Rezultatele lucrărilor asupra programului - cum să instruiți pe relief

Dragi vizitatori ai site-ului! În conformitate cu promisiunile, publicăm materiale despre succesul obținut de unul dintre cei mai consecvenți sportivi, care practic au stăpânit programul nostru și aproape că l-au terminat. Numele lui este Ruslan Suleymanov. Raportul de scrisoare pe care l-am dat aproape complet, cu excepția câtorva poziții minore și independente.

"Formare: În loc de 8 săptămâni, sa dovedit a fi 6, pentru că a plecat să se odihnească pe mare. Primele două săptămâni au fost dificile. După terminarea supersetărilor, au existat două abordări, odihnindu-se timp de 90 de secunde între seturi. În următoarele două săptămâni, a devenit mai ușor, în superseturi efectuate trei sau patru abordări, numai tragerea-în sus și îndoirea de mâini pe banca Scott nu a putut face mai mult de două, deoarece mâinile sale nu s-au îndoit de pompare. În atacurile asupra piramidei în creștere, ar putea face două abordări, atunci era insuportabil. Probabil, greutatea a fost aleasă printr-o abordare mare, o abordare - gantere de 31 kg, a doua - până la 26. Întrucât repetările cu fiecare abordare au crescut, a treia nu a avut suficientă forță.

În exercițiile de conservare a greutății în a doua săptămână de greutate ridicată cu 15%, iar în unele exerciții în superseturi, greutatea a crescut, cum ar fi informații despre presa de tip crossover. A început presa cu 90 kg și a ridicat greutatea la 100 și în toate seturile au efectuat 8 repetări (conform programului).

Mi-a placut supersetul "cabluri-presa in Smith la gat", nu am facut asta iad, dar timp de 4 saptamani greutatea a crescut, de asemenea, cu 10%. Singurul lucru care mi sa părut inutil (opinia mea) este o mulțime de lucruri pe caviar, au fost din fotbal (am fost implicat mai devreme) și sunt atât de bine construite, aici am făcut un pic de hacking și am efectuat doar două seturi.

Mi-au plăcut pampaseturile, le-au făcut cu mare plăcere, dar nu am ajuns la 50 de ani, dar am reușit să ajung la 35-40 (tocmai am plecat și nu am avut timp să termin programul până la sfârșit).

Sensibilitate după program: mi se pare că 8 săptămâni sunt prea multe, m-am simțit la 6 săptămâni, apoi m-am obișnuit cu programul (căldura ar putea fi afectată - era sub 30 în Moscova).

Aerobica - efectuată pe pistă, bicicletă și pas cu pas, a alternat prin ocuparea forței de muncă, dar încă mai fugise.

Rezultatele lucrărilor asupra programului - cum să instruiți pe relief

Putere: meniu de probă (în zilele de antrenament cu fier):

• Mic dejun: fulgi de ovăz - 50-70 de grame, brânză 250 g (cu conținut scăzut de grăsimi), măr.
  • După antrenament: izolați zerul de 50 g.
  • Prânz: terci de ovăz (orez sau paste făinoase, grâu gros), hrișcă și pui (fără piele), picior sau sân - 150 g, salată, fructe.
  • După trei ore: izolați zerul de 50 g.
  • Cina: la fel ca cina (uneori - pește, nu sunt un iubitor special de pește).
  • După trei ore: izolarea zerului 30-40 g.
  • Pe timp de noapte: sau brânză de vaci 250 g, sau proteine ​​lent - 40 g.
  • Suplimente: aminoacizi cu consum de alimente, glutamina dimineața, complex vitamino-mineral, BCAA înainte și după antrenament, riboxin, asparkam, carnitină lichidă pentru 2 g înainte de aerobic.

Alimente pe zile aerobice:

• Mic dejun: brânză de vaci, mere (aditivi).
  • După aerobic: BCAA, aminoacizi lichizi - 15 g, după o jumătate de oră - consumul de 30 g de izolat de zer.
  • Prânz: pui, legume (prime, verde - foarte mult), aminoacizi.
  • Între prânz și cină: izolați, 50 g.
  • Cina: a încercat să mănânce pește sau pui, legume, fructe, aminoacizi.
  • Ultimele două mese înainte de a merge la culcare: un izolat de 50 g.

Rest: am încercat să dorm în timpul zilei, pentru că m-am uitat la fotbal în seara. Sa dus la culcare târziu la ora 12:30, sa ridicat la ora 9:00.

Când a început să facă programul în sală, instructorul de munte a spus că întregul program a fost greșit, pentru că nimeni nu o face, vă "duș", iar o lună mai târziu, aceiași oameni au spus că el a adăugat în volum!

Am o convingere fermă că am adăugat la masa uscată! Talia a scăzut cu 4 cm, a fost de 89 la talie, era 85, greutatea înaintea programului era de 91.5 kg, după - 90.5 kg, așa că am schimbat compoziția corpului! A fost adăugat vizual la masă (înălțime 173).

Cu sinceritate - Ruslan ".

Încă o dată îi mulțumesc lui Ruslan pentru consecvență și precizie cu participarea la experimentul nostru. El, așa cum am promis, va fi trimis personal la programele experimentale ulterioare.