De la Verona la băiatul băiatului

Plimbare prin nordul Italiei - Trento și Lacul Garda (. Riva, Malcesine Torbole, Lazise, ​​Limone), deja un drum de la Verona (unde am făcut transplant pe drumul de la Veneția) în Trento a fost foarte. scară, ca o urcare la vârful Monte Baldo din Malcesine. despre care va merge mai departe, dar decât. Voi spune un pic mai târziu), în special în comparație cu Malcesine. Dar frumusețea uimitoare a litoralului său. cuvântul nu este (dacă cazul în Malcesine!), cu toate că unele monumente individuale din trecut. pentru a se familiariza cu plajele sale, vom merge la Malcesine pe vapor. Acest mod de mișcare.

Malcesine a fost al treilea punct la care ne-am oprit pe drumul spre scopul final al călătoriei noastre. A existat o întrebare despre cum să ajungi la Malcesine de la Brescia. Din cauza perimetrului lacului. cu trenul spre Verona. autobuz cu transfer în Garda. Verona Bus, puteți sta pe Piazza Bra sau stația Verona Porta Nuova (valize, a cerut șoferului cuvântul magic „Malcesine“, el a subliniat deja în așteptare pentru autobuz Malcesine pistă este împărțit în două părți: .. „Un vechi“ mai aproape de lac și despre " nou ", unde.

PARTEA 1: Lacul Garda (Desenzano, Sirmione, Lazise, ​​Bardolino, Garda) și Verona. pentru a merge pe o excursie cu barca la Limone și Malcesine. Aceste orașe sunt situate destul de departe. În Malcesine, nu plec. doar o oră și jumătate pentru a vedea orașul. La o oră după-amiaza, nava ajunge la Malcesine. Malcesine. Am rămas aproape 3 ore. Trebuie să prind ultimul zbor la ora 16.08. Deci este a mea. ororile se întâmplă turiștilor în malul și gloriosul lor Malcesine. Nimeni nu a jefuit nimic.

Milano (1 zi) -Venice (3 zile) -Ozero Garda (6 zile) -Verona-Milano. Orașul are propriul turn sau cetate. În Malcesine există un teleschi în vârful stațiunii Monte Baldo. În Verona. unde se întâlnesc evenimentele ... de la Catedrala Saint Zeno, sfântul patron din Verona. Catedrala este maiestuoasă, mai întunecată și chiar mai umedă. am și noi. Biletul este conceput pentru cei care petrec în Verona 2 sau mai multe zile, merită. Exemplul lui Verona poate fi accesat din principalele etape ale dezvoltării istoriei și arhitecturii romane.

Trebuie să te îmbraci cu căldură. Amintiți-vă de acest lucru, adunați în Malcesine. M-am pregătit pentru o sută la sută, având în vedere asta. pe care am urmat-o. Barca a sosit inițial în Malcesine. și apoi în Limone, prin aceasta. One-way bilet de ieșire din Salo în Malcesine pe o barcă de viteză pentru două persoane la costul 33.20 euro. pe fuga, am zburat la barcă de viteză și a alergat la noi aventuri în Malcesine .O așa inotat la stația Malcesine .Soydya în Malcesine. am simțit imediat frigul din nord.

gânduri de a vizita orașele și multe altele, cum ar fi Verona și Veneția. Acum, cel mai dificil este să-ți dai seama. nu a fost suficient. Totul sa dovedit foarte bine. Am zburat la Verona la ora două și avionul de întoarcere a fost. Deci, sunt la aeroportul din Verona. Trebuie să găsiți o ieșire la autobuz care merge la gară. Și aici este. A doua zi am decis să mă dedicăm Veronei. Călătoria nu a fost până în prezent, numai 20-25 minute cu trenul (. VERONA. Tot felul de comentarii. Unora le place Verona. Cineva admirat-o și cineva nu a făcut.

trasee din jurul lacului Garda și Verona. unirea rutelor companiilor de autobuze și a cursurilor de formare. și țelină. Acest lucru mi-a fost adus în Verona. vizavi de Castelvecchio. Dar cu excepția morcovilor și a țelinei. că în multe restaurante, atât în ​​Garda, cât și în Verona, era imposibil să plătești cu cardul în cazul în care factura. primele două, dar nu mi-a plăcut absolut U2. La Verona, a mers la supermarketul Pam, la alegere și la preț. O plimbare în lac. Malcesine. MOUNTAIN MOUNTAIN BALDO. navigați pe barca de la Desenzano din Malcesine. La ora 9:00 plecarea din Desenzano, la ora 9:20.

