Dol Dzerzhinets sau o excursie la Issyk-Kul

După ce am luat puțin timp din agitația de zi cu zi, am decis cu o echipă de colegi și prieteni să mergem la lac într-o țară vecină. Și pentru a nu scurge timpul, a decis să utilizeze firma de turism, să emită permise. Prosherstiv Internet, punctul nostru de vedere a căzut pe turneul-firmă "Aquarida Tour". Pensiunea "Dzerzhinets". După ce ne-am uitat la fotografii și am citit descrierea, ne-a plăcut această pensiune. Cu toate acestea, nu totul se întâmplă fără probleme.

Și vom începe, probabil, cu.

Nu există nici un fel de pensiune "Dzerzhinets". "Dzerzhinets" este o tabără de sănătate a copiilor. În consecință, la sosire veți vedea un număr mare de copii de toate vârstele.

Dol Dzerzhinets sau o excursie la Issyk-Kul

Compania turistică oferă o gamă de 3 opțiuni de cazare. Toate acestea includ cazare și mese. Pentru 15 USD pe persoană pe zi, pentru 17 și 20 de ani. Diferența este următoarea:

1 opțiune: 1 cameră cu o baie pentru 4-5 persoane - 15 de dolari.

2 opțiuni: apartament cu 2 camere cu o baie pentru 5 persoane - 17 de dolari.

3 opțiuni: apartament cu 2 camere cu un WC și o cameră de zi pentru 5 persoane - 20 de dolari.

În același timp, în ultima versiune ni sa spus că există un televizor și un frigider, dar, la fața locului, sa dovedit că nu există nici unul.

În fotografie ne-am imaginat paturi cu noptiere, precum și covoare, astfel încât să nu se plimbe pe numărul în pantofi. De fapt, am ajuns la barăci, unde printre zidurile albe, lămpile lui Ilyich și podeaua din lemn erau 5 paturi la rând, cu mese noptile deja obosite. Un cuvânt separat ar trebui spus despre san-site. Am fost informați despre prezența unui duș și a altor prieteni albi. Cu toate acestea, în realitate s-a dovedit a fi o cameră de 1,5-1,5 metri cu dale sovietice și încercări de a le înlocui cu mâinile mai noi ale terasierelor orb. În general, "nu gheață".

Dol Dzerzhinets sau o excursie la Issyk-Kul

În ceea ce privește plaja și natura din tabără, există multe de spus. Un număr mare de copaci, flori și alte verdeață. După cum se spune, nu este nimic de găsit cu vina. În fiecare zi și în fiecare oră udată și cultivată.

Dar plaja un pic "dezamăgit". Pe măsură ce intrați în apă, veți cădea pe aproape 10 metri de pietricele și pietre destul de neplăcute. Și numai după ce le vei trece, picioarele tale vor întâlni un nisip plăcut. Dar acest curs de obstacol poate fi bypassed pe dig. Dar nu încercați să sari de la ea în "cap" de apă - fin. Tabăra este ceva pentru copii. Și cred că fotografiile vor spune mai mult.

Mâncare de calitate medie. Nu se poate spune că hrană este imposibil de mâncat. Cu toate acestea, nu vă bucurați de el. Prin urmare, practic nu am mers la sala de mese să mănânce. Din fericire, lângă câteva cafenele, dar acestea sunt mai mici.

Deoarece tabăra pentru copii nu se află în Cholpon-Ata, dar în Chok-Tala, numărul de magazine, cafenele și alte locuri de "risipă de bani" este destul de slab. Aproape de ieșirea din tabără există 4 magazine la rând și 2 cafenele. De asemenea, există un stand de taxi care vă poate duce la farmacie pentru 150 de persoane și aduceți-l înapoi.

De asemenea, există o cafenea în tabăra în sine. Acolo aveam micul dejun, prânzul și cina. Și toate pentru că sunt într-adevăr pregătite delicios, folosind ingredientele interne. Cu toate acestea, există un "dar" aici. Nu am putut să mâncăm un kebab de shish în oricare din cafenele! Deoarece contingentul principal este copii, nu există comenzi pentru berea kebab shish. Puteți lua cina numai seara. Dar chiar și atunci, kebabul shish comandat de noi ne-a dezamăgit.

În plus față de plajă și cafenele trebuie să vă ocupați cu altceva. Și pentru aceasta tabăra prezintă următoarele opțiuni:

1. Curte de baschet.

2. teren de fotbal.

3. Masă pentru ping-pong (deși nu am folosit-o niciodată).

4. Disco (în fiecare noapte, cu spectacole ale copiilor din diferite echipe).

Ceva, dar piscina, cu apa de radon care ne-a fost prezentată inițial, sa dovedit a fi o piscină cu apă cu o temperatură a bromului de aproximativ 40 de grade. Bazându-se pe această temperatură, pur și simplu este imposibil să înoți mai mult de o oră. Da, și periculos. Dar, mai mult, toate impresiile au părăsit piscina. (din nefericire, nu mi sa permis să iau o fotografie despre el).

Rezumând, aș vrea să rețin faptul că o persoană se obișnuiește cu totul și la o zi și jumătate după sosire nu eram atât de indignați de numerele și de dusurile în special.

Dacă vrei să stai liniștit și liniștit pe plajă cu o carte, atunci poți ajunge la această "pensiune". Cu toate acestea, dacă sunteți un tânăr cu un confort bine stabilit, atunci ar trebui să căutați altă opțiune.

În rest, este vorba de gust și chiar și în astfel de condiții se pot găsi întotdeauna profesioniști.

Așa cum prietenul meu a spus: "Este important să spuneți un toast și în ce companie."

Personal același scor: 3 porumb gătit de la 5.