Astral, recenzii ale filmului și recenzii

În filmul Astral Josh și Rinay se mută cu copiii lor într-o casă nouă, dar nu au timp să despacheteze lucrurile în mod corespunzător, așa cum încep evenimente ciudate. Materialele inexplicabile se mișcă, sunetele ciudate sună în camera copiilor ... Dar părinții sunt într-adevăr îngrozit când fiul lor Dalton, de zece ani, cade într-o comă. Toate eforturile medicilor din spital pentru ai ajuta pe băieți nu au reușit. Câteva luni mai târziu, a fost întors acasă, unde un copil nefericit a fost îngrijit de mama și asistentul medical. Dar fenomenele misterioase din casă continuă. Părinții disperați sunt gata să se adreseze oricui pentru ajutor și curând devine clar că Dalton este inconștient în legătură cu lumea paranormală ...

Ty Simpkins, Angus Sampson, Leigh Whannell, Andrew Astor, Jeannette Sousa, Barbara Hershey, Josh Feldman, John Henry Binder, Corbett Deci, Ruben Pla

Directorul filmului James Van.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre filmul Astral și data lansării. precum și descriere, recenzii ale hotelului Astral.

filmul este doar staniu! Am fost impresionat, m-am uitat în timpul zilei și apoi mi-am închis ochii de câteva ori! Vă sfătuiesc să căutați un zgomot de creier!

În general, toate filmele de groaza, oricare ar fi ele - a doua rata sau de-a treia rata este încă nimic, dar reușesc să mă intimideze. De la ideea că înainte de tine, pe ecran - un film de groază, încep să mă tem de ceva. Deși, thrillerele - aici deja fără întrebări, preferatul meu. Și așa, într-o vacanță minunată, ziua de naștere a prietenului meu, încă am convins-o pe prietenul meu să meargă la cinema pentru Astral. Abia convins salbatic teamă uzhasov.Kak de așteptat, tot filmul am fost în mare suspans, dar, de asemenea, curiozitatea se agite. Am crezut că încheierea filmului ar fi previzibilă pentru mine, sa dovedit - nu. Jumătate din film prietena mea a stat de închidere de palmier fata, si ca pentru mine, am fost de 5 sau 6 puncte, pe care am speriat deosebit. Tot din cauza „puncte ascuțite“ - o muzica terifiant skripuschey, momente dramatice și, desigur, că e Alice în rakursov.A masca ulybnula.V, în general, într-adevăr a placut filmul, și eu spun că merită să meargă.

Stoyaschiy.Syuzhet film în locuri precum imagini senzaționale, dar impresia nu umenshilos.Zdes lucru important nu este atât de mult de groază și întuneric, frică și cutremur, efecte speciale și „discordant muzică“ este un psihologic subțire podsoznaniya.Ryadom fir-subiect așezat familiar, după sfârșitul filmului a spus, „Ei bine, nu e de mirare horosh.Nu puțin bani cheltuiți“ Potrivit mine ca un film serios, iar dacă te gândești de poveste, a surprins imaginația lui))

Mi-a plăcut. Se pare necesar să se adauge că râsul a fost prezent, dar nu din poveste ridicolă, dar din care adultii guițat tare, speriat de ei înșiși și râde la faptul că, pe cont propriu, atunci nu este de așteptat acest comportament. Teribil și final este adevărat))))

Astăzi au urmărit filmul în cinema împreună cu soțul ei. întregul film stătea în suspans și din când în când, tremurăturile înfiorătoare trecură prin piele. Dacă ținem cont de asta. că îmi place genul de groază, și de multe ori sunt emoționat de nervii mei prin vizionarea următorului film - acest film este într-adevăr foarte infricosator! în filmul din fața noastră stăteau adolescenți, iar în cele mai groaznice momente au început să râdă cu voce tare - totuși, râsul lor era nervos și, aparent, cauzat de frică. Cred că filmul nu este pentru toată lumea, ci doar pentru fanii adevărați HORROR!

du-te astăzi la acest film, nu a fost înfricoșător, jumătate din sala a stat în "haha", toate momentele ar putea fi prevăzute. parcela nu este clară, lasă mult de dorit, s-au dus la hol cu ​​impresii pline. Stack-urile au produs doar muzică cu aspect neașteptat de personaje, iar rating-ul meu este de 3,5 la o scară de cinci puncte.

film super-duper. Pentru o lungă perioadă de timp astfel de nu a văzut. păstrat în suspans tot timpul. foarte multe momente, când dintr-o surpriză vzgagivala. de la tensionarea deja musculare au început să durească. stocați pe scutece și mergeți cu îndrăzneală.

