Visele pentru călătoria astrală - o zonă a realității

Vise pentru călătoria astrală

Am sărit în extaz, s-au grabit și a sărit într-un dormitor tavan înalt, apoi sa scufundat în brațele confortabile ale ursuletul, și apoi din nou cu voioșie vesel a zburat până la tavan, ascunzându-se în vremuri între papusa mea de carpa. Mama se uită în dormitor: - Ce faci, Denise? - Nimic, mamă, răspund nevinovat. - E drăguț, spuse ea și închise ușa. Imediat scot din pat, cu brațele întinse, iar fluxul de aer ridică corpul meu.

Ca un copil, mi-a plăcut sărind din pat și fluturând brațele mele, de parcă ar fi zburat. Am crezut că pot zbura și nu știam atunci că aș putea călători în astral. Odată cu vârsta, abilitatea de a minți conștient a fost uitată, dar amintirile pe jumătate uitate au trăit în visele mele. Uneori într-un vis m-am văzut mișcându-mă peste acoperișurile de case aflate în zbor spre stele. La vârsta de douăzeci de ani, am urmat un curs de o săptămână pe zbor astral și a recâștigat capacitatea remarcabila, care mi-a dat un copil nespus de mult.

Există un fel de vis care nu se aplică visurilor obișnuite sau conștiente. Astfel de vise se numesc "experiență extracoreală". În timpul experienței în afara corpului, conștiința ta este literalmente separată de corpul fizic. De obicei, acest lucru se întâmplă în timpul somnului. În ceea ce privește experiența în afara corpului, se bazează multe învățături esoterice și filosofice. Împreună cu sentimentul de separare de corpul fizic, există, de asemenea, o conștiință extrem de luminată de sine. Toate acestea sunt foarte diferite de vise obișnuite, dar se întâmplă cu o persoană mult mai des decât s-ar părea la prima vedere. De fapt, senzația unei descoperiri ascuțite într-un vis poate însemna că există anumite dificultăți în a te întoarce în corp. Experiența în afara corpului este un fenomen destul de frecvent, doar o persoană nu își poate aminti întotdeauna despre aceasta.

Experiența în afara corpului este adesea însoțită de vise în care o persoană zboară sau se vede într-un avion. Pentru a experimenta în afara corpului oamenii sunt înclinați, care, în realitate, fac adesea călătoriile cu avionul - ca pasageri sau pasageri. În copilărie, mulți dintre noi credeau că ar putea zbura și se distrau să sărind din copaci. Studiile arată că astfel de hobby-uri din copilărie creează, de asemenea, o tendință de a experimenta în afara corpului.

Istoria a păstrat numeroase referințe la cazuri de experiență în afara corpului. Descrierile acestor cazuri sunt foarte asemănătoare, fie că sa întâmplat în India, Egipt, America de Sud sau chiar în Midwest-ul Statelor Unite. Deseori, punctul de plecare al experienței în afara corpului a fost un accident sau o moarte clinică.

Mult mai rar, sufletul omenesc ar putea părăsi corpul în mod conștient și în mod voluntar. Majoritatea oamenilor care au trecut printr-o experiență similară își schimbă în mod fundamental opiniile cu privire la natura esenței umane. Experiența în afara corpului este o experiență uimitoare, iar autenticitatea acesteia poate fi verificată. Oamenii primesc de multe ori această experiență: studii speciale au arătat că 25% dintre adulții chestionați își pot aminti cel puțin un astfel de incident în viața lor. Uneori, o persoană nu își dă seama că a experimentat o experiență în afara corpului, până când i se explică esența acestui fenomen.

Faptul că, plecând în mod deliberat din corpul lor, o persoană se doare, căci astăzi nu există date. Într-adevăr, acesta este un fenomen foarte natural. Este interesant de observat că, fiind în afara corpului, o persoană nu simte timp și spațiu în calitatea în care este obișnuit. Un alt fenomen de experiență OBE este după cum urmează: pentru prima dată după părăsirea corpului, persoana care a spus că forma sa este foarte similar cu forma corpului fizic. Cu toate acestea, vă mai rămână în afara corpului și mai slabe amintirile despre el, mai multe caracteristici informe devine dvs. „esență“, devine ca un nor sau ceață.

Există anumite lucruri care au un impact semnificativ asupra experienței în afara corpului. Alcoolul, de exemplu, împiedică ieșirea din corp. Dar amenajarea corectă a corpului, în special de la nord la sud, poate facilita ieșirea, iar capul este îndreptat spre nord. De altfel, localizarea corpului de la nord la sud și promovează somnul mai profund jignitor, așa că, dacă aveți nevoie pentru a dormi, stabili capul în direcția de polul nord magnetic. Și dacă vreți să vă reîncărcați energic, atunci puneți-vă capul spre sud. Direcția nordică contribuie la călătoria astrală.

