Bloodhound recenzii bandă

Pentru mine, nu sunt.

Am început să ascult această trupă cu mult timp în urmă, încă la școală. Atunci când aveți o stare bună, acestea sunt exact ceea ce aveți nevoie. Întotdeauna am un zâmbet din cântecele mele la urechi și doar emoții pozitive.

Permiteți-le cântecelor lor să pară lipsite de sens și toată munca lor este un pic prostească. De fapt, este. Dar ce e în neregulă cu asta? Uneori îți dă plăcere să asculți ceva care nu te va încărca deloc. Sub ele poți să te relaxezi și să nu te gândești la nimic, doar să fii fericit, să te distrezi și să te enervezi.
Eu personal personal le place clipuri lor. Ele sunt vulgare, ca și cântecele lor, toate sunt doar prostie. Dar văd numai avantaje în acest sens. Desigur, nu toată lumea îi place acest umor, dar sunt și cunoscători, inclusiv mine.
În ceea ce privește cazul recent din Kuban cu steagul rus. Din punct de vedere personal, acest lucru nu ma făcut deloc rău. Ei se supun foarte mult obezbashenno. Nici măcar nu am fost surprins de această acțiune. Nu cred că a fost într-un fel în legătură cu politica și ostilitatea lor față de țara noastră, sau ceva de genul asta. Cel mai probabil nu le pasă. Înțeleg reacția față de acei oameni care nu sunt familiarizați cu creativitatea lor. Dar reacția tuturor celorlalți nu este clar pentru mine.
Cred că acest lucru nu este important. Nu fac astfel de incidente, din nici un motiv, să le tratez negativ.

A fost sfat util?

- comportament pe scenă
- opiniile membrilor grupului

Am început să le ascult de foarte mult timp, de la primele albume care au explodat întreaga lume a muzicii la timp. Periodic a ascultat casetele, numite "găuri în sus". Muzica a fost jucată în mod constant în player, care merita, de asemenea, același acoperis este pe foc și alte cântece. Despre clipuri, eu nu spun))) În timpul adolescenței și starea de spirit rebelă, clipurile lor erau în tema însăși. Apoi a tratat grupul destul de loial, uneori ascultând cântecele lor la radio. Și acum, cu ceva timp în urmă, uitându-mă pe banda de știri, am dat peste știrile despre cum vocalul grupului Jimmy Pop a intrat în drapelul Rusiei, adică patria noastră cu tine. Nu voi detalia exact ce a făcut, aceste informații pot fi găsite în rețea fără probleme. De atunci le tratez extrem de negativ. Sunt de acord că au fost interzise să intre în Rusia. Muzica nu ar trebui să fie legată de politică.

A fost sfat util?

Un comportament necultivar pe scenă. melodii fără prea mult sens

Grup mare. Le-am ascultat de la vârsta de 11 ani. Dar nu știam cu adevărat ce au fost melodiile lor. În studiul biografiei grupului a trecut doar adânc un an în urmă. Albumul meu preferat este "Hooray For Bodies" și "Helfty Fine". Și partidul meu preferat - Jimmy Pop (cântăreț unul dintre fondatorii precum și chitarist ritm ..). Recent lansat o piesa noua. și el este foarte bun. Sper că vor lansa în curând un album nou și vor continua să se dezvolte și vă vor plăcea cu noi melodii. Concluzia este una dintre trupele mele preferate. și sunt foarte încântat să las un comentariu despre asta. Voi pune ratingul "5" cu îndrăzneală.

A fost sfat util?

Ultimele lor anticuri nu le plăcea. De exemplu, chitaristul în timpul concertului a fost frecat cu steagul rus.

Aveau un tobosar amuzant ca și înainte. Avea în jur de 14 ani. Un blond cu blănuri scurte. În zadar l-au dat afară, a trebuit să plece.