Ieri am vizionat filmul cu soțul meu și fiul de 12 ani. Deoarece eu însumi iubesc cu adevărat filmele de groază, filmul în sine a fost ca și cum ar fi fost multe momente în care tocmai am rătăcit. Sotului meu nu mi-a placut sfarsitul filmului, cu toate acestea, ca mine, dar daca nu exista acest sfarsit, ar fi prea usor ca baiatul si tata sa se intoarca si totul este bine. Singurul lucru care nu prea îmi plăcea că acest film părea că e rupt. Rămâne doar să ghicești ce a făcut soțul și soția lui în cele din urmă. Și din moment ce filmul este bun, vă sfătuiesc să vă uitați la tot.

Oh, groaza este simplă, până acum, din cel mai mic zgomot, sărind! Mare film.

Aș spune că filmul nu este foarte rău, dar dacă m-aș uita la cenoteatru, cu o calitate excelentă și o traducere bună, atunci aș fi încântat.

Nu-i rău. Dacă sunteți în jur de zece ani. Dar, din păcate, (sau din fericire) suntem oarecum mai în vârstă. De la creatorii "fenomenului paronormal" personal, mă așteptam la ceva mai mult decât povestea copiilor. A fost înfricoșător doar o singură dată, la începutul filmului, când a auzit pentru prima oară o voce teribilă)). Apoi a fost amuzant, sau doar plictisitor, dar mai adesea amuzant din cauza cât de plictisitor. Mă întreb ce fel de drog a fost scriitorul? La urma urmei, să scriu un basm în stilul fanteziei și să-i dau un megatriller - este necesar să încerci. Unde arată regizorul? Desigur, nu pentru ceea ce se întâmplă pe scenă. Este chiar mai interesant, personajul principal, tatăl familiei, nu a fost nominalizat pentru "zmeura aurie"? Nu? Un păcat. Jocul actorilor lasă mult de dorit. Poate că copiii au jucat mult mai bine decât adulții. Este naivă imposibilă. Nu le cred, nu le cred. Cumva totul a ieșit. Efectele speciale nu sunt, de asemenea, la o altitudine, iar monștrii sunt asemănătoare cu poveștile de groază din anii '50, același lucru ridicol și involuntar provoacă un zâmbet. Un astfel de sentiment că acest film este cel mai insolvabil din punct de vedere financiar în ultima vreme. Care sunt concluziile care trebuie trase la dvs., dar, în ciuda numărului mare de neajunsuri, filmul poate fi văzut și văzut mai rău, dar este puțin probabil ca el să intre în primele zece preferate sau cel puțin să fie amintit. În general, este bine.

Categoric impresionat de film! Dat fiind faptul că nu mi-a plăcut deloc fenomenul paranormal și l-am băut pentru mine nu este un film teribil, ci un film urât, aș numi filmul cel mai bun din cele de mai sus. Unele momente foarte speriat (de mult timp, deci nu a jurat prietenos)))), apropo, te sfătuiesc să te uiți la film cu un sunet bun, este cel mai rudimentar lucru! Pentru gustul meu, scenariul este ușor uimit, în unele momente îmi amintește de un basm, dar chiar ma speriat, așa că merită privit! nu vei regreta)

Filmul Nicho. În general mi-a plăcut. M-am uitat fără să mă rebobez. iar acest lucru este cel mai important după criteriile mele. Glumește-te. Nu este o capodoperă, desigur. Și a doua oară pentru a revizui greu nimeni va. Dar, la un moment dat, este destul de bun. Du-te la filme și plătiți bani pentru acest lucru cu siguranta nu merita. Vreau să am dreptate - mai bine să cumpăr un disc.

Nu stiu, mi-a placut filmul! Bine împușcat, povestea adevărului este prea previzibilă și neclară. Dar, în ceea ce privește filmul de groază, este doar un șoc și o încântare în același timp că este doar un BOMB.

filmul este un nonsens! Dacă la începutul ceva acolo la aparența de intrigi și teroare, comedia mai solidă și sentimentul de pierdere tot drumul! o mulțime de greșeli și conexiuni pe parcela linii.Ideya nu a fost rău, dar nu a putut să pună în aplicare din cauza diferenței de opinii cu privire la ororile de către producător .