Arta visei lucide și călătoria astrală este bine descrisă în cărțile lui Carlos Castaneda. Don Juan a spus că pentru o persoană care a stăpânit tehnica visurilor lucide, nu contează unde să facă o acțiune - într-un vis sau în realitate. Într-o stare de vise lucide, o persoană poate călători oriunde vrea!

Oliver Fox a făcut o mulțime de călătorii astrale și a scris o carte despre asta. El susține că evenimentele pe care le-a experimentat în timpul acestor călătorii au fost mult mai frumoase, mai fermecătoare și mai mistice decât orice evenimente în realitate. El descrie sentimentele sale ca fiind excepțional de plăcute și notează că mintea lui era plină de claritate, putere și libertate.

În prima mea călătorie astrală, nu am zbor departe de casă; M-am rătăcit prin camere, câteodată în alte zile ale zilei - în afara ferestrelor era o zi, nu o noapte. Astralul este dincolo de timp și de spațiu. Când am câștigat o experiență de mișcare în astral, am început să mă ridic în ea și uneori să zbor. La început am putut să stau la doar câțiva metri deasupra solului, pentru că mi-a fost frică să cad. De-a lungul timpului, încrederea mea în mine a crescut și am reușit să desfășor aripi și să mă ridic în extaz de deasupra pământului.

Prima mea experiență a călătoriei astrală a îngrozit-o. O seară tropicală umedă a căzut pe Hawaii. Am stat împreună cu un prieten și am vorbit despre arta călătoriei astrale - o artă în care nici eu nici ea nu avea nici cea mai mică experiență. Ca o glumă, ne-am numit o întâlnire la ora 3 dimineața la locul convenit. Înainte de a dormi, mi-am spus: "Astăzi, la ora 3 dimineața, o să mă întâlnesc pe Suzanne la cascada din Valea Manoa de Sus". Locul ăsta era în apropiere și amândoi l-am cunoscut perfect.

Aproape trei dimineața m-am trezit dintr-o senzație ciudată. Camera era plină de întuneric; Am zguduit ușor, de parcă aș zăcea pe o saltea gonflabilă în piscină. M-am speriat. Înălțimea tavanelor din camera mea este de aproximativ doi metri și jumătate, dar acum am simțit plafonul la câțiva centimetri de mine. Am fost fără greutate. și incorporeal. Ce este asta? Ce sa întâmplat? Nu mi-am putut imagina cum m-am trezit sub tavan. Eu dorm și vis? Nu, sunt în deplină cunoștință, iar senzațiile neobișnuite de ușurință și libertate sunt extrem de reale. Apoi m-am rostogolit încet și mi-am văzut patul de mai jos. și corpul tău pe ea! Această vedere mi-a adus într-o astfel de groază că am tras înapoi în trup cu un ascuțit ascuțit. Șocul din această experiență a fost atât de mare încât a trecut mult timp înainte să reușesc din nou să iasă din corp.

Păreau a fi împărțite în două jumătăți, în două persoane diferite. Acea parte din mine pe care o percep ca "cine sunt eu" a crescut în mod liber și liber. Altele „fiind“ - partea pe care am asociat cu corpul fizic - a fost o parte din mine și totuși nu mă și sa culcat pe pat la fel ca și învelișul fizic. Această experiență a marcat începutul numeroaselor mele studii de natură a călătoriei și aventurilor astrale în afara corpului.

În istorie există multe exemple similare. În secolul I î.Hr. e. Plutarh a scris povestea unui soldat care, în timp ce era inconștient, a petrecut trei zile într-o altă dimensiune. Mulți oameni au perceput experiența în afara corpului ca o chestiune de curs. Șamanii și vindecătorii indienilor americani și diferitele triburi africane au făcut ritualuri pentru a ieși din corpul fizic. Aboriginatorii australieni au reușit să intre în transă și să efectueze călătorii astrale. În legendele preistorice, sunt menționați oameni care își pot lăsa trupurile să contacteze zeii.

Descrierile experienței extra-corp se găsesc chiar și în textele creștine. Astfel de sfinți ca Anthony din Padova și Alfonzii Liguri ar putea fi oriunde, lăsând corpuri într-o biserică sau într-o mănăstire. Omul de știință mistic Emanuel Swedenborg a vizitat numeroase spații și a compilat o descriere detaliată a acestora. Este raportat că Thomas de Quincey a reușit să iasă din corp.

Se mai spune că, cu puțin înainte de moartea sa, Napoleon a făcut o călătorie astrală de pe insula Sf. Helen la Roma cu mama ei, pentru ao informa despre decesul ei rapid.

Studiul călătoriei astrale, precum și a altor fenomene psihice, a fost realizat de Societatea Britanică de Cercetare psihică, de la data înființării sale în 1882. Richard Hodgson, William James, Sir Oliver Lodge și alți membri ai Societății au investigat multe cazuri de experiență extra-corporală. În prezent, mai multe universități din întreaga lume sunt angajate în studii similare, iar munca lor va ajuta la aruncarea luminii în această zonă. În timpul experimentului, pentru a studia experiența în afara corpului, subiectul este proiectat astral într-o altă încăpere, după care descrie în detaliu locurile pe care le-a vizitat.

O parte impresionantă a descrierilor călătoriei în afara corpului aparține soldaților care au trecut războiul. Pentru a scăpa de incendiul greu, ei au izgonit uneori literalmente din propriile lor corpuri. Uneori oamenii fac călătorii astrale pentru a vizita prietenii sau cei dragi. Mama poate "să zboare" cu fiica ei, tatăl - cu fiul ei.

VI-lea î.Hr. e. Un filozof numit Hermotim de Klazomene, ca toți ceilalți filozofi greci, a fost bântuit de misterul morții. Și el a decis să-și atragă capacitatea de a călători în astral pentru a ajuta. Filozoful a căzut adesea într-o transă și a fost dus de la corpul său, care, în același timp, a devenit rece și lipsit de viață. Dar toate aceste călătorii au iritat foarte mult soția filosofului și, într-o zi, ea a declarat pur și simplu că soțul ei a murit. Și a trădat trupul la înmormântare. César de Vesme, în "Istoria Experientei Spiritismului", raportează că Hermotim a fost foarte dezamăgit când, la întoarcerea sa, nu și-a găsit trupul!

Poveste mai plauzibilă îi spune lui Plutarh în lucrarea sa "Despre întârzierea dreptății lui Dumnezeu?". Un bărbat numit Arideus a părăsit un accident vascular cerebral și a descoperit că și-a părăsit corpul. Aflându-se în afara corpului, Ariday și-a întâlnit unchiul, care a murit acum câțiva ani. Unchiul său la salutat și la asigurat că Ariday nu murise și că sufletul său era strâns legat de corp. "Sufletul tău este un fir puternic legat de corp". În timp ce acest fir rămâne intact, în timp ce este atașat de corp, Ariday nu va muri ", a spus unchiul. Ariday a observat că corpul său astral este diferit de corpul astral al unchiului său: avea contururi întunecate, în timp ce unchiul era complet transparent. Privind acest fenomen, Ariday a simțit dintr-o dată că el a fost "aspirat cu forța în conductă" și sa trezit în propriul corp fizic.

Studiind diverse triburi, antropologii au ajuns la concluzia că călătoriile în afara corpului erau comune. Setul concret de experiențe prin care călătorul astral călătorea depinde de sistemul de opinii și credințe adoptate în cultura sa. Șamanii din regiunile estice ale Peru și-au imaginat că își părăsesc corpul contactând o pasăre. Nomadii asiatici au vazut firele de argint, pe care metafizica moderna le vorbesc ca panglici, frânghii sau curcubeu. Africanii l-au perceput ca o frânghie, locuitorii indigeni ai Borneo - ca o scară. Astfel, despre firul de argint - legătura dintre corpul astral și cel fizic - toți călătorii astrali spun fără excepție, chiar dacă o numesc altfel.

Din punctul de vedere al oamenilor de știință, astfel de vise sunt o manifestare a memoriei strămoșilor. Această amintire datează din acele vremuri îndepărtate când, potrivit lui Darwin, predecesorii noștri au navigat în ocean și au zburat sub nori. Psihologii tind să considere călătoria astrală ca fiind una dintre tipurile de depersonalizare sau ca o încercare de a scăpa de realitatea obișnuită, lumească.

Pentru a intra în planul astral, trebuie luate în considerare două condiții extrem de importante. În primul rând, trebuie să credeți în existența corpului astral. În al doilea rând, ar trebui să credeți în posibilitatea de a călători astral și sincer doriți să mergeți dincolo de corpul fizic. Dacă reușiți, atunci o ieșire conștientă în astral va deveni afacerea obișnuită. Sunt convins că călătoria astrală se află pe forța oricărei persoane - este necesar doar să vrei cu adevărat. La urma urmei, majoritatea oamenilor și astfel în fiecare zi depășesc corpul fizic. Nu ne amintim de această experiență. La început, producția astrală poate sperie, deoarece o persoană tinde să fie identificată rigid cu un corp fizic. Frica este principalul obstacol în această chestiune.

