Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

Chiar vezi o fotografie, cel puțin una, cu excepția noastră? Destul de grevă, Grecia. Ai speriat toți turiștii! În cele din urmă ruinat!

În 370 î.H. e. locuitorii Arcadiei s-au unit într-o federație pentru a lupta împotriva Spartei. și a fondat capitala federală - Megalo-Polis (Big City). care a reunit mii de locuitori. Capitala a devenit unul dintre cele mai mari orașe grecești. În 362 î.H. e. Spartanii au fost în cele din urmă învinși, puterea Spartei și stăpânirea ei în Peloponez sa încheiat.

Din orașul antic a rămas un teatru pentru 20 de mii de locuri, cel mai mare din toată Grecia din Balcani.

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

Până în prezent, primele trei rânduri și parțial bancul până la al nouălea rând au fost pe deplin conservate. În fața teatrului se află temeliile imensei clădiri quadrangulare din Trasilion. în care a fost adunat consiliul federației arcadice.

Din săpăturile din spatele Trasilion se văd mai multe coloane ale unui portic ionic.

Frumusețea uimitoare a satului bizantin la ieșirea din defileul Lucios. Kariten se află pe râul Alpheus. chiar cea care curge prin Olympia. Pe partea de sus a dealului pe care este construit Kariten,

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

există un castel medieval, care în secolul al XIII-lea. a construit cruciatii.

Din nefericire, nu am reușit să ajungem în cetate, pentru că se simțea mai rece și au existat precipitații puternice, pe care trebuia să le așteptăm într-un bar confortabil. Pauza de ploaie sa oprit numai când am coborât pe râul Alpheus. care este principala atracție a lui Karitena - un pod medieval frumos, frumos conservat de 50 m, construit de francezi în secolul al XIII-lea. și reconstruiți bizantini în secolul al XV-lea. Pe ea și acum puteți merge de la un țărm la altul. Principalul lucru - nu aluneca pe lângă el pe noul pod, sub care se ascunde capodopera veche.

Templul lui Apollo Epicurean din Bassa

La o altitudine de aproximativ 1200 m deasupra nivelului mării, pe Muntele Minti se află un templu frumos conservat până în prezent. A fost construită nu din marmură, așa cum se întâmplă în Atena, ci din calcarul local fragil, așa că în 1987 a fost acoperit cu un cort imens, pe care autoritățile în viitorul apropiat promit să-l înlocuiască pe pavilionul de sticlă.

De mult timp a fost de dorit să ne uităm la cum arătau templele când erau temple, nu ruine și rămășițe din ele. Impresionant neobișnuit!

În ajunul călătoriei sale în Grecia, a citit Memoriile lui Zeus de către Maurice Druon. Mi-au plăcut foarte mult aceste agende. Cine nu a citit - sfătuiesc! Divertisment lectură!

Am citit în ei Apollo. se pare, a avut prieteni - Zambile, Cypress, himen, și nu a fost nici o problemă să se deda nu numai prietenos cu ei, ci și plăceri amoroase, împreună cu faptul că el a avut numeroase amante, cu care a avut mulți copii.

Da, iar Zeus însuși a avut mai târziu o relație de dragoste cu stră-străna-Ganymede. Bisexual, elipsă! De asta a început totul! De la zei!

Pe drum, el a povestit cu veselie această poveste soției sale. Și ce crezi tu?

Când au început să se urce la templu din munți, la început a căzut o ploaie torențială, am plecat. Pauza de ploaie sa oprit, dar norii au început să atârne atât de jos încât restul drumului din munți să meargă în albul absolut.

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

Dar sub cortul de ceață suficient, care este vizibil în fotografie cu un fulger.

Prin urmare, blițul a trebuit să fie oprit.

Toate celelalte ruine din jurul lor erau în "lapte" și priveau cu dificultate. În plus, dintele de pe dinte a fost deja lovit grav, iar cu noi a fost un fiu mic, care a fost îmbrăcat în trei tricouri și înfășurat cu trei prosoape! Deci, destul de repede a trebuit să plece.

Când au început să coboare, vremea a început să se îmbunătățească brusc, norii s-au ridicat deasupra munților, a apărut un soare. Noi, incantati de aceasta circumstanta, am decis sa mergem mai departe la Demitsana. Stemnitsa și mănăstirea lui John Prodromu (Forerunners).

De îndată ce am început să urcăm în munți, în același moment, a început o puternică furtună tropicală! Apa a coborât din cer cu un zid solid! În jurul valorii de toate a fost plonjat într-un astfel de întuneric pitch, a început că o astfel de groază nu poate fi transmis în cuvinte. Norul negru tocmai a căzut pe mașina noastră!