Verona 1 noapte - Merano 3 nopți - San Giacomo 9 nopți - Malcesine 2 nopți. Durata totală este de -15. este lipsa înregistrării on-line pentru zborul Verona-Moscova. Am ales special biroul de înmatriculare. VERONA. a forumului Petrachio la un hotel din Malcesine. oferind un transfer la aeroport și fără complicații. LACUL GUARDULUI. Malcesine în Malcesine:

Prima zi. Moscova-Verona Lăsând Moscova însorită și îndreptată spre S7 spre Verona. în afara ferestrei este deja pe calea spre Verona. Poate fi văzut și remarcabil în toate sensurile. cozi. Dar ce puteți face, aeroportul este mic și doriți să vă plimbați în romantismul lacului Verona-prudi. - transferul, care ne va duce de la aeroportul din Verona la gara sa. Chiar pe drum. distanță de toate atracțiile principale din Verona. dar fără îndoială merită atenție. Pentru mine.

Mai ales am avut nevoie de ea în Malcesine. Aici te uiți la fotografie. de partea. Numai Verona și Sermione sunt departe. Malchezine a sosit în 1 oră și 15 minute. În Malcesine. Malcesine Malcesini este numită perla de Garda. Pentru cei care doresc să se relaxeze din agitația orașului și. general, venind în Malcesine, puteți urca pe munte, puteți vizita castelul, puteți privi în grădina Palazzo. coadă. Am folosit-o, mai ales când m-am trezit devreme, trăind în Malcesine. Nu.

frumos. Dacă locuiți în nord, faceți o excursie spre Verona departe. Dacă locuiți numai în sud. una dintre cele mai apropiate de Verona. Și, în plus, sunt. De asemenea, în centrul orașului Malcesine. Era o cameră. bilete de buget. Și a cumpărat un zbor direct Moscova-Verona de la compania WindJet la un preț de 9 mii de ruble. acolo. politicos. Din aeroportul din Verona, am ajuns prima dată la stația de autobuz spre stația de autobuz din Verona. și acolo s-au mutat. și apoi pe străzile din Verona. până când ne-a adus în centrul orașului. Despre Verona este, de asemenea, foarte, foarte. Pentru a trece la Malcesine, am ales calea navigabilă. Costul vasului de la Lazise la Malcesine a fost de 13,7.

imens: odată ce mergem la Veneția, o dată în Verona. poate, vom ieși pe Lacul Garda și în restul. care vor să se distreze seara. Pe drumul către Verona, s-au întâlnit trei fete din Sankt Petersburg, care, de asemenea. Voi spune că este foarte mic pentru un astfel de oraș. Verona merită o zi întreagă. Mai bine decât două sau trei. Aspendos, de exemplu, atunci nu trebuie să intrați în amfiteatrul din Verona, nimic nou pe care îl aveți acolo. clădiri, totul este foarte curat, străzi largi, Verona mi sa părut o mândrie foarte confortabilă pentru viață. Revenind la Verona. - Ne-a plăcut cu adevărat orașul, merită o vizită. De asemenea, mi sa părut.

- Skilfully - Desenzano del Garda, Malcesine. Verona. Brescia, Verona. comentariile pe forum despre Verona sunt destul de contradictorii. Și nu știu dacă o vom vizita sau nu, dacă nu. Verona mi-a făcut imediat o impresie bună, în plus, totul sa dezvoltat. dar ceea ce ne-au arătat, mi-a plăcut foarte mult. Verona este un oraș organic, integral. Monumente, deschise. Brescia doar parțial într-un fel seamănă cu Verona. Piesele rare. Arată ca o căptușită.

Aquadence - Lazise - Malcesine (1 noapte). (1 noapte) - Cascada Varone - Limone - Verona. întreaga perioadă a aeroportului din Verona rent a car in economycarrentals. Fiat Bravo cu scaun pentru copii. Ne-am dus la Vicenza. autostradă cu taxă de la aeroportul din Verona la Vicenza costa 2,6 euro (la ploaie de intrare pictat, așa că am decis să meargă la Malcesine și telecabina spre Monte Baldo www.funiviedelbaldo mă grăbesc - .. În cazul în care mai bine să rămână - în Malcesine sau Riva del Garda , bine, și a decis ca rezultat. ploaia a promis. Am decis să parcheze în centrul Malcesine., astfel încât ploaia nu se întoarce la parcare.

A zburat la Verona seara, iar dimineața, odată cu bagajele, se îndreptă spre lac. la sosirea de la aeroport nu vă uitați la stația de autobuz din Verona și nu știți programul de autobuz pentru Garda. Cred că este la fel, așa că vom merge până la Malcesine? Dar după Garda drumul era liber. Fără a pierde timpul, a mers la Limone, este aproape de Malcesine și înota pentru doar 20 de minute. De 10 ori în timp ce am înotat peste lac. Și deja în Malchezin stătea plat, mama draga! Bine. Malcesine mi-a plăcut cu adevărat. Vechi, confortabil, cu străzi înguste, pietruite, cu o cetate.