10 sfaturi utile pentru a învăța o limbă de la un profesor, pentru a învăța limba americană

Sunt de acord că profesorii sunt diferiți. Aici am, de exemplu, un mare profesor de spaniolă, dar a fost doar noroc. Cu toate acestea, o selecție de sfaturi este extrem de utilă! 🙂







Învățarea limbilor străine este unul dintre cele mai importante subiecte de astăzi. Profesorul de limba engleză Alexander Abroskina a dat câteva sfaturi celor care doresc să învețe o limbă străină.

10 sfaturi utile pentru a învăța o limbă de la un profesor, pentru a învăța limba americană

1. Stabiliți un obiectiv

Am avut elevi care au încercat să învețe limba engleză "bine, pentru că toată lumea o știe deja și ar trebui." În acest scenariu, nu există nici o motivație, ca rezultat - o mulțime de timp petrecut și un rezultat zero. Cu astfel de studenți, munca, de obicei, nu se adaugă. Este imposibil să învățați la un nivel adecvat ceea ce nu aveți absolut nevoie.

2. Înconjurați-vă cu atmosfera limbii studiate

3. Nu vă temeți!

Nu vă fie frică să faceți o greșeală în comunicarea cu transportatorii - sunt și oameni și învață și alte limbi. Nu vă fie teamă să înțelegeți puțin într-o carte sau film - la început veți înțelege două cuvinte, apoi cinci. Și după un timp, te vei prinde gândindu-te că te bucuri liniștit de text, fără să te gândești la ceea ce nu știi. Limba este o experiență, nu o cantitate de cuvinte sau reguli învățate.

4. Creșteți ușor bara

Pentru mine, învățarea unei limbi este asemănătoare cu formarea într-o sală de gimnastică. Pentru a obține un rezultat, facem puțin mai mult decât putem. Pierdeți sau construiți mușchiul este imposibil, făcând același număr de abordări sau, de exemplu, lucrați cu aceeași greutate.