Îmi plac toate filmele lui Van. Și asta nu face excepție. Mi-au placut momentele pentru claritate si sentimentul ciudat si, bineinteles, sfarsitul in stilul regizorului, spun ca filmul nu este pentru mintile plate.

Mi-a plăcut foarte mult filmul. Ma bucur că creatorii acestui film au făcut fără sânge. Și chiar aș vrea să văd partea a doua. Spune: "va fi oa doua parte?"

Filmul foarte mult) au fost momente teribile necesare închizând ochii!), Am urmărit cu prietena mea primul moment, în cazul în care „omul“ a stat în spatele cortinei chiar a adus prietena mea la lacrimi), dintr-o dată de la ea) întotdeauna atunci când ne uităm Șocant, de obicei, ma speriat, și ea să-mi laughs ))), dar sfârșitul a fost complet tăiat. vobschem așteaptă continuarea) dacă va fi)

a urmarit filmul unul si seara. credea că screening-ul toate, dar a decis să plece în mijlocul acestui lucru în dimineața următoare) este un lucru bun) sunt de acord cu toate recenziile despre rolul acompaniamentului muzical în acest filme.ozhidal în cazul în care un film destul de standard despre fantome și a fost gata pentru tot felul de puncte ascuțite cu cani personalizate, astfel încât spun), dar de ce ma speriat foarte mult timp în care un grup de fantome în casă să demontați și apoi toți stau în picioare încă și zâmbet. Cred că filmul este de fapt o privire la ea și cu siguranță nu ar trebui să numărare pe un final favorabil și fericit)

Știți, am urmărit filmul la sfatul surorii mele, așteptat mai mult, pentru că nu este rău la cinema, mai ales în groază, însă filmul a fost dezamăgit. Există câteva momente înfricoșătoare, dar efecte speciale ieftine au fost vizibile cu ochiul liber. Filmul nu este clar finalizat. Dacă sincer nu înțeleg comentariile admirabile despre el. Nu vă sfătuiesc să vă uitați la Astral, veți pierde timp!

Sincer nu mi-a plăcut doar la începutul normelor și apoi prostii, cum ar fi paranormalno nonsensă, mult mai bine și așa este. Sa dus să arunce gunoiul și apoi din nou și ce băiat dansa. ))) Nu mi-a plăcut acest moment. Am urmarit cu prietenii mei si pentru mine rasa nu era un film de groaza ci o COMEDIE))))))))))))))

Da, filmul este bun, dar numai sfârșitul nu este foarte fericit. Dacă vă place finala fericită, atunci acest film nu este pentru tine.

Ei bine, filmul este atât de cool, mi-a plăcut, aceste filme sunt pentru mine. Am fost direct în suspans, dar când tatăl meu fusese deja plecat pentru fiul său a fost rasbalon, iar sfârșitul nu este fericit fericit, bine, în principiu, puteți vedea, vă sfătuiesc să vă uitați

Nu voi spune că este o capodoperă, ci să comparați acest film cu tot ce nu puteți!

Mi-a plăcut foarte mult filmul, a fost foarte bine împușcat, actori buni, a jucat foarte bine și este important, toată lumea este foarte potrivită pentru rolul care îi este atribuit. Excelent, în opinia mea, munca scriitorului. Trecerea neașteptată și modalitatea foarte utilă de a spune aici, pentru că sfârșitul hepului ar fi în mod clar redundant. Impresionat, de asemenea, cu momente interesante și din nou capturate din plin de acțiune ale acestui film din cele mai teribile episoade, nu știu cum, dar am fost răcit de niște scene.

Și ce te-ai aștepta? O mulțime de sânge? Nu acest film este cu adevărat interesant și înfricoșător. Mi-a plăcut, nu a fost dezgust. în acest film nu exista sânge. Este păcat că atât de rar trag astfel de filme.

Filmul este doar o primă clasă de 3-4 ori o persoană nu funcționează, dar de 5-6 ori muzica foarte înfricoșătoare este excelentă pentru că ai un film foarte interesant pe care ar trebui să-l vezi

Pentru a fi cinstit, filmul este neterminat, în comparație cu alte filme, nu este chiar înfricoșător, să nu mai vorbim de efecte speciale, în general 3 puncte.

Filmul este minunat, aproape că am murit de fericire când m-am uitat. O astfel de muzică în general. Filmul este minunat, sfătuiesc.

