apoi vi se va cere să începeți imediat jocul, dar vă sfătuiesc să descărcați clientul jocului, acest lucru vă va permite să salvați un pic de trafic pe Internet, în special fișierul atârnă doar 8.5 MB. Este posibil ca clientul jocului să fie necesar în cazul în care browserul dvs. nu suportă Java sau are unele probleme cu acesta.

La începutul jocului, va trebui să completați mai multe căutări în care veți învăța cum să lucrați cu harta, să vă familiarizați cu elementele de bază ale combaterii și producerii alimentelor, precum și alte abilități necesare. Pentru a supraviețui în această lume plină de poveste, va trebui să lupți tot timpul, să obțineți experiență, să obțineți monede și echipamente. Dar jocul Drakensang nu se limitează numai la bătălii, iar complotul nu este liniar. O mare varietate de căutări, în care poți să te duci într-o adevărată aventură, în căutarea unui piept de comori. Pentru a îndeplini diferite sarcini, veți primi monede, experiență și echipament, iar eroul dvs. va câștiga din ce în ce mai multă experiență.

În joc Drakensang Online multe temnite diferite cu pasaje secrete, orașe misterioase abandonate, în care puteți găsi diferite lucruri uimitoare. Puteți încerca să găsiți căi necunoscute prin mlaștini impenetrabile, explorați pășuni și multe altele. Plictisit în joc pur și simplu nu au, și după ce pompați eroul tău, iar el va avea capacitatea, le puteți arăta în arena și lupta cu alți jucători. În această revizuire a jocului Drakensang Online poate fi completat, în concluzie, vreau doar să adaug că merită să joace, pentru că este considerat unul dintre cele mai bune din genul MMORPG bazat pe browser. și încă mai păstrează în top 10 din cele mai bune jocuri browser.

Ghiduri, trecerea jocului: