Pescuitul, turismul verde și alte bucurii ale vieții

Dragi cititori. Vreau să vă împărtășesc experiența și impresiile mele despre pescuit pe râul uimitor Desna. Sunt sigur că cineva va fi interesat de asta, cineva nu este foarte, și cineva va învăța ceva util pentru ei înșiși.

În primul rând, casa mea soacră se află la 50 de metri de Desna, în regiunea Chernigov. Am vizitat aceste locuri frumoase timp de 10 ani, pe lângă natura păstrată ecologic. Dar cumva înainte de pescuit acolo toate mâinile nu au ajuns, deși la Kiev am alocat în mod regulat timp pentru ocupația mea preferată.

Și la sfârșitul lunii mai, când anul școlar fiul său a fost apropie de sfârșit, iar planurile de vară aproximative au fost întocmite, inclusiv zilele de sărbătoare cu bunica ei, fiul ma întrebat de ce nu am prinde un pește cu bunica lui pe gingii? Dar de fapt? La urma urmei, un râu viu, pește are cea mai diversă ... Având în vedere numărul mare de obstacole în apă, am decis să se oprească pentru pescuit linie de pe mal - lăsați întreg arsenalul de năluci de filare pe Desnyansko crampe în planurile mele nu sunt incluse. Și cel mai real trofeu pentru momeală în Desna - pâine!

Locul am găsit repede - banca abruptă a unui mic baraj din rizomii de arbori de coastă în timpul decelerării elementului înapoi, adâncimea de 3-4 metri, în partea de jos a argilei cu o mulțime de scoici - și ce altceva este nevoie plătică? Având în vedere ușurarea extrem de incomodă a coastei, am decis să o "cultivă". Am luat o cazma baionetă și dezgropat câteva scări, care a fost ușor să coboare în apă, fără riscul de a fi. Pe treptele inferioare puteți sta pe picioare și conduceți. În timp ce am fost sapat un pas, și apoi în tufișuri de coastă tăiate stand-înregistrat pentru tije de pescuit, Lenka (fiul meu) a adus din hambar Babulin o jumătate de găleată de grâu amestecat cu tărâțe. Pentru a spori efectul în această cupă a adăugat unele momeală „Chip“ și aproximativ un sfert de o găleată de lut friabil uscate ca material liant - mâncarea pentru că a fost necesar pentru a menține pe curs. Mai mult, cu adaos de apă a fost făcută și lot amestec groundbait bile fashioned dimensiunea unei portocale. Jumătate din bile pe care le-am aruncat în locul de prindere și chiar deasupra ei în aval, și jumătate de stânga pentru supliment. Având în tratate cu momeala, suntem „dizolvat“ toiagul de pescuit, cârlige cu momeală viermi roșii și albe, abandonate uneltele în apă și congelate în așteptarea primei poklovki. Așteptarea lungă nu a trebuit și primul trofeu s-a fluturat pe cârlig - o ruffie de pe deget. Daaaaa, un astfel de invitat, nu mă așteptam ... Așa cum am scos cârligul din gura unui Yorshik profund, Lenka strigă: „Tati, uite - ascensiuni tija de apă. „Dar, într-adevăr, vârful tijei a fost twitching îndoit și convulsivă, cădere în apă. Am înțeles și am înțeles că cârligul nu era în mod clar o rufă! Lupta nu a durat mult timp și acum primul meu plătică Desnyanskiy, o gură de aer, situată pe partea ei înoată în liniște la mal. O podsacheka ceva nu, și țărmul este abrupt. În general, ce emoție, fiecare pescar știe - Sunt în haine și adidași sare în apă, se pare că există aproape la talie, și nu știu cum, dar încă apuca de pește de branhii și stau pe mal. Fiul pe plajă în șoc ... dar sunt umed și murdar. Trofeul este puțin mai mic decât un kilogram, dar în ochii noștri este atât de mare. Plătică este cufundat în rezervor, împreună cu Ruff, și am determinat decizia să încheie seara de pescuit, mai ales că soarele a dispărut în spatele la orizont, iar tantarii, foame și furios, a sărit pe noi așa foarte mult brusc și masiv. Noi, evident, nu sunt pregătiți pentru o astfel de eventualitate, fiul fuge de țărm, și eu sunt în grabă și momeală tăiat, luând ghid rapid pradă el.

Am analizat pescuitul trecut și am concluzionat că este necesar podsachek - pentru fiecare pește să sară în apă - perspectiva este tristă ... și podsachek meu Eu, dintr-un motiv oarecare, a părăsit casa din Kiev. Deci, trebuie să faceți alta. Și, fără întârziere pentru mâine - la ora 4 dimineața este necesar să fii pe râu, locul în cele din urmă este hrănit pentru noapte de momeala rămas, iar primul trofeu excită imaginația. În întuneric, încep să caut materiale pentru a face o podsaka și apoi - Oh, Dumnezei! - Mă duc într-un podsachek foarte bun, în colțul uneia din multele curți din curtea soacrei mele. După cum sa dovedit, soacra sa folosit o dată pentru a prinde găinile rapide.

Încurajați de un astfel de succes, mă grăbesc și mă culc, dar turmele de gânduri care zboară în capul meu interferează cu somnul. Cumva a adormit, dar fără să aștepte să sune un ceas deșteptător, el sa ridicat înainte de program și, pentru a nu trece prea repede, sa dus încet la râu.

Râul este frumos. Numai începe să crească lumina, o ceață densă se răspândește peste apă și seara cântă cu voce tare! O nouă zi vine și mă simt ca și cum am devenit un martor neînduplecat la acest miracol ... Starea minunată se îmbunătățește și, punând viermele roșii pe cârlig, arunc primul lucru.

În așteptarea agonizantă, trece o oră și nici măcar nu am văzut o singură mușcătură. Destul de ciudat, țânțarii nu înfruntă în mod special, doar câțiva sângeți cu scârțâniile lor imense încalcă farmecul tăcerii zorilor. Soarele se ridică deasupra pădurii, primii cocoși cântau în sat, urmând o mușcătură sigură pe una din tijele de pescuit. Fac o tăietură și simt greutatea plăcută deja cunoscută la cel de-al doilea capăt al jocului. După o luptă de câteva minute, o bâzâie intră în podsachek. Da, acest specimen este în mod clar un kilogram! Privit la ceas - 5,25.

Nu avea timp să pună un vierme proaspăt pe cârlig, deoarece vârful celei de-a doua tije de pescuit se duce sub apă și se oprește pentru o clipă, apoi începe să se ciocănească cu o amplitudine frenetică, încercând să zboare în apă ...