Un film grozav, aproape că nu am băut de la frică de la început, nu că e înfricoșător, dar doar momentele ascuțite sunt, totul este super, dar sfârșitul. Nu mi-a plăcut.

Prietenii noștri ne-au sfătuit să urmărim filmul Astral. Ei au spus că a fost foarte înfricoșător și interesant. Nu știu ce a fost groaznic acolo, dar noi. sincer, filmul a fost rumaging. Și de ce este numit acest film?

E un film de groază, nu, nu, îți spun. Este o adevărată comedie. Îmi amintesc în special cuvintele matusa mea, „ochii-jet negru, cu fața roșie IRS Hoof (ahah)“ Și acești doi oameni care au trecut prin casă și folosind acest bunicuță dispozitivele lor. Da, suntem acolo pe podea nu a început patinajul și cum a pornit diavolul .. cum a fugit! Dacă vrei să te apropii, atunci te rog să vezi. În acest film, nu este nimic teribil

Filmul otpad. Când m-am uitat, m-am gândit că o voi face!

Nu mă așteptam ca acest film să poată lua atât de mult sufletului. Se pare că este o poveste banală (ca de obicei: o casă mare, o familie, fantome etc.). Dar povestea ne-a condus la o altă casă, ce urmează? Și apoi totul este mai interesant și mai interesant. Vopselele se îngroașă, groaza ajunge la conștiință. Nu mă crede, soția mea este încă în impresie și se uită la partea de sus a cântarei. Și cel mai important, cred că tot ce sa întâmplat în acest film este departe de a fi un basm. Deplasarea astrală, de multă vreme cunoscută pentru parapsihologie. Să ne amintim chiar și literatura modernă, și anume romanul - "Veronica decide să moară". Cred că acest film este cu adevărat o capodoperă.

Sincer, nu mă așteptam la nimic deosebit de la el. Când a văzut inscripția de pe disc „De la creatorii“ Saw „în cap a avut imediat ideea că va exista o mulțime de sânge, intestine, carne și așa că sunt foarte plăcut surprins când așa ceva nu există okazalos.Film apasă atmosfera stranie - În casă pentru totdeauna. Asta scârțâituri -Asta, clicurile, și așa mai departe. casa în sine este teribil de incomod, există mai multe unghiuri și în mod constant de așteptare pentru că, deoarece acestea rezkovyskochit unele sperietoare înfricoșător (aici cu privire la orice fantome creatori nu sunt zgîrcit, roiuri de film cu orice devilry). Vezi toate acest film este destul de înfricoșător. Filmul este mai mult sau mai puțin nu rău, cel puțin frighten mogut.A o bunica cu o lumânare am visat chiar)

pentru capodopera trebuie să adăugați efecte speciale, eliminați stilul american, modificați ușor scenariul în a doua jumătate.

Filmul este bun, la început complotul părea obișnuit. dar după ce mi-am dat seama că totul nu este atât de simplu cum pare la prima vedere! dacă te uiți în întuneric și efectul singur se va dubla! Am fost deosebit de frică de această bătrână. într-adevăr a devenit ciudat.

MASTERPIECE, am 10 ani, am fost așezat în camera lui, înainte de moartea sa a fost speriat, mai ales atunci când a pornit aparatul de fotografiat și nu știu de unde era o fată teribilă și a zâmbit și sunet ca în cazul în care totul se întâmplă cu tine, dar nu și în film. Cel mai bun film, imi place filme cu mistica. Am fost atât de speriat că am oprit site-ul și laptop-ul de teamă. Spun imediat, nu te uita nervos, iar cei care nu-i plac nu trebuie sa ma uit, incearca sa filmezi un astfel de film.

Google a declarat despre OMC

Filmul este bun. Bună înțelegere. De interes special pentru cei care știu cu adevărat - titlul filmului nu este o expresie goală. Personal, apreciez acest film drept 25% din adevăr. Bineînțeles, multe sunt împrumutate de la opere de ezoterism. dar este destul de diferit pentru a relaționa acest lucru cu experiența dvs. pe acest subiect. Deci, băieți, (de exemplu) nu este un critic de film (în special dornic, spume la gură, dar în unele privințe ai dreptate) război (sau alt eveniment sau un eveniment), la care nu au fost cu aceste stereotipuri și cele datele pe care le-ați învățat din surse externe.

Filmul este mai degrabă o fantezie decât un film de groază. În general, nu înfricoșător, dar, în general, îmi place fantezia, deci este o capodoperă.