Orice persoană din viața lui a întâmpinat un adevărat zid de frică; astfel de momente pot aminti chiar și cele mai disperate "curajos" - este doar să săpați mai adânc. Prima și principala teamă este teama de moarte. Ne este teamă că vom muri dacă separăm de corpul fizic. Acest automatism ne aduce imediat înapoi la corpul fizic - unde este viața. Nu depinde de starea noastră emoțională și de evoluția gândurilor noastre. Și, trecând prin experiența din nou și din nou, putem speranța pentru eliberare de teama de moarte. Deci, o persoană începe să învețe cum să înoate și în cele din urmă înțelege că corpul său poate rămâne pe suprafață - și nu merge la fund.

O altă teamă comună: "Ce se întâmplă dacă nu mă pot întoarce la corp?" Cu certitudine absolută declar că: vă puteți întoarce întotdeauna. Toți călătorii astrali se întorc într-un fel în corpurile lor fizice, iar acest lucru a fost confirmat de mai multe ori în practică. Mulți oameni care ar dori să învețe să meargă dincolo de corpul fizic, se tem să întâlnească necunoscutul. Nu există ghiduri pentru astral. În opinia mea, cea mai corectă metodă de depășire a fricii este pur și simplu să o permită să fie, fără a lăsa în același timp o dorință pasională de a învăța lucruri noi.

Acest capitol prezintă câteva recomandări care vă vor ajuta în călătoria astrală. În primul rând, trebuie să vă relaxați. Acest lucru va contribui la exerciții de eliberare de stres, practici creative de vizualizare și auto-instruire. Dacă nu vă puteți relaxa, încercați să contactați un specialist în sugestia post-hipnotică. Pentru a realiza o stare de relaxare profundă, meditația va ajuta, de asemenea. Un punct important este amplasarea corpului: cap la nord, spatele este drept.

Acum treceți în spațiul dintre somn și trezire. Echilibrul aici este foarte fragil: încă ești treaz, dar nu te mai trezi. Puteți focaliza orice imagine sau simbol apropiat de dvs. Când sunteți scufundați într-o stare de relaxare, acordați atenție imaginilor sau culorilor care apar înainte de ochii minții. Adesea ele sunt o consecință a ameliorării tensiunii nervoase. Nu încercați să le luați în considerare în detaliu, nu încercați să le îndepărtați - doar lăsați-i să curgă prin conștiența dvs. și, între timp, vă vegheați să vă scufundați într-o stare de relaxare mai adâncă și mai adâncă. Poate că corpul tău ți se pare neobișnuit de greu sau, dimpotrivă, ușor. Senzația de atingere, gust, miros și, probabil, sunete încep să se estompeze.

După ce ați ajuns în acest loc liniștit și liniștit, concentrați-vă conștiința în afara corpului fizic. Ochii rămân închiși. Imaginați-vă că sunteți în afara corpului, de exemplu în colțul dormitorului. Imaginați-vă că vă atingeți de perete. Încercați să țineți cont de întreaga situație a camerei în care vă aflați și de voi înșivă. Adesea, ca semn că începeți să părăsiți corpul, există un sentiment de vibrație, furnicături sau sunete în urechile voastre. Acesta este un punct de cotitură; permiteți creșterea frecvenței vibrațiilor. Treptat, frecvența va crește atât de mult încât nu o veți putea prinde. Unii oameni notează că în acest moment o ușoară căldură se răspândește prin corp.

Acum imaginați-vă că vă mutați mâinile. Imaginați-vă cum atingeți orice obiect, realizând în același timp că toate acțiunile sunt efectuate de corpul astral și nu de corpul fizic.

Încearcă încă un lucru. Imaginați-vă că o mână a atins peretele și apoi apăsați ușor. Creșteți treptat presiunea și, într-un anumit moment, veți observa că mâna dvs. a trecut prin perete. Simțiți acest lucru, îndepărtați cu atenție mâna.

Etruscani antice au folosit tehnica "boala mișcării" pentru a obține o relaxare excepțional de profundă. Ei și-au imaginat că literalmente se rostogolesc din corpul fizic pentru a merge într-o călătorie astrală. Unii au preferat "tehnica de îndepărtare". Este important ca în procesul experimentelor dvs. să găsiți metoda. Fii sensibil la tine.

Prima experiență în afara corpului vine uneori după încercări lungi de succes, când nu așteptați nimic.

Întoarceți-vă la corp

După ce ați învățat să părăsiți corpul, puteți explora liber tot ceea ce doriți. Și când vreți să vă întoarceți, deplasați degetele sau degetele corpului fizic cu degetele. De obicei, acest lucru vă duce imediat înapoi. De asemenea, puteți face o mișcare de înghițire sau puteți muta maxilarul - orice pentru a activa unul din cele cinci simțuri.

Când stăpânești mișcările astrale din mediul familial, încercați să vă imaginați că călătoriți singur cu cineva care este aproape de voi. Uneori, în relația dintre oamenii iubitori se ascunde o energie uriașă de intimitate spirituală. Imaginați-vă pe cel iubit lângă dumneavoastră și vedeți ce se întâmplă.