Nu am atacat ruși, nu le putem lua cu mâinile goale! Răcește-te, Thunderbolt: Nu am vrut să te jignesc pe tine și pe fiul tău! - Cu un zâmbet am spus cu voce tare, continuând să avansez în întunericul pitch.

„Nu înțelegi, nu voi lăsa un ticălos ..“ - molniemetnuv, Zeus lătra, astfel încât lumina sa stins complet, urechile îndoite într-un tub, și inima mea a căzut undeva în zona coccis.

Apa de pe cer a turnat o inundație în jurul mașinii noastre. Am fost din nou capturate nu doar frică de panică, dar - HORROR.

"Am înțeles că tu, Atotputernicul, întoarce arborii, plecăm! Acceptați din nou scuzele mele" - deja fără o umbra de zâmbet pe față.

Nu m-am dus înapoi și o sută de metri, așa cum mașina a strălucit la soare! Ca și cum nu ar exista nimic! Ne-am schimbat privirea cu soția noastră, am râs de fericire și am privit înapoi, căutând locuri de manevră.

Am răpit la a cincea viteză!

Încercările de a vedea ce nu a fost posibil, nu mai sunt luate. Au plecat în următoarea călătorie. Poate, Thunderer va uita despre noi de atunci. Sau îi vom oferi sacrificii generoase.

Deci, credem de atunci, ce au făcut zeii cu noi în această zi - pedepsiți pentru frivolitate și limbă - legați sau salvați de ceva mai grav și mai îngrozitor în munți?

Poros nu este doar o insulă, ci ca două. Partea mai mică este vechea sferă. pe el este un oraș și un port. Cea mai mare parte este Kalavia antică. pe care se află Sanctuarul Poseidon Kalavriyskiy și mănăstirea Zoodohu-Pigis, cu o sursă care ajută femeile la naștere. Din Argolis, în zona orașului turistic Galatas, Poros este separat de un izmut de o lățime de numai 360 m.

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

Insula până la sfârșitul secolului al XIX-lea. a fost baza principală a navei grecești. Pe insulă, suntem departe de prima dată, dar amintindu-mă, m-am prins constant gândindu-mă că nu-mi amintesc nimic despre Poros. Doar că nu ni sa întâmplat nimic semnificativ. Nu sa întâmplat și de această dată. Doar am trecut pe malul Sferei într-o singură direcție, apoi în altul.

cea mai modernă insulă din Golful Saronic. Modimitatea sa printre boemele grecești și mondiale, intelectualii și burghezia estetică afectează în mod evident punga unui turist. Prețurile în cafenele și taverne sunt cumva indecente. Am comandat de trei ori în una dintre cafenelele de pe tarm

pentru care în cele din urmă au plătit un cec pentru 41 de euro. Ajutor! Minuni drepte!

În golfurile îndepărtate ale insulei adesea se ancorează iahturi cu celebrități mondiale la bord, cum ar fi prințul Charles sau George Bush Sr ..

Majoritatea vechiului și Evul Mediu Hydra a fost nelocuită. În secolul al XVIII-lea. a fost locuită de creștini albanezi, angajați în comerțul maritim și piraterie. În timpul războiului de eliberare împotriva turcilor, Hydraii și-au transformat navele într-o flotă de insurecție, crezând că numai din cauza lor au reușit să elibereze Grecia.

Aproape toată viața de pe insulă este concentrată în orașul-port, în afara care există mai multe vile și câteva mănăstiri din munți la care accesul este problematic, deoarece toate tipurile de mașini și motociclete de pe insulă este interzisă.

Pe Hydra, am vizitat în repetate rânduri, adorăm această insulă, mai ales că înotăm în apele sale limpezi de cristal de neconceput de albastru și se scufundă de pe o mică stâncă lângă peșteră.

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

După ce a rămas la Hydra timp de aproximativ 2,5 ore. din nou, sa aruncat în corabie și a navigat pe insula Spetses. pe care nu am mai fost niciodată înainte.

Ca Hydra. Spetses a rămas gol toate antichitățile până în secolul al XVIII-lea. nerezolvată de aceiași creștini albanezi, condusă de turci. Chiar și locuitorii din Hydra și Spetse au comunicat în albanezi, până în secolul al XX-lea. În 1821 Spetses a fost primul dintre insule care sprijină revolta împotriva turcilor.

Spre deosebire de Hydra. care este o piatră goală, Spetses este mai rotunjită, cu baldachin și verde.

Cel mai interesant raport despre călătoria spre Peloponez, Grecia

Capitala insulei este un oraș turistic cu hoteluri, plaje, vile, case de căpitane